![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In bijlage, uit het laatste sciensano rapport: effect van booster op 18-65 jarigen voor ziekenhuis opname, IC opname en sterven: noppes. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 februari 2022 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En jammer genoeg zijn er in heel veel organisaties gewoon heel veel mensen die het kritisch inzicht van een bananenschil hebben. Mijn vriendin is leerkrachte op een school die een goede naam heeft in deze buurt en al doorheen de hele pandemie voorloopt op de maatregelen vanuit de overheid. Het leerkrachtenbestand daar is door de band genomen compleet panisch als het over Covid-19 gaat. Ik hoor soms delen van online vergaderingen als ik toevallig thuis ben en wat die uitkramen... dat is je reinste onwetenschappelijke onzin ingegeven door angstverkramping. Daar gaat je bloed echt van koken en slechts enkele van die sujetten zijn in een organisatie met een passieve meerderheid voldoende om de pendulum richting de verkeerde kant over te doen slaan.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Schepen
|
![]() Kijk, hier heeft Beke en Kazou een advies waar ze misschien iets mee kunnen :
https://nos.nl/artikel/2415682-gezon...aar-niet-nodig Of zouden Nederlandse en Vlaamse jongeren zo verschillend zijn ? Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Eerste advies: niet doen Tweede advies: uitgesteld Nederland: we gaan niet boosteren Vlaanderen: boosteren Want !!! skivakantie!!!
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Nu hebben ze per vergissing 21 jonge kinderen moderna gegeven. Niet erg zeggen ze. Ik dacht dat deze jongere kinderen een speciaal afgezwakte portie kregen maar die hebben dus nu net een volwassen portie gehad en dan nog moderna.
https://m.hbvl.be/cnt/dmf20220205_94220254 |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wordt grappig wanneer geboosterden binnenkort de covid-bedden zullen domineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou toch veronderstellen dat, gezien de niet aantoonbare noodzakelijke werkzaamheid, deze boosterdosissen zoals ivermectine verboden worden, en dat geneesheren die ze toch toedienen, uit de Orde worden gezwierd, nee ?
Want wat was ook al weer de reden waarom men geen ivermectine mocht voorschrijven ? Dat het wetenschappelijke materiaal dat nut aantoonde "onvoldoende" was. Juist. Hoe staat het met het wetenschappelijke bewijs van het nut hier ? Gaan we dat nu op dezelfde manier krachtdadig aanpakken ? Zijn het dus ook kwakzalvers die niet-werkende middelen toepassen op hun patienten, zoals met ivermectine in den tijd ? Je weet wel, toen werd gezegd "nee, nee, baat het niet, het schaadt niet, is niet juist, want na 40 jaar gebruik zijn we niet heel zeker over de bijwerkingen en zo". Laatst gewijzigd door patrickve : 5 februari 2022 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ondertussen in Japan:
Ivermectin shows ‘antiviral effect’ against COVID, Japanese company says https://www.reuters.com/business/hea...al-2022-01-31/
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Oei!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 5 februari 2022 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mij echter moeilijk voorstellen dat binnen een schoolomgeving geld binnen een coronacontext van kapitaal belang is, behalve als het gaat om het betalen van energiefacturen omdat ze de vensters moeten openzetten terwijl de verwarming opstaat. Er is iets anders. Toen de cijfers aan het stijgen waren, en ondertussen alle ouderen gevaccineerd waren, werd er gezocht naar een zondebok, de ongevaccineerden, van welke leeftijd ook, dus ook de schoolkinderen. Het blijkt een menselijke reactie te zijn, en op de koop toe ingepeperd door de overheid. Zelfs onderwijsmensen spelen dus het spelletje mee. Dat is triestig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nog steeds veel integere leerkrachten, maar ik heb weet van een minderheid die leerlingen bijvoorbeeld naar hun vaccinatiestatus vraagt, doelbewust druk zetten op ouders en leerlingen om zich te laten vaccineren met het oog op schoolreizen e.d. Een directie zou moeten waken over de neutraliteit die iedereen werkzaam in het onderwijs, hier zou moeten innemen.
|
![]() |
![]() |