![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het griepvaccin vervalt ook na een tijdje. Daarom wordt dat jaarlijks aangeboden.
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen "ware schande", want de band tussen het ene element en het andere is logisch. Het verband tussen gevaccineerd zijn enerzijds en gebruik maken van het openbaar vervoer anderzijds, dan weer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er zou beweerd worden dat je met een gordel 100% beschermd wordt, dan lieg je. Wel, zo heeft men over de vaccins gelogen. Ferm gelogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah , maar dan hebben gordels toch ook geen zin , of wel ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg eens uit , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt verwoed geargumenteerd op basis van hun relatieve en niet absolute werking. Maar dat doet niets af aan het feit dat ze helpen de effecten van dit virus individueel en collectief te verzachten. Ik loop niet zo hoog op met farmabedrijven, maar hier hadden we ze als samenleving echt nodig.
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al uitgelegd. Als je als overheid mensen dwangmaatregelen oplegt, dan is het niet onwaarschijnlijk dat de stoppen bij iemand doorslaan. Als overheid draag je dan zeker verantwoordelijkheid. Maatregelen moeten proportioneel zijn. In Duitsland is het nu al doorgeslagen naar de andere kant. Met gevolgen als dit tragisch en schrijnend geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en dan zien we dat de doeltreffendheid bij bepaalde groepen schrijnend laag is. Tachtigplussers hebben, na besmetting, veel kans om zwaar ziek te worden en zelfs te sterven. Denk aan het drama in het WZC van Koekelare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen voorstander van dwang. Maar een heel deel is het niet te doen om dwang aan te klagen maar om anderen aan te zetten dezelfde keuze te maken als zij zelf.
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want dat lijkt mij ne straffen, ik werk zelf in de medische sector en hoor medici zelden of nooit zulke uitspraken doen. Politiekers zie ik daar misschien wel toe in staat, maar wie gelooft die nu nog op de letter.
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was evenwel niet het officieel discours aan het begin van de vaccinatiecampagne. Er werd gezegd dat onze oudjes voorrang hebben, omdat ze dan eindelijk volledig beschermd zouden zijn. En er werd zelfs beweerd dat de vaccinatie het virus zou indijken en de wereld uithelpen, want... het zou de besmetting en dus overdracht tegenhouden. Dat is een gigantische onwaarheid gebleken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Veel kans. En is dat dan meer, minder, of hetzelfde dan wanneer niet gevaccineerd volgens jou?
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn standpunt is altijd geweest: vaccinatie (als het vaccin veilig is, ook op lange termijn!) voor risicogroepen en -personen. Geen algemene vaccinatie. Geen dwang.
|
![]() |
![]() |