![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Onze volksvertegenwoordigers hebben ons en al wat waarde had in dit land verpast. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 12 november 2023 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PVV is Pest voor Vlaanderen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is dus maar 1 conclusie te trekken. Belgen zijn historisch gezien huisbezitters en het vastgoed in Belgie is duur. Al de rest is complete nonsens. Dat weet jij uiteraard ook, maar je blijft ervoor kiezen om dat riedeltje te herhalen. Ben je rijker omdat je een rijwoning van 500K bezit in Molenbeek tegenover de Spanjaard met een dikke villa van 450K aan de kust?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 13 november 2023 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vandaar dat de linksen schuimbekkend kwijlend steeds verwijzen naar de spaarboekjes met echt geld voornamelijk van de mensen die leven op Vlaamse bodem. Alleen is het zo spijtig tot dom dat veel spaargeld geplaatst staat in een Belgisch filiaal van een Franse Bank ..... en weet wat er in 2008 gebeurde met Dexia .... de fransen deden alsof hun neus bloeden en de mensen waar hun zuur verdiende spaarcenten kwijt. PS - Di Rupo toen eerste minister vond het zelfs niet nodig om naar Frankrijk te gaan om dit financieel verlies van veel Vlamingen te gaan aankaarten!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry hoor, maar dat zijn gewoon feiten... De enige die zijn geld (logisch...) kwijt was, was de eigenaar & anders uitgedrukt de aandeelhouder van een falend bedrijf (2) dat schipbreuk maakte en dat de overheid heeft moeten redden door een nationalisatie & doorstart onder de paraplu van een franse megabank die groot genoeg was om de Fortis klucht recht te houden. En de Belgische staat die mocht opdraaien voor de Dexia grootheidswaanzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik had het u al uitgelegd wat met PVV bedoelt wordt in 'Binnenland'. Mogelijk nog eens lezen. De kritiek op deze partij en hun verder verloop is niet bashen, omdat het de werkelijkheid weergeeft. En dat het zo is, heb je de laatste dagen kunnen lezen in zowat alle kranten en media, ook kunnen ervaren door de catastrofale financiële toestand van dit land door Vivaldi, en is door zowat alle politieke experten bevestigd. Nog een voorbeeld rond uw verwarring van de gebruikte afkorting: PVDA in Binnenland betekent niet PVDA in Nederland. PVDA in Buitenland betekent wél PVDA in Nederland, tenzij die afkorting mogelijk ook nog elders gebruikt wordt.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 14 november 2023 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch zweren de belgicistjes dat België het rijkste land ter wereld is.
![]() |