![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1 op het subforum groen 2.op het subforum vld vivant 3. op het subforum spa spirit ? Wat doet u uberhaupt op dit politiek forum eigenlijk *knipknip* Laat beledigingen maar achterwege... en om uw vraag niet te negeren. ik heb niets specifiek tegen het vlaams belang maar wel iets tegen alle politieke partijen. Alle mensen die lid zijn van een partij zijn in mijn ogen partijidioten = vakjesdenkers. De meeste mensen zijn echter gelukkig nog normaal zoals ik en zijn lid van geen enkele partij. Bovendien ben ik lid van alle partijfora hier en van zowel links als rechts = een tegenstelling die passe is. ik ben dus zeker niet extreem-links de rechtsen noemen mij links en de linksen noemen mij vaak rechts. dus ik bevind me in het comfortabele centrum. Mensen die de slavernij terug willen invoeren zoals u zijn in mijn ogen anarchisten = mensen die de universele beginselen zoals bvb vrijheid waarop onze maatschappij is gegrondvest negeren. De meeste politici zijn ook anarchisten want ook zij lappen de grondwet aan hun laars. Bewijs = 16 percent in vlaanderen leeft onder de armoedegrens = een ongrondwettelijke situatie want eenieder heeft het recht op de mogelijkheid om een menswaardig leven te leiden.. Het niet doen naleven van de grondwet door de uitvaardiger ervan legitimeert opstand en is om die reden geen anarchisme maar burgerzin.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door Tyr de Dietser : 2 april 2005 om 12:29. |
|
![]() |