![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() groot gelijk! al die niet-geboosterden vormen een groot gevaar voor de brave, dociele, geboosterde populatie! we willen toch niet dat een geboosterde in het ziekenhuis terecht komt omdat een niet-geboosterde die besmet heeft! dat privilege is enkel weggelegd tussen geboosterden!
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Voor mensen die niet gevaccineerd zijn, volstaan twee prikken ook wel tegen omicron.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja, eigenlijk is het logisch. Deze "vaccins" zijn gewoon heel tijdelijke behandelingen. Of je er nu in het verleden gehad hebt of niet verandert (hopelijk) niet veel. Het is enkel uw laatste spuitje dat telt, van een maand geleden ten hoogste. Zo een beetje als "mensen die vroeger geen aspirine namen tegen hoofdpijn, dat is niet erg: als je nu een aspirientje neemt, gaat ze wel weg". Of dat nu je derde of je eerste is maakt niks uit. Dit zijn (hopelijk) wegwerpvaccins. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 december 2021 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het OMT adviseerde de harde lockdown op grond van een model uit Groot-Brittannië, maar dat model blijkt op foute aannames te zijn gemaakt en wordt door de Britse auteurs niet langer ondersteund, schrijft Teun Grooters, CEO van Arega Pharma, in een bericht op social media.
![]() |
#65 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een lockdown voor een snotneus variant? Als we de Zuid-Afrikaanse cijfers zien is deze variant een zegen, doden en ziekenhuisopnames stijgen niet, enkel de besmettingen.
Dan bij ons: de cijfers dalen, de besmettingen dalen en de ziekenhuizen geraken leger, pre corona was het soms alle hens aan dek in de ziekenhuizen als het een zwaar griepjaar was... Een lockdown nu invoeren is onverantwoord. En de opperviroloog kan beter zijn mond houden, het vaccin hield deltabesmettingen al niet tegen en meneer zat daar indoor met 300 man zonder masker te vieren terwijl toen de besmettingen pijlsnel de lucht ingingen. Meneer zat ook in de efteling in juni zonder mondmasker terwijl dankzij meneer in België een mondmasker WEL verplicht was in de pretparken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 19 december 2021 om 15:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sindsdien worden de ziekenhuizen in de grensregio's overstelpt door Nederlanders. Het kan nooit de bedoeling zijn dat wij, naast het onderwijs, ook moeten instaan voor de Nederlandse gezondheidszorg. En dan maar klagen dat er te weinig leerkrachten, verzorgenden en verpleegkundigen zijn in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wachtlijsten lopen hier op omdat er veel Nederlanders komen. Dat ze zelf zorgen voor hun gezondheidszorg. En de infrastructuur kost ons veel geld, ik weet niet of dit wel allemaal door gefactureerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u lezen? Lezen wat ik wel en wat ik niet schreef?
Of zijt ge alleen maar met mijn kloten aan 't spelen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijt ge alleen maar met mijn kloten aan 't spelen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst een lange file, en dan iedereen op één rijstrook en dan ... zagen mijn heksie perfeksie en ik dat twee flikken bezig waren met controle van één uitgekozen voertuig. Het kan zijn dat dat de enige controle was in heel Frankrijk, dat weet ik niet. Maar het gaat hier wel om een invasie van besmette Hollanders te trachten in te dijken. En dan komt het op statistiek aan: één risico minder op een miljoen is niet veel, maar 't is iets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best onze grenzen met NL sluiten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op mijn smartphone staan de drie inspuitingen netjes gerangschikt tot de derde op drie.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als jij omikron zoveel mogelijk buiten wil houden, zal je de luchthavens moeten sluiten en alle internationale reizen moeten verbieden. Of denk jij dat die vele Belgen die terug keren van vakantie geen omikron gaan meebrengen? |
|
![]() |
![]() |