![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch duidelijk? Ze mogen kijken naar waar ze willen en het is aan de EU/Navo om dat te weigeren in het belang van stabiliteit en vroeger gemaakte afspraken. Economische samenwerking? Geen probleem maar daar stop het.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is de volgende stap toch dat u afkeurt dat Rusland zich met de keuzes van Oekraïne moeit, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Wat was dit?
9 dagen geleden overigens, toen de concrete voorbereidingen bezig waren voor de slachtingen van vandaag. Laatst gewijzigd door parcifal : 1 maart 2022 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve als de keuzes van Oekraïne de Russische integriteit en veiligheid in het gedrang brengt. Dan begrijp ik hun keuze evenzeer.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens aan, we beginnen weer terug te krabbelen. Oekraïne mag... maar toch niet. We komen dus weer bij hetzelfde punt: voor u mag de Russische beer bepalen wat anderen doen of niet mogen doen. Vrijheid is er bijgevolg niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt lid worden van de Navo, zodat Oekraïne niet machteloos de Russische oorlog moet ondergaan?
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn overeenkomsten gesloten met de navo die de laatste jaren door de navo en de eu met de voeten worden getreden. Ik zal u nog eens het Mexicaans vb geven. Wat zouden de Amerikanen er van vinden als de Russen ICBM's in Mexico zouden plaatsen? En nu kun je mijn rug op. Gooit men Europa en het volledige Westen naar de kloten, so be it. Het zal me worst wezen. Dood weet ik dat toch niet meer, ik heb geen imaginair vriendje zoals jij.
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die aanval was er niet, wel omgekeerd. De Keuze van Poetin (zelfs niet eens Rusland dus) brengt de Oekraïense integriteit en veiligheid in het gedrang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En je Whataboutism is stuitend. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 1 maart 2022 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een PyrRUS overwinning noemen ze dat.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 maart 2022 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In geen enkel Midden- en Oost-Europees land staan er aanvalsraketten opgesteld. Geen enkel. Enkel in Polen en Roemenië is er een raketschild. Dat is een defensief wapen. Wat moeten de Russen hier dan wel vrezen? Als zij niets doen, gaan die installaties niet reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Allemaal de vrije keuze van die landen. Blijkbaar hebben al die voormalige Oostblok- en Sovjetlanden niet zo'n goede ervaringen met Moskou. Er moet toch een reden zijn waarom zowat iedereen wil toetreden. Moskou boezemt blijkbaar weinig tot geen vertrouwen in. En nu, met die oorlog, is het wel volledig afgelopen. Niet verwonderlijk dat zelfs Zweden en Finland ernstig beginnen nadenken over NAVO-lidmaatschap. Kortom, in alle gevallen heeft Rusland er zelfs voor gezorgd. Moskou getuigt in haar handelen nooit van een fijne psychologie. Altijd weer denkt men daar dat "het probleem" door bruutheid, dreiging en desnoods geweld kan worden opgelost. Het resultaat is dan ook dat de belaagden zich nog meer mentaal van Moskou verwijderen. Maar ook dan hebben de Russen het niet door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, de NAVO en EU hebben een troepenmacht van honderdduizend man sterk aan de Russische grens ontplooit en dan die woensdag over de grens gejaagd, luid roepend in Russische stijl: "Urrrrrrrrrrraaaaaaaaaaa! Dood aan Poetin! Urrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaa!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er fout met het feit dat ik van de Elegasten hou? Da's lokale Cultuur, ja?
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hoeven onze ogen en aandacht maar op Ene te richten en viraal gaan, the pandemic of love, truth, joy and everlasting peace.
I have a dream. https://m.youtube.com/watch?v=84q4JUq2Z7E Repent ![]()
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu ga je mijn negeerlijst op. edit, done
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 maart 2022 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |