![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeker in de zorg of andere knelpuntberoepen kan men alle hulp gebruiken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar wordt hier te licht over heen gegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen, ik ben benieuwd, maar ik denk niet dat het er gaat komen.
En wel hierom, Belgie kennende, die mensen gewoon gerust laten gaat veel goedkoper zijn en minder schade toebrengen aan eender welk werk dat dan nog speciaal voor hen gecreëerd moet worden. Niet vergeten, die mensen moeten tijdens hun werk allemaal begeleidt worden ook. Al die theoretische plannen, en er is in de Belgische realiteit voor niets de structuur noch de middelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() vrijwilligers zijn trouwens verzekerd en 'vrijgesteld' van verplichte sollicitaties (als ze steuntrekkend zijn)
Hoed af voor deze mensen, en een blamage voor de hangmatdoppers |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, maar dan 'medicaliseert' men de toestand hee...
Dat is zowat het standaard exit-scenario in de bouw. Niet onlogisch, als je tot je 60e op ladders hebt mogen kruipen. Die mensen laten zich niet ontslagen om daarna gepest te worden dat ze twaalf sollicitaties per maand moeten doen met twaalf lachsalvo's als antwoord, of onkruid gaan plukken als gedwongen-geactiveerde dopper, die verdwijnen in het RIZIV tot hun pensioen. De vroegere bevoegde minister (Muyters) kwam zelf uit de privé sector, en die was er tegen. Ik denk dat hij gelijk had... Dit is een papieren maatregel die niets gaat opleveren en enkel wat nutteloze administratieve ballast gaat genereren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet ik, en al zeker niet met de huidige coalitie. T'is voor bepaalde partijen een manier om kiezers aan zich te binden.
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is heel dure bezigheidstherapie.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus er is maar één doeltreffende oplossing, dop beperken in de tijd, als ze niks trekken zijn ze ook niemand ten laste |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees inderdaad dat dit vooral "bezigheidstherapie" betekent voor de epibreerders van VDAB,RVA,FOREM,......
Maar kijk,ze doen maar.......niks aan te doen.... Uiteindelijk kan een mens zich laten uitschrijven als werkzoekende en iets anders proberen hé.....(dat zal niet lukken als je altijd "de perfecte consument" speelde,maar dat is UW probleem nietwaar.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom voert de PS het vandaag niet in ??
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan zouden ze bij de zware beroepen willen ondergebracht worden om wat vroeger met pensioen te kunnen...???
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 16 december 2021 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/verpli...ting~af26d9e5/
De vraag is wie buit wie uit? De dopper de gemeenschap of de gemeenschap de dopper? Wie 2 jaar dopt mag toch verwachten dat hij daar voor de gemeenschap iets voor mag terug doen of niet?
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Ik plaatste een artikel over dit onderwerp op FB met de volgende bedenking:
Dus... Crevits legt nu werklozen dat op waarvan de gedetineerden in ons land van vrijgesteld werden... Dwangarbeid! Ik ben hier niet principieel tegen. Waar ik wel tegen ben is dat terwijl brave burgers steeds minder mogen en meer moeten het voor de criminelen en illegalen net omgekeerd is! Met als kers op de taart dat het de brave burger is die de aan de criminelen en illegelen toegekende voordelen via de belastingen ook nog eens mag betalen! Dit is gewoon wraakroepend! En die bedenking onderschrijf ik nog steeds...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders schiet het middel het doel voorbij. Laatst gewijzigd door reservespeler : 17 december 2021 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |