![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de overheid reizigers helpen terug te keren? | |||
Nee, natuurlijk niet, geen belastinggeld verspillen daaraan! Ze hebben immers bewust een negatief reisadvies genenegeerd. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 95,45% |
Ja, natuurlijk. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De WHO durft nu toch een kat een kat noemen en raadt het af voor de oudjes om nog te reizen. Van Ranst vindt dat een beetje aan de strenge kant en vindt dat ouderen nog gerust op reis kunnen gaan want 60 is het nieuwe 40. De eerst volgende vraag van de reporter. "Vindt u dat België plezierreisjes moet verbieden?" Hoe dom kom je dan over als reporter? Wereldgezondheidsorganisatie raadt alle zestigplussers aan om reis uit te stellen - Van Ranst: “Heel hard advies” https://www.hln.be/dossier-coronavir...vies~a0689506/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Juergen, waarom hebt gij ons verlaten ? ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 1 december 2021 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent: - het is nog altijd dik vet de moeite voor een antivaxxer om zich te bekeren - en met een booster werkt het nog beter. Zijt gij nu echt zo koppig geworden als een pastoor uit de jaren van voor woII?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is oorlog. Tussen de mensheid en een klein virusje. Theoretisch bestaat de kans nog dat we het onderspit moeten delven. Dat er een of meerdere varianten komen die maken dat gans de mensheid uitsterft. Vaccinatie is een van onze wapens. Ons kwaad maken en van ons gat maken, gelijk wappies en antivaxxers, dient tot geen kloten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
b) liever een 'verzwakt' virus via de spuit, dan het echte spul via de slechte adem van een medemens, want met groter risico om echt heel ziek te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ik ben het trouwens eens dat deze vaccins goed genoeg werken, ttz, dat je van een vaccin niet veel meer kan verwachten). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar nog eens, die oorlogstaal is idioot tegen een natuurfenomeen. Het is alsof we in oorlog zouden zijn tegen de regen of de zon of zo. De echte definitie van een pandemie maakt zelfs van seizoensgriep een pandemie. https://fr.wikipedia.org/wiki/Pand%C3%A9mie Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 1 december 2021 om 11:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals te zeggen tijdens een kaartspel dat ineens de "10" de hoogste kaart is. Er is inderdaad oorlog. de oligarchen tegen de rest van de bevolking. En gezien wij beiden geen oligarch zijn, is het oorlog TEGEN ONS!
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welnee, dat is al heel lang aangetoond dat dat zo niet is. De bescherming tegen transmissie bijvoorbeeld, duurt veel langer en is stukken hoger bij natuurlijke immuniteit dan bij vaccinale.
Citaat:
Als dusdanig is het inderdaad op het eerste gezicht een slimme keuze voor mensen die risico lopen, om een weliswaar slechtere immuniteit op te doen met een vaccin, eerder dan om een betere immuniteit op te doen via besmetting, maar met een wat groter risico. Het ideale is natuurlijk van die twee te combineren, en van zich te besmetten eens men gevaccineerd is. Wat begrijp je niet aan die evidente feiten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wereldgezondheidsorganisatie raadt alle niet-gevaccineerde zestigplussers aan om reis uit te stellen Doet er mij aan denken trouwens dat ik nog eens een weekend boek met Ryanair. Barcelona is fantastisch meegevallen een tiental dagen terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals ik het lees gaat het hier wel degelijk over alle 60+jarigen. Bij de jongeren gaat het over niet gevaccineerden. Persons who are unwell, or who have not been fully vaccinated or do not have proof of previous SARS-CoV-2 infection and are at increased risk of developing severe disease and dying, including people 60 years of age or older or those with comorbidities that present increased risk of severe COVID-19 (e.g. heart disease, cancer and diabetes) should be advised to postpone travel to areas with community transmission.* https://www.who.int/news-room/articl...micron-variant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die oorlogsretoriek is zowat het belachelijkste dat men kan bedenken. Men is in oorlog met een natuurlijk fenomeen.
![]() |