![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, dit is weer de zoveelste poging tot emochantage. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alle bewijzen zijn tegen vaccinatie. Er is geen bewijs ten gunste ervan.
Waarom dan die dwang om gevaarlijke vaccinaties af te dwingen die alleen maar schade aanrichten? Het is gewoonweg onmogelijk dat volksgezondheidsinstanties in Oostenrijk, Italië, Duitsland en Australië niet op de hoogte zijn van het bewijs dat de Covid-“vaccins” een totale mislukking zijn en een gevaar vormen. Dit wijst op ontvolking.
![]() |
#65 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Schoolmeesterkes zijn soms betweters. Die denken het beter te weten dan universiteitsprofessoren uit het vakgebied. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog meer dan "schoolmeesterkes" en universiteitsprofessoren leert de realiteit wat de vaccins maar waard zijn: de enorme besmettinggolf waarmee België nu wordt geconfronteerd. In de provincie met de hoogste vaccinatiegraad van heel België, West-Vlaanderen, grijpt de besmetting als nooit tevoren om ons heen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dus uw eerste dimensie (vatbaarheid infectie) kan de vuilbak in. Dan schiet er dus nog de 50% reductie in transmissie over. Dat is niet bepaald een spectaculaire waarde maar bovendien was dat de situatie bij de alfavariant. Ik zou graag de recente gegevens weten met de delta variant. Ik citeer hier een veel recentere studie: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Of is volgens jou leeftijd recht evenredig met de waarde van een mens in de samenleving?
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard wel in de medische context, men moet dat objectief houden. Leeftijd is een objectief criterium, gezondheidstoestand ook. "Waarde" is iets dat onmogelijk objectief beoordeeld kan worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Patrickve, de gevaccineerde antivaxer. Als je begrippen zo opentrekt, beteken ze niets meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt de ene wit zegt de andere de dag erna zwart. Hoeveel voorbeelden wil je daarvan ? Dus loop even door met uw onzin. Dus de mening van een schoolmeester vind ik momenteel niet meer of minder belangrijk dat de mening van een van uw professoren. PS Ik ben geen schoolmeester. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 december 2021 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in de grond is het gewoon waar dat dit een probleem van, voor, en door gepensioneerden is, en de rest van de maatschappij niet echt aangaat. Wat niet wil zeggen dat de maatschappij niet een beetje ter hulp kan snellen, maar er zijn uiteraard grenzen, en de allereerste eis is natuurlijk van de oorzaak van het probleem vast te stellen: gepensioneerden zijn de oorzaak van het probleem, in de evident waarneembare zin: zonder gepensioneerden zou er geen maatschappelijk corona probleem zijn. Ik verwacht dus EERST van mensen die "solidariteit" vragen, dat ze de aard van het probleem begrijpen: teveel gepensioneerden belasten de zorg. Teveel gepensioneerden laten zich besmetten. EENS men aanvaardt dat het probleem daar ligt, dan kunnen we voort, en zien wat we wel en niet kunnen doen. Voor mij is de meest voor de hand liggende oplossing natuurlijk van de ziekenzorg op te schalen ; dat is iets waar we al anderhalf jaar de tijd voor hadden. En als er dan al restrictieve maatregelen moeten komen, moeten die in de eerste plaats naar de bron van het probleem gaan: beletten dat gepensioneerden zich besmetten. Eens gepensioneerden beseffen dat zij de oorsprong van het probleem zijn, is het al voor een groot deel opgelost he. Citaat:
Ik zou, als gepensioneerde, eigenlijk geen IC willen. Als ik er zo slecht aan toe ben, zou ik liever hebben dat ik een spuitje krijg. Zelfs nu zou ik dat niet echt willen. Ik wil wel zuurstof, maar dat is het dan ook. Ik hou niet speciaal vast aan het leven, wel aan het "goede" leven. Als het leven niet meer heel plezant is, ben ik liever dood, dat stoort mij niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je begrijpt trouwens verkeerd waarom men "respect" zou moeten hebben voor een universiteitsprofessor. Dat is NIET om dat hij de titel van professor heeft (ik heb die ook, trouwens ![]() Zoals op het voetbal veld moet men geen doelpunten geven aan een wereldster zoals Messi, maar is Messi een wereldster omdat hij veel doelpunten scoort. Als Messi ernaast trapt, is dat eerder beschamend voor Messi juist omdat hij een wereldster is, eerder dan te gaan zeggen dat dat ernaast trappen toch als goed doelpunt moet gerekend worden "omdat het toch een wereldster is die er nooit naast trapt". Dat is het merkwaardige fenomeen dat we mogen waarnemen hebben dit anderhalf jaar: grote universiteitsprofessoren, die, tot de verbazing van iedereen, zo ongelofelijk veel lulkoek uit hun botten hebben geslagen dat een wat geinformeerde amateur eigenlijk pertinenter kon zijn. Normaal gebeurt dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wanneer je dat hier schrijft beginnen ze onmiddellijk te roepen dat het om “leugens” gaat. Toch is het zo.
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar feit is ook dat er een veel groter PERCENTAGE van de gepensioneerden in de ziekenhuizen terecht komt dan het geval is bij een jongere bevolking. Dus wat is uw punt eigenlijk ? Dat groepen die oververtegenwoordigd zijn op IC, geweerd moeten worden ? Wij zijn akkoord ! Maar als men PRAKTISCH kijkt naar welke van die oververtegenwoordigde groepen in absolute termen bovendien nog eens voor het probleem zorgen, dan zijn dat de gepensioneerden. En waarom ? Omdat het groepje ongevaccineerden dat oververtegenwoordigd is, veel kleiner is dan de grotere groep gepensioneerden die oververtegenwoordigd is. En waarom ? Omdat mensen zich voldoende hebben gevaccineerd. Maar gepensioneerden hebben niet voldoende opgelet. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 december 2021 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan niet zomaar bij de dokter binnen stappen en zeggen: doc, tis genoeg geweest, geef me maar m'n laatste spuitje. Eerlijk is eerlijk, ik ben voorstander om zelf te bepalen dat je heen wilt gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Omdat men de gegevens met het nodige rationele voorbehoud dient te bekijken.
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn je concurrenten op dezelfde vooroordelen. En mss dat jaloezie ook wel speelt. Want zij hebben een zeker succes.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 6 december 2021 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Uw voortdurend hameren op verplichte vaccinering van de 'rest' waarvan het effect te vergelijken is met afnemend grensnut, is voor mij wat onbegrijpelijk.
![]() |