![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() De vraag is, of die ongeschiktheid het gevolg is van de aanvaring met Dewinter (omdat hij dat zegt) of van een voorval eerder op de dag. Nogmaals, het zou me sterk lijken dat een doorwinterde politicus als Dewinter zich zomaar (zo makkelijk) uit zijn tent zou laten lokken én daarenboven ook nog eens iemand dermate zou 'toetakelen' dat deze arbeidsongeschikt is. En al zeker (zie mijn vorige bericht ook) met in het achterhoofd wetende hoe gretig pers en media daar hun tijd zouden willen insteken.
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?” — Jeremy Clarkson Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 9 juni 2021 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Daar hou ik minder rekening mee. Onderschat ook niet het verschil tussen de generatie late twintigers vandaag. Ik hoop hier niemand voor het hoofd te stoten, maar er mag worden gezegd dat er een verschil is tussen deze generaties op enkele vlakken. Misschien een discussie waard binnen een ander topic, maar als je een 29jarige tegenover een 60tiger zet en me vraagt op wie ik mijn geld zet, dan ga dit zeker niet blind op de 29jarige inzetten. Niet zomaar ...
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge kunt ook eerst slaan, en u daarna direct laten vallen, en dan naar een arts lopen die het niet zo nauw neemt met die verklaringen.
Best die camerabeelden eens bekijken, dat zorgt er ook voor dat er geen 20 getuigen opduiken die nooit aanwezig waren...
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel, een mens van hier, van een zekere leeftijd, die een Oussama ineen slaat, zou je niet verwachten dat die direct enorm veel stemmen krijgt ? Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juni 2021 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit een moslim mag liegen tegen infidels. Feit politieker liegen heel dikwijls (ik maak hier geen onderscheid in politieke kleur) Wat heeft dat met al die andere bla bla te maken ? Maar kom laat ons nu eens serieus zijn een of andere pipo van 29 jaar gaat een politieker uitschelden die zich op zijn fietske verplaatst. Hij achtervolgd die mens en het schelden gaat verder... En dan wordt die brave jonge man half dood geslagen door die 60 jarige politieker.... kom kom nu kunt ge mij veel wijsmaken, maar dit wordt bij mij gecatologiseerd als zerver. Nu stel, uw 29 jarige (moslim, jood, blanke, hells angel of lesbische transexuele dwerg) gaat mij wat uitschelden terwijl ik met mijn fietske rij en en gaat mij te voet achtervolgen, ... en blijft de vrolijkaard uithangen, ... Ja dat is waar, ik pleit bij voorbaat schuldig, ... ik ga hem liggen hebben, en een week arbeidsongeschiktheid (of nog veel langer) zit er dan wel in ja, Kan zijn dat ik hem overhoop rijd, hem ergens een put intrap of hem met zijn bakkes tegen een muur stamp, dat gaat al afhangen van de infrastructuur die voorhanden is. Maar ik ben nog geen 60 , ben geen politieker (en moet dus geen rekening houden met de media) en ben ook niet vies van de middelen gebruiken die mij op mijn pad bevinden. ik ben een slecht slachtoffer met een al even slecht karakter laat het ons daarop houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Winter moet daar echt niet een of andere loser voor ineen kloppen denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Hier gaan we weer ...
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() - recruut: Ik wil officier worden ! - recruteerder: zijt gij zot ? - recruut: moet dat ? - recruteerder: strikt genomen niet, maar het helpt wel veel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Als dat al zo zou zijn, dat Dewinter tot geweld is overgegaan, dan heeft hij een strafbaar feit gepleegd, wordt hij vervolgd én zeker veroordeeld. Dat betekent dat hij zich dus niet meer verkiesbaar kan opstellen. Wat Patrickve hier dus zegt is compleet van de pot gerukt en wederom een misplaatste poging om op zijn bijzondere manier zichzelf te etaleren als een 'bijzondere denker'.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn al 70 berichten ver en er is nog altijd geen kinkel van de buiten komen neerschrijven wat hij in de Carnotstraat en de Turnhoutsebaan heeft vastgesteld.
Op dat vlak gaat het forum erop vooruit.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mens zou voor het minste feit direct uit zijn burgerrechten gezet worden, die weet maar al te goed hoe selectief de belgische krombanken werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad. Dewinter is niet de lokaal afgevaardigde uit één of ander dorp, waar de cafetaria van tante Gertrude het lokale culinaire hoogtepunt is.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Catch-22 , als ge het nog niet gelezen mocht hebben, het is een aanrader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/consument/dossier...enis~a9e092c0/
Och Gottekes, dat is niets in vergelijking met wat de tsjeven ons aangedaan hebben. Niet alleen met Arco hebben ze ons geld gestolen maar nadien terug met Fortis. Arco en Dexia hadden Failliet moeten gaan niet Fortis. Fortis was nog levensvatbaar met wat hulp dat zie je vandaag aan de resultaten. https://www.knack.be/nieuws/belgie/v...al-115622.html Maar de tsjeven wilden "hun" winkel redden en de Belgen verloren nog eens miljarden terwijl de 2 die Fortis verlapten voor een paar cent aan de Fransen beiden een top job kregen als bedankje. Van Rompuy werd EU president, hij loopt er nog scheef van en Leterme gaat van de ene in de andere nutteloze vetbetaalde job naar zijn pensioen toe. En vandaag zitten ze terug in een zelf in mekaar gefoefelde regering om te zeggen dat het VB niet deugd ...... je moet maar durven.
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Philip gaat nog beroemd worden ! En nog meer stemmen halen. ![]() Jan Verheyen kan er wellicht nog een film over maken. ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 juni 2021 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |