![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat de media niet tonen is hoe bij de vorige betoging de politie traangas laat afgaan tijdens een vreedzame speech door de organisatie. Om dan het podium op te springen en de spreker er af te halen terwijl ze de bevolking herhaaldelijk aanmaanden de rug te keren via de microfoon. Die beelden waren eldres te zien. Betogers nemen best alles op op video. Laatst gewijzigd door Bach : 20 december 2021 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Moest jij het kunnen, werd het voor ieder verplicht. Je zou de hele samenleving geen rust gunnen zolang er één niet-gevaccineerde rond blijft lopen. Mensen zoals u zijn zelfs in staat matrakken te roderen op al die 'domme' mensen die nu kerstkadootjes gaan kopen en gezellig gaan winkelen. Als het van mij afhangt, daarentegen, mag jij elke dag een spuit laten zetten. Je mag mondmaskers dragen. Je mag afstand houden. Je mag jezelf in quarantaine zetten, thuis werken en het café verlaten om 23u of eerder.. en als je niet op café wil gaan, ook goed, dan blijf je thuis.. Van mij mag iedereen dat. Van mij jij zelfs je eigen kinderen verplichten tot zo een leven. Ik hou je niet tegen. Geen enkele anti-vaxxer zou je tegen houden. En dat is het komieke.. er is ook geen enkele anti-vaxxer die anderen zulke dingen zou verbieden. De dwang komt enkel van u en mensen zoals u. Louter omdat ge u laat misleiden door foutieve cijfers en worst-case-scenarios. Dat ge in januari/februari/maart/april 2020 allerlei verplichtingen noodzakelijk achtte, kan ik begrijpen. Dat je sindsdien nog niet wijzer bent geworden, wel, ik laat het kotsen aan u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien te ziek intussen?
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag een link.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://covid-vaccinatie.be/nl
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat soort fenomenen werd trouwens reeds weergegeven op Youtube bij andere betogingen.. net zoals de "witte uitlok-brigade" die amok maakte om vervolgens met de staart tussen de benen weg te vluchten met een politie-combi nadat ze werden herkend en uitgejouwd door de vreedzame betogers, die vervolgens een hoop pepperspray in hun gezicht gespoten kregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Zoals ik schreef: je zou het niet geloven moest je het zelf meemaken.
En je zou het niet geloven moest het je op YouTube zien.. ik ga me dus de moeite besparen de filmpjes op te zoeken.. doe dat zelf maar. Romeo is een goede zoekterm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wappies & conspirationisten : één strijd, schouder aan schouder
Inhoud : nul Bewijzen van hun verhaaltjes : nul |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou wel denken dat dat het bilan is van de corona crisis bestrijders
![]() 60% van het volk besmet, ongeveer alle voorspellingen van effecten van maatregelen en vaccins ernaast. Maatschappij duurzaam kapot, onderwijs naar de knoppen, dictatuur geinstalleerd. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 december 2021 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 20 december 2021 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=oXZVbdvBdVw
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |