![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maatregelen tav de horeca zijn meermaals betwist, maar vooral bij de eerste en tweede lockdown. De sluiting van de erediensten is al met succes betwist. Maar ik denk niet dat de collusie tussen gerecht en politiek hier de verklarende factor is. Dat is eerder het feit dat er amper iets is om die beslissing te verantwoorden, omdat het advies deze maatregel niet bevatte. Het is natuurlijk toffer om logecomplotten te zien.
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We hebben nu rang 1 gerechtsvirologen rang 2 tv virologen ... rang ? forumvirologen ![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
En dat soort dingen zal niet anders zijn in landen als NL, Frankrijk etc...
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel vreemd dat de RvS het disproportionele van de sluiting van de horeca (en het gemis aan wetenschappelijk bewijs) niet zag, maar wel bij de sluiting van de cultuursector...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer ik schrijf 'de RVS doet haar werk', bedoel ik daarmee in de gegeven context van berichtjes over en weer dat zij zich , zoals de politie ten dienste stelt vd de politieke macht. In dit geval , heeft ze gewoon de regering , de 'overheid' uit de wind gezet. Ik bedoelde dus datgene wat u eigenlijk bekritiseerde.
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach YT ,de schatkamer.
Op het Nederlandse programma "De Balie" kon recent een panelgesprek gevolgd worden tussen een arts(IC verantwoordelijke),en een voormalig staatssecretaris van Gezondheid en een paar jongere mensen.... Het ganse panel sprak de thesis (geuit door een andere arts,een zekere mr Gommers in een andere video waarover dit panel dan verder ging)al niet meer tegen dat ,gezien een "epidemie" meerdere jaren duurt en speciaal de vaccinatiecampagne geen einde gebracht heeft het zo langzamerhand mag gedaan zijn met "solidair" iedereen te gaan lastigvallen.... Want dat is "politiek".....niet "medisch" Bruutweg gezegd: (door die Mr Gommers): Dat virusje stelt maatschappelijk, ten gronde, gewoon niks voor!Het is ons allemaal die er te veel spel en sport aan maken.... Enkele meer concrete "feitjes" jonger dan 30,BMI minder dan 25: uw kans op een IC verblijf is minimaal ouder dan 60,man,te dik: uw kans op IC verblijf is vrij groot En dan een voorstel dat verdere "maatregelen" eerder naar "profiel" moeten zijn dan naar "solidariteit".....Want speciaal de jongeren worden echt wel gepest.... Trouwens,de rest van de medische wereld werkt al lang op "profiel" toch....Is het voor een donororgaan,bloedafgifte,behandelingen,.....dieten .... Nu nog de politiek (die zich in Nederland net als in belgie ongelofelijk belachelijk aan het maken i) mee laten draaien....Voortschrijdend inzicht (ze hadden de tekst van Patrick VE VERLEDEN JAAR al kunnen consulteren,die was in het Nederlands op een Nederlandstalig forum te bezichtigen,maar kom) toepassen.... ze gaan dit nodig hebben: ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 2 januari 2022 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |