![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uitvoer naar landen die geen geld hebben om dit te betalen is ook niet direct een goede strategie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk jij dat Russen dagdagelijks geld lenen om brood te kopen ? Rusland =/= USA. In Rusland zijn er geen zaken zoals revolving credit voor kredietkaart en consumentenleningen. Door de verlaging van de rente krijgen Russen minder interest op hun spaarcenten. Door de stijging van de Roebel vermindert de inflatie en wordt de koopkracht van de Russen minder hard aangetast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Rusland is het onderwijs een van de beste ter wereld. 1 FinlandBRON: https://www.edsys.in/best-education-...-in-the-world/
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Anderzijds: Rusland is er vet mee als 't probleem bij de Russische studenten zelf ligt. Bewijs (mocht ge 't weer niet zelf weten): de lokale graad van idiotie binnen 't regime & hun verachterlijk roedel onbenullen. Mja toegegeven, men kan niet alles hebben hé? ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zij heeft dit voorstel in de Eur.commissie mede op tafel gelegd en tracht de laatste weerstand (o.a.van Hongarije) op te ruimen. Dit heeft ze nog vorige week in Davos bevestigd. En dat dit interview!?!?! Als dat waar zou zijn , zou je ze nogal te keer horen gaan in het Europees Parlement. Maar ik heb nog niets gehoord. Jij? https://www.europa-nu.nl/id/vlt7oz8a...x=vim2bx14ecsu
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 30 mei 2022 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In China helaas zijn ze nu stommiteiten aan het uitsteken. Kan daar zelfs niet meer naartoe gaan tenzij me zelf gevangen te steken voor drie weken in een hotel dat ze mij opleggen. Wat flagrant is dat ze zeer gekalmeerd zijn wat Taiwan betreft. At the end Uncle Sam is deciding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze zoon hier die net een jaartje extra Harvard achter de rug heeft landt later vandaag en mag zijn upgraded diplommeke in zo'n hotel vieren.) Is klote voor hem, maar mijn ophalende schouders zijn er "zen" over. ![]() Geen tijd verliezen met mekkeren blijft een goede tip. Anderzijds: (De Taiwan 'Take Away" van de Beijing Chef Chinees is vandaag denkelijk/hopelijk wat minder gung-ho en te waarderen indien bevestigd in de realiteit.)
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 1 juni 2022 om 04:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Russische bedrijven zijn gedwongen 80% van hun geld om te zetten in Roebels en mogen niemand meer ontslaan.De inflatie in Rusland staat nu op 17%.Als morgen ieder bedrijf in de EU de helft van zijn geld moet omzetten in Zimbabwaanse dollars dan gaan die ook stijgen in waarde.Hun economie zal zeer snel op zijn gat zitten.
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En toch zijn er hier vele die denken het anders te zien. Waarschijnlijk zitten slapen in hun lessen economie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() En ik heb zelf nooit economie gehad.
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat er dus op die interne markt gebeurt, is dat er minder "buitenlands" geld in Rusland wordt bijgehouden. En ALLE landen van de GEHELE wereld, buiten Rusland, waarbij de verplichting (hun geld omzetten in roebels) NIET geldt, die hebben dus GEEN invloed op de relatieve wisselkoers volgens U? Of anders gezegd, in de GEHELE wereld zijn dus GEEN verkopers van roebels??? Ik heb ooit nog les gekregen van Marc De Geyter; internationale geldmarkten. Misschien dat de beste man niet wist waarover hij het had, maar price-discovery bij muntparen gebeurt door KOPERS EN VERKOPERS. Waarom verkoopt nu in godsnaam niemand zijn roebels, zodat wij in de krant kunnen zetten DAT WE DE ECONOMISCHE OORLOG AAN HET WINNEN ZIJN. We kunnen gdvdme zelfs gewoon NAAKT SHORTEN, om die koers te doen crashen!! tedju toch...
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dan aan mij geven. Ik ben curieus of mijn bankier uw schijtpapier van een miljoen roebel op mijn rekening wil zetten.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet echt "prijsontdekking", eerder "prijszetting". Een geforceerde, een gedwongen, door centrale planners.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roebeltjes mogen van het Imperium van leugens niet meer van plaats verwisselen. Men dacht ze te onderwerpen door SWIFT plat te leggen. In één dag zouden ze kermend van de pijn terugkrabbelen. Niet dus. Hahaha.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bent u een geluksvogel dat u dat nooit overwogen hebt.
U zou een onwetende pion geworden zijn en geïndoctrineerd geraakt zijn door een matrix waar u nog moeilijk zou uitraken, behalve via een hard ontwaken.
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die scores vanuit India hebben een grotere waarde.
![]() |