Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijfora > Vlaams Belang
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel.

Discussietools
Oud 20 maart 2005, 13:45   #61
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Als je ziet waar wij met de vergrijzing op afstevenen dan denk ik dat we binnen twintig jaar misschien ons beide pollekes mogen kussen omdat we nu wat vluchtelingen hebben toegelaten. Het voordeel van deze mensen is dat ze nog niet vies zijn van de voortplanting. De mensen die jullie willen buitensmijten dat zijn de ouders van de kinderen die binnen twintig jaar zullen gaan werken om jullie pensioen te betalen.

Wat wallonie betreft....

De meeste mensen daar zullen niet te dikwijls op restaurant moeten gaan. Wallonie is een achtergesteld gebied. Je kan het vergelijken met een ontwikkelingsland. De gelden die ze krijgen worden door di rupo mismeestert.
En daardoor blijven de mensen er ook arm. En daarom begint dat ook op de vlaming zijn zenuwen te werken. Wees gerust Di rupo dat is de grootste bondgenoot van het Vlaams belang. Als jullie het niet doen dan zal hij Belgie wel opblazen.

Wat Turkije betreft....

Hetzelfde als met de asielzoekers. Nu investeren we in het voormalig oostblok. Wanneer het binnen twintig jaar met ons slechter gaat dan kunnen die landen ons steunen. Een beetje zoals wij nu met Wallonie doen. Ook Turkije is een goede investering om op langere termijn als verzekering te kunnen dienen voor Vlaanderen tijdens de zeven magere jaren. Hopen dat we tegen die tijd geen Vlaamse Di Rupo hebben want dan vliegen we misschien nog uiteindelijk uit de EU.
Met alle respect, maar wat doet u (met uw extreem-linkse standpunten) hier eigenlijk op dit subforum ?
Cynicus is offline  
Oud 20 maart 2005, 15:27   #62
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Met alle respect, maar wat doet u (met uw extreem-linkse standpunten) hier eigenlijk op dit subforum ?
met evenveel respect maar wat doet u met uw middeleeuwse standpunten
1 op het subforum groen
2.op het subforum vld vivant
3. op het subforum spa spirit ?
Wat doet u uberhaupt op dit politiek forum eigenlijk
*knipknip*

Laat beledigingen maar achterwege...

en om uw vraag niet te negeren.
ik heb niets specifiek tegen het vlaams belang maar wel iets tegen alle politieke partijen. Alle mensen die lid zijn van een partij zijn in mijn ogen partijidioten = vakjesdenkers. De meeste mensen zijn echter gelukkig nog normaal zoals ik en zijn lid van geen enkele partij. Bovendien ben ik lid van alle partijfora hier en van zowel links als rechts = een tegenstelling die passe is.

ik ben dus zeker niet extreem-links
de rechtsen noemen mij links en de linksen noemen mij vaak rechts.
dus ik bevind me in het comfortabele centrum.

Mensen die de slavernij terug willen invoeren zoals u zijn in mijn ogen anarchisten = mensen die de universele beginselen zoals bvb vrijheid waarop onze maatschappij is gegrondvest negeren. De meeste politici zijn ook anarchisten want ook zij lappen de grondwet aan hun laars. Bewijs = 16 percent in vlaanderen leeft onder de armoedegrens = een ongrondwettelijke situatie want eenieder heeft het recht op de mogelijkheid om een menswaardig leven te leiden.. Het niet doen naleven van de grondwet door de uitvaardiger ervan legitimeert opstand en is om die reden geen anarchisme maar burgerzin.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door Tyr de Dietser : 2 april 2005 om 12:29.
King of beggars and fleas is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be