![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Werken en roesmiddelen zijn zeer schadelijk voor de gezondheid. Als er toch dient gekozen te worden, schijnen geestrijke dranken inderdaad in het algemeen het minst schadelijk te zijn. Is er al sprake om naast een "maand zonder drank" ook een "maand zonder roken", "maand zonder overgewicht" of een bijkomende "maand zonder werken" op touw te zeten? Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A: Why should people write "Smoking Kills" on a bottle of booz? ![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom hoeft er geen waarschuwing op wagens met verbrandingsmotoren ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lemmy gaf als advies dat ge beter speed dan coke snuift en dronk een fles whisky gelijk wij een fluitje bier drinken.
Die zal het wel beter dan die idioten op de beeldschermen van vandaag weten zeker? Vaneigenst.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn gasten die s morgens al bij het ontbijt een fles Jack Daniels leegtoeteren, een boerke laten en vrolijk aan hun dag beginnen. Pak ze die fles af en een uur later liggen ze doodziek op de vloer te creperen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat roken achter 't stuur (niet) gevaarlijk is, tiens.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 30 september 2022 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee van of er iemand is die dat ooit al gedronken heeft?
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 oktober 2022 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot uw sigaar tussen uw billen valt.
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp beide niet. God is een goede dealer die rijkelijk voorzien heeft en wat gratis aan de bomen groeit. Waarom zouden wij ons lichaam beschadigen om daarna ziek te zijn als er heilzame producten zijn waarvan mensen niet ziek maar beter worden. Ik ben al meer dan een week gestopt met drinken omdat het mij in een marginale kloot verandert. Of, ik koop 4 pintjes. Die zijn op en dan ga ik er nog eens 4 bijhalen. Das allemaal zever in pakskes. Als verslaafde mens blijft ge beter trouw aan wat den Lieven Heer voorzien heeft, it is very good.
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wiet is krachtig genoeg imo. Dat kan mensen die het niet gewoon zijn tot nederigheid dwingen.
![]() |