![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u Oekraïne als lid van de EU? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
9 | 42,86% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
12 | 57,14% |
Que? |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn er toch niet armer door geworden, ook al hebben ze nog niet de welvaart die wij hebben. Maar het is niet zo dat het lidmaatschap van de EU een land “automatisch” veel rijker maakt. Er moet nog steeds gewerkt worden en de regering moet nog steeds een verstandig beleid voeren, zonder corruptie.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn trouwens meer ge-interesseert in centen en welvaart. Chinezen zijn daar zeer pragmatisch in. Iedereen in China hoopt gewoon dat dit eindelijk tot een einde komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja persoonlijk vind ik: 1) India en China zijn homogene Raciale machtsblokken van heel zwaar gewicht geworden, NIET Blank Arische Naties, deels feodaal. Groot gevaar voor alle RASzuivere Blanke Ariers op aarde nu en in toekomst. Dus de blanke ariers op aarde moeten zich nu krachtiger Bundelen om een grote, sterke Blanke Vuist te maken tegen de andere RASSEN op aarde. Ik bekijk het heel dierlijk, aapachtig, ben minder menselijk omdat ik mijzelf beter leerde kennen dankzij mijn Katten goeroe, Wieroe. 2) POetin is ahw een White (COCK) Power fanaat, hedonist, geweldenaar, mannetjes putter, beetje Narcist, psychopaat, gespleten, te laag geschoold. MEt beetje hersenwerk had hij allang een Nieuw en supersterk Sovjet Nieuwe Stijl Imperium kunnen bouwen, vitaler dan EUSSR schuldenunie. Zijn adviseurs zijn te dom. Winnen zonder STRIJD hhaha gewoon je broek uitdoen POetin in een Afrikaanse HOMO BAR en bukken hahah hahha haha Arme POETIN. 3) MI moeten Rusland en Oekraine en Tjetjenie en Wit Rusland en Belarus dus samen TEGELIJKERTIJD als MINI UNIE toetreden tot een PAN Europees, White Aryan Machtsblok op onze planeet, en ook een VUISt vormen tegen het vernegerde en 60 procent verkleurde USA/ Amerika. 4) Helaas jonges meiskes hier, tot mijn grote spijt: teveel zwartjes uit India zijn blankenhaters, valt vies tegen wat ik nu meemaak met indiase Hindoe/ moslim/ sikh zwartjes ok. Alle negers HATEN Blanken als de pest nu en blankenhaat is een TABOE thema, WEG met TABOES ok. ze zoeken het uit die WOKE gasten, Politiek Correcten zijn te vaak radicale blankenhaters, sorry #IKBENHETZAT (Ben zelf goudbruine Indiase Sarnami, 99,999.999 procent Bruinlander, en Germanilander qua geest (JIVA), Chetan (bewustzijn) en cognitie, bruto data input sedert jeugd via Nederlandse taal) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
NEe toch fout schoofzak je moet juist vechten om Russische staatsburgers meer Grondrechten te laten krijgen, vakbonden in Rusland flink versterken, burgerrechten beweging empoweren, Starlink activeren in Rusland, FREEDOM of Speech, enz Westerse vrijheden he Perestoika moet doorgaan. Rusland in EU blok opnemen als autonome MINI UNIE met alle andere ex sovjet staten erbij incl oekraine blank arische RAS is aan het uitsterven, snel tien miljoen blanke baarmeisjes uit Oekraine binnenhalen ok nieuwe sterke genen mixen in blanke genenpool en genetisch minderwaardige Hindoe apen, negers en andere kleurlingen ook snel genetisch wegneuken hier met veel royale HOMOseks en via verpilichte seksintegratie wetten voor hun meiden vanaf jonge leeftijd al. Genenpool blanken kan wel UPGRADE krijgen met supieure negers en hindoe aapjes erdoor gemixt en effectief weggeneukt binnen minimaal drie generaties doorneuken van alle mixen. ik ben toch meer koelie aapje ok puur evolutie OMLAAG hahah haha voel mij nu natuurlijker in feite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp. Laatst gewijzigd door Rahowa : 9 april 2022 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inmiddels is medegedeeld dat de EU de kandidatuurstelling van Oekraine voor toetreding tot de EU formeel aanvaard heeft....
De kop is er af,het kan nog vele jaren duren,maar landen die in het intredeproces zitten krijgen geleidelijk aan steeds betere intrede in de EU-markten en steeds diepere inwerking in de EU politiek.... Het is zelfs mogelijk (zoals bij Turkije) om daar ergens voor onbepaalde tijd in te blijven hangen... En zoals het VK aantoont kun je zelfs weer weg uit de EU,zonder "Speciale Militaire Operatie".... Ursula had speciaal voor de aankondiging zelfs een goud en blauw ensemble aangetrokken . ![]() Rusland heeft al aangekondigd dat deze zaak (de toetreding,niet dat goud/blauw ensemble) hun speciale aandacht zal vereisen.... Laatst gewijzigd door kelt : 17 juni 2022 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze op zo'n korte tijd aanvaard worden als kandidaat-toetreder, vind ik een zeer goede zaak.
Voor de uiteindelijke toetreding mogen echter geen verslapte eisen geduld worden. Zeer goed dat Poetin een duidelijk signaal krijgt. (wat een geluk dat Turkije nog geen lidstaat is. Dien Er-dog-an zou zoals met de nato-toetreding, de boel weer kunnen saboteren.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Partijlid
|
![]() Dat wordt pas donderdag op de top van regeringsleiders in Brussel beslist. Vandaag was enkel de positieve aanbeveling van de Europese Commissie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Titel: Wenst u Oekraïne als lid van de EU?
Ik heb daar principieel geen probleem mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als ze daaraan voldoen? waarom niet? wanneer voldoen ze daaraan? op deze moment ziet het er bijzonder slecht uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tevoren kon men nog zeggen dat deze toetreding te gevoelig zou liggen voor Rusland, maar met een land dat elk internationaal recht zo met de voeten treedt, en zich zo misdraagt, wordt geen rekening meer gehouden. Dus ja: Oekraïne lid van de EU.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het past mooi in het proces: "Alles wat Rusland wou vermijden wordt bewaarheid"...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nix lid van de EU. Oekraine respecteert de mensenrechten niet, dus die mag geen lid worden van de EU.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat nu ,uit de Europese unie gebanjerd worden.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 17 juni 2022 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helpt u om de nieuwe gevangenissen goed te keuren vs nimby?
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Véél blabla ,het is den boemboem hé ,het is gezegd én gelijk vergeten bij die heren én dames uiteraard... ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ge staat niet stil bij het feit dat wij niet de voorbeeldigste leerling van de Europese unie zijn ,en doet alsof corruptie in dit onland niet bestaat.... Laatst gewijzigd door Svennies : 18 juni 2022 om 00:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het een mensenrecht van een slachtoffer van een zwaar misdrijf, dat de dader een gepaste straf krijgt. Vivaldi geeft misdadigers nu nog maar eens zes maanden cadeau.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "residenten" hebben daar last van hoor !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is de enquête gesloten ?
|
![]() |
![]() |