![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is jullie probleem om verder te gaan met wat in jullie zit.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze rubriek staat nochtans voor 95% vol met gezaag en geklaag van antivaxxers en Wappies.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 januari 2022 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziet ge ze daar toe in staat? Ik wel.
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft niets te zien met de wil om ongevaccineerden (Wappies) sociaal volkomen uit te sluiten. Het eerste is een maatregel van een neringdoener die geen niet-consumerende en dus parasitaire klanten in zijn zaak wil, het tweede is een ethisch en sanitair gemotiveerde daad van bescherming van de volksgezondheid. Wappies uitsluiten en isoleren is eigenlijk een burgerplicht. Dat de neringdoener zijn financieel rendement bewaakt, stoort me totaal niet. Meer nog, ik voel sympathie bij zijn maatregel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...ondertussen gestart, en op volle koers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja het zit nu in uw lijf inmiddels en wat het zal doen mag joost weten.
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik begrijp absoluut niet hoe ge die associatie corona-hiv met een uitgestreken gezicht kunt maken. hiv, onbehandeld, is nagenoeg 100% dodelijk. corona, onbehandeld, is dodelijk voor 0,15% van de bevolking. dat is niet vergelijkbaar, dat komt zelfs niet in de buurt, en de associatie is gewoon idioot en. an de pot gerukt
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Besmettelijkheid. Quasi onbestaande bij aids maar enorm bij covid. 2. Mortaliteit en ziekteverwekkend. Minder dan aids ….maar gecombineerd met met besmettelijksgraad erger dan aids. Risico = kans x ernst Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 januari 2022 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De liberticide maatregelen die genomen zijn door de pandemie zotten, zijn trouwens veel en veel verregaander dan zelfs het 70-puntenplan dat zo gelaakt wordt he. Gewoon omdat die liberticide maatregelen in graviteit vermenigvuldigd zijn door het grote aantal sujetten waarop het toepasbaar is (namelijk gans de bevolking in plaats van een kleine geviseerde groep) en om redenen die veel minder erg zijn dan de schade aan de maatschappij toegebracht door zij die door het 70-puntenplan geviseerd werden bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een beetje eigenaardig, vermits wappies niks te maken hebben met de epidemie. Zij dienen enkel maar als zondebok om het falen van een politiek op af te wimpelen. Dat jij doet alsof je dat niet inziet is toch een beetje eigenaardig. De gevaccineerden zijn de voornaamste vector van transmissie (gewoon al door hun aantal, en door het uiterst zwakke effect van vaccins op die transmissie) ; en zijn ook een flinke factor, vaak de meerderheid, in het belasten van de ziekenzorg. Het is trouwens in Israel dat we voor de eerste keer, vorige zomer, vastgesteld hadden dat er een meerderheid van gevaccineerden in het ziekenhuis lag he. Dat werd hier toen ontkend, tot het bij ons ook het geval was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn in totaal al 33 miljoen aids doden gevallen. Corona zit nog maar aan 5 miljoen of zo. Griep moet aan nog veel hoger zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Partijlid
|
![]() timeframe is wel verschillend hé.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.frontnieuws.com/israels-...ecord-bereikt/
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 5 januari 2022 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl HIV in principe heel makkelijk is te voorkomen. Met een hoedje op dat spant neukt men door het ganse land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand verbieden om te werken, openbare diensten weigeren en uitsluiten van het normale leven is puur Nazi. Hoe zou je het anders noemen, apartheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Derde rijkers, globalisten, nazi en vaccinazi hebben verdacht veel gemeen qua propagandatechnieken en selecties aan wetenschappers.
Ik begrijp niet hoe die fascisten nog veilig naar de bakker o.d. zouden kunnen. Wie des tijds Hitler afknalde was daar een terrorist maar vandaag hier een held.
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In mijn omgeving constateer ik aanwijzingen dat die associatie kan kloppen: bij gevaccineerde verwanten steken symptomen van lang genezen gewaande aandoeningen weer de kop op.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |