![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie: er zijn mensen die trainen en zweten voor een overwinning van een leven, en er zijn mensen die - een beetje als junkies - boosters pakken voor pyrrhusoverwinningen van 3 maanden.
.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht nu blijken dat die vaccins toch lange termijn werking hebben, bijvoorbeeld tegen ziekenhuis opname (maar dan moet men ophouden met boosten he) dan zou ik dat wel kunnen gekoppeld zien aan triage condities, maar da's al. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 december 2021 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen elke (vaccinatie) dwang.
Gewoon al het gegeven dat ze gewelddadig (dat is wat dwang is) zijn, zie ik als een afknapper, als een reden om te weigeren. Want dat zie ik als tegenstrijdig, als een vaccin werkelijk fantastisch werkt aan een schappelijke prijs, dan heb je geen dwang nodig om het verkocht te krijgen: de klanten schuiven wel vrijwillig aan. Die vaccinatie en andere dwingelandij rijmt even slecht als een sjieke luxueus ingerichte design winkel met weggeefprijsjes-reklame.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom sluit men dan mensen die geen of amper hinder hebben van een besmetting op? waarom sluit men dan scholen, terwijl kinderen en jongeren zelfs niet eens merken dat ze besmet zijn? waarom sluit men dan de filmzalen en verbied men evenementen, voor veel besmette is corona niet meer dan een griepke? waarom maakt men zich dan zo druk over die 0.24% van de bevolking die aan corona is dood gaat de afgelopen 2 jaar? Duidelijk omdat bij corona niet het belang van de meerderheid primeert, maar het individueel belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 23 december 2021 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zalig zijn zij die vervolgd worden om de gerechtigheid, want van hen is het Koninkrijk der hemelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De echte reden is natuurlijk dat het vanaf 15 januari hier verplicht is voor alle volwassenen. En dat het hier zodanig slecht georganiseerd is, dat wie er niet snel bij was, nu geen afspraak meer kan vinden op tijd op een spuitje te krijgen. Voor mensen van mijn leeftijd is er trouwens, zoals ik al gezegd heb, veel minder twijfel. Wij moeten in elk geval niet lang meer leven. Alles wat lange termijn nadelen zijn, speelt niet echt. Het is voor jongere mensen dat het lastiger is. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 december 2021 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |