![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is een redelijk groot spectrum tussen niet-Zelensky-verafgoders en pro-Putin-peeps.
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medische vrijwilligers zijn zogezegd “medical angels”, tot je hoort wat ze met gevangenen doen. Oekraïne heeft slechts een paar honderd levende gevangenen, nu hoor je waarom.
https://hiindia.com/2022/03/21/ukrai...-russian-pows/ https://www.rt.com/russia/552367-ukr...ate-prisoners/ Russian soldiers captured by a Ukrainian volunteer medic unit will all be castrated, its founder and commander declared on national television on Sunday. The combat medic, whose volunteer team has been described as “medical angels” by the Western media, said “cockroaches” don’t deserve the right to procreate. The shocking confession came from Gennadiy Druzenko, a constitutional lawyer-turned-volunteer frontline medic in Ukraine. Speaking to Ukrainian media in a live interview, he condemned the US for its reluctance to go to war with Russia on Ukraine’s behalf, before commenting on the Russian military. “Trust me, [Russian President Vladimir] Putin’s military hardware burns well. The corpses of ‘putinoids’ may stink, but they become unthreatening,” he said. Druzenko said that, during the conflict, he had diverged from the principle that requires an injured enemy combatant to be treated as a regular patient. I gave my doctors … a very strict order to castrate all men, because they are cockroaches and not people. He further implied that, at the hands of his unit, Russian prisoners of war “will die in very large numbers” so that surviving Russians remembered Ukraine with terror “like the Germans remembered Stalingrad.” At this point, the host cut the interview short, stating that Russian soldiers would be “held accountable.” Her co-host reminded the audience that Russia was being investigated for alleged war crimes in Ukraine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Hij heeft zijn woorden ingetrokken ... door emoties over de schreef gegaan... zijn medische diensten helpen iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Same shit, just another war.
![]() |
![]() |
#65 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Meeheulen met de bezetter...? Dat kan toch niemand die met vrijheid begaan is zo maar goedkeuren Ik zou ook graag hebben mochten wij nog eens bezet worden dat collaborerende smeerlap-partijen zouden verboden worden. Ik vraag mij af waarom partijen waar collaborateurs of aanbidders van collaborateurs in zitten, momenteel niet verboden zijn in Vlaanderen ? Perfide zelfverachting ?
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Jamaar, zonder kottekes om mensen in te steken is het allemaal te ingewikkeld hoor...
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Met Oekraiense collaborateurs gaat het zoals verwacht : ze worden afgemaakt, een voor een.
Citaat:
Het russische bloedgeld zal in de toekomst gepantserde mercs moeten kopen voor dat soort volk. En dan blazen de Oekraiense freedom fighters die op met een RPG. ![]() Tot de collaboclub zonder leden valt. ![]() https://odessa-journal.com/an-assist...ad-in-kherson/ Laatst gewijzigd door parcifal : 21 maart 2022 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stel je voor dat je 'Leve de Geuzen' riep in Antwerpen na 1585. Succes. Of je 'Leve de Habsburgers' riep in de Republiek. Ik bedoel maar, dit is oorlog he? Je gaat geen vijfde kolonne tolereren.
Laatst gewijzigd door Weyland : 21 maart 2022 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Een vraagje voor de Experts van de Oekraiense Neo-nazi symboliek (Hoofdstraat en consoorten) :
Een nieuw symbool is waargenomen bij Oekraiense militairen, zoals deze leuke dame. Welk perfide Nazi-symbool zou dat zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gok op verwittiging wegens leeggemolken, gezien het gebrek aan relief.
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is veel erger dan een Nazi symbool natuurlijk, het is een Sidth-embleem uit Star Wars. https://www.ebay.com/itm/122349147758 Wat een verdorven mensen zijn die Oekraieners toch, nietwaar? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Is huisvuil ophalen, of zorgen dat water en elektriek beschikbaar zijn ook collaboreren? Mensen in bezet gebied moeten toch ook verder leven?
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is collaboratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Moest je in door Russen bezet gebied wonen, zou je dus niet willen dat iemand je huisvuil komt ophalen, meer nog, je zou zo iemand zonder probleem in zijn hoofd schieten?
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Begrjip je niet wat "Bestuurlijke, gerechtelijke, politionele of militaire functies" zijn? En zelfs dan nog is er verschil in de mate van collaboratie. Laatst gewijzigd door parcifal : 23 maart 2022 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Mag iemand burgemeester zijn in bezet gebied? Of schieten we die dood?
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoe zit het met de collaboratie van Burgemeesters in vlaanderen in WO2? Idem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Wel, meestal doet hij dat niet zelf, maar hij zorgt dat het gebeurt.
Hij int gemeentebelastingen, organiseert de huisvuilophaling en betaalt de mensen die dat doen. Mag dat nog, of niet?