![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Maw: hebben wij al ooit (= OOIT) iets verkregen, al was het een grondwettelijk recht, van de Walen zonder met bloed en zweet te betalen? Citaat:
A/Daarom stemming nu! B/Regeringskrisis nu! C/ Doorbreken van links en cultureel marxistisch mediamonopolie en de bijhorende desinformatie D/ Eerlijk instrueren van het Vlaamse Volk E/ Dan uw natte droom ... in die volgorde Citaat:
...Zie hierboven... [size=1]..."Und sie sagten er kommt nicht...aber er kommt, er kommt!"...[/size]
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als iemand op die manier word verraden door zijn vriend komt dat nooit meer goed en toch blijft een bepaald gedeelte ( hoeveel nog?) van zijn kiezers hem steunen. begrijpe wie kan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() "Daarom Vlamingen, aller streken, verenig u en oefen druk uit binnen jullie respectievelijke middens, partijen om de rand te vrijwaren van complete verfransing en om als eerste signaal de splitsing te eisen van het arr Halle-Vilvoorde."
Ik dacht zo, laat ik het nog eens herhalen. Misschien begrijpen de vlaams-nationalisten mijn stelling. Maar tot mijn grote verbazing zijn het juist de NV-A'ers en VB'ers die even niet willen begrijpen. Stel u een slagveld voor : 3 legers. Kamp A : 1.000.000 soldaten Kamp B : 200.000 Kamp C : 1.500.000 in oorlog met A en B Denken jullie dat B het verschil zal maken in een open slag ? Gelukkig zitten we in de politiek en zit het verschil even niet in de getallen. De nutteloze strategieën zijn al besproken, lees er de teksten boven deze "posting" maar op na. DE strategie : A gebruik jullie getal en B gebruik je invloed en het resultaat : --> een splitsing van het arr. soit, mocht ik de kracht hebben om deze posting te sluiten zou ik het doen. Bedroevend zowel NV-A als VB. Geen speld tussen te krijgen. Gelukkig niemand waar ik wakker van lig. Niemand die echt voor de partij spreekt. En ik ? Zit opgescheept met de franskiljons. Bedankt ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist Landau !
Zeg het tegen CD&V en NVA !! Dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt na 13 juni !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever meeheulen met de valse vld en spa dan samen te werken met een echt vlaamse partij !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Want daar weet je waarschijnlijk ook niets over .. behalve wat in je kleurboeken stond ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Laat ons AUB niet dezelfde fout maken als de Geschilzte VU. Laat ons eerst de kans te baat nemen om ons volk te verlossen van het desinformerende voor 80% linkse tot extreem linkse journaille. Na het ontsmetten van dat deastreuse mediabastion pas kan je resoluut voor uw programmapunt nr 1 gaan. ... Dus: gaan voor de volgende verkiezingsoverwinning maar laat ondertussen de anderen zichzelf kapotspelen op een door zichzelf veel te klein gemaakt aktieveld.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Waarom geeft men die partijen zelfs niet de kans om zich als woordbrekers te openbaren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Annemans zei onlangs bijna met zoveel woorden in DS dat het nu te vroeg is in een regering te stappen omdat men nog expertise mist. maar dat zal jij wel niet willen zien of horen zeker? Laatst gewijzigd door lievendr : 20 december 2004 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
,,Verder moeten we financieel-economisch sterker uit de hoek komen. We hebben de liberale partij sterk gehavend. Hun gewezen kiezers verwachten van ons een ordentelijke financieel-economische visie.'' ,,Ten slotte mogen we ons niet opsluiten in de discussie of we een beleidspartij moeten worden. Machtsdeelname kan geen doel zijn, alleen een plicht. Als we die plicht te vervullen krijgen, moeten we klaarstaan.'' Hebt u daarbij zicht op een timing? ,,Nee. 2006? Zou kunnen. Maar het is geen ramp als we na de gemeenteraadsverkiezingen niet in het Antwerpse bestuur terechtkomen. Ook niet voor Filip Dewinter. Hij is realistisch genoeg om te beseffen dat het erg moeilijk wordt. Het is wel een ramp als we ons presenteren als valabel alternatief en die rol dan niet kunnen waarmaken. Ik geef grif toe dat we inzake financieel- economische vraagstukken nog een flink stuk te gaan hebben. Op dat vlak zijn we niet klaar.Maar alles evolueert. We staan al verder dan vijf jaar geleden. En over vijf jaar zullen we opnieuw vooruit zijn gegaan. We moeten bijvoorbeeld iemand vinden die kabinetschef op Begroting kan worden.'' ,,Op dit ogenblik is het Vlaams Blok niet bezig met beleid, wel met politiek. De jongste jaren hebben we een prachtig parcours afgelegd. Beleid was nooit een einddoel, dus kan het ook geen bron van frustratie zijn." Een conservatieve volkspartij moet toch de ambitie hebben om te besturen? ,,Juist. Maar ik sluit me niet op in een tijdpad. Met de Vlaamse verkiezingen in 2009 volgt een nieuwe uitdaging. De vraag is wat er op dat moment van België overschiet. Los daarvan voelt iedereen die met politiek bezig is dat de belangrijkste doelstelling van het Blok bij elke verkiezing is: de volgende verkiezing voorbereiden en uiteindelijk in A'pen de macht grijpen. wat hun goed recht is, op stedelijk niveau kan het Blok zijn core (anti-immigratie) duidelijker doorvoeren en concrete dossiers behandelen. Maar Vlaanderen al niet onafhankelijk worden vanuit A'pen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het werd stil...
|
![]() |
![]() |