![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Is het zo erg met de forza flandria dat ge u moet verlagen tot leugens en halve waarheden? |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want Delphine is wel geïnteresseerd in haar titel. Ze noemt zichzelf nu "Delphine Michèle Anne Marie Ghislaine van Saksen-Coburg, prinses van België" https://nl.wikipedia.org/wiki/Delphi..._Saksen-Coburg |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
|
Citaat:
Zie BWHI art. 4.De culturele aangelegenheden bedoeld in artikel [127, § 1, 1°], van de Grondwet zijn : … 6°bis. De hulp aan de geschreven pers; …
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat vind jij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Goed gezien Schoof ,maar daar moet je geen antwoord op verwachten van Jos.
Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 6 december 2021 om 19:44. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 december 2021 om 20:13. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Burgemeester
|
Het moet gezegd dat vendelzwaaiers zich nogal kunnen druk maken om niets.
Het is ochot ochere 1 madam die geen nederlands kan. De wereld vergaat. Laatst gewijzigd door lancalot : 6 december 2021 om 20:20. |
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De wereld zal hierdoor niet vergaan,maar dit land wel. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 6 december 2021 om 21:16. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat heeft ze van hare pa, t is dus nen echte van sexencoburg gotha.
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
No respect. -Dedju Witte- Nu doet ge me ook al reageren op je royale lievelingen. Da's van de Schoof zijn kloten
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 7 december 2021 om 01:52. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Europees Commissaris
|
Dat valt me tegen van een dochter van Albert, die toch vrij goed was in converseren in het Nederlands/Vlaams. Of hij heeft de Prins van Luik het enkel geleerd om beter in de markt te liggen bij de Vlaamse en Nederlandse dames? Zou zomaar kunnen....
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Europees Commissaris
|
Dat valt me tegen van een dochter van Albert, die toch vrij goed was in converseren in het Nederlands/Vlaams. Of hij heeft de Prins van Luik het enkel geleerd om beter in de markt te liggen bij de Vlaamse en Nederlandse dames? Zou zomaar kunnen....
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Europees Commissaris
|
we hebben hier al drie talen en zij spreekt engels
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Engels is een (de?) wereldtaal en Frans een klein beetje. Duits minder en Vloms veel minder.
Zodus...
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 7 december 2021 om 09:27. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
Nieuwe dotaties worden krachtens de wet enkel nog toegekend aan de (vermoedelijke) troonopvolger en de (echtgenoot of echtgenote) van de afgetreden Koningin of Koning (of vermoedelijke troonopvolger).
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Als er iets vergaat, dan is het wel die Flandria boot. Maar dat is al lang gebeurt. Laatst gewijzigd door lancalot : 7 december 2021 om 13:53. |
|
|
|
|