![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik hoef omtrent de onverdraagzame en arrogante islamieten geen levenslessen meer te krijgen . Heb er jaren tussen gestaan en genoeg gezien en meegemaakt . ps:weet de mama dat je weer op de pc zit?
![]() Laatst gewijzigd door benji : 21 december 2004 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Angst?.... het is de absolute angst voor de toekomst van onze kinderen dat onze moed genereert. Moeilijk tot onmogelijk te snappen voor onverantwoord links, ik weet het, maar ik kom onvoorwaardelijk op voor de toekomst van mijn kinderen. En met mij elke dag een groter gedeelte van verstandig Vlaanderen. Angst zeg je? Ge moogt verdomt gerust zijn! Wij zijn niet van het slag dat zegt: de staatsschuld is vanzelf gekomen, ze zal ook wel vanzelf weer weggaan. (Mattot) Of nog beter: Staatsschuld betekend toch niks? Een staat kan immers niet failliet gaan (Tobback) Met als gevolg dat het linkse potverteer weer door de rationele rechtse Vlaming zal moeten worden opgevangen, en in dit geval door een doorschuifoperatie naar onze kinderen toe. Wat nu linkse lafaards? Wegvluchten in lang achterhaalde linkse ideologische hippyslogans met als enige doel het ontlopen van jullie verpletterende verantwoordelijkheid tav de door links zwaar gehypotekeerde toekomstmogelijkheden? Make peace no war met een dikke joint in ons b*kkes? Wir haben es nicht gewusst? Dat konden we niet voorzien? Alles gaat toch goed? Foei! Foei! Foei! Dom zijn is volgens mij geen excuus!
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanaf een bepaald niveau van veroordeling wordt het Belgisch Staatsburgerschap hen ontnomen en worden ze gerepatrieerd naar het land waarvan ze het staatsburgerschap behielden. Het zou inderdaad een serieuse ontlasting betekenen voor het gevangeniswezen, die door de allochtonen overproportioneel bezet wordt. M.i. vindt men weinig sporen van realisme terug bij de multikulzijde : jij moet maar eens uitleggen hoe de overproportionele allochtone criminaliteit een verrijking voor ons land is en voor haar belastingbetalers. Onnozel multikulgezwets noem ik dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zeg tegen telefacts dat ze "onrealistische" vragen stellen. Dat ze onrealistische peilingen lieten zien wisten we al . Trouwens waarom rept men in telefacts niet over de poll op hun site? [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]Vindt u dat Turkije mag toetreden tot de Europese Unie? [/size][/font] [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]Neen[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1] ![]() ![]() ![]() Mag weer niet gezien worden van de "democrtatische" partijen zeker?
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar vroeger velen van gekend, en ik moet zeggen dat daar nogal toffe peren tussenzaten. Krapuul ook hoor...maar die zijn dan naar de amada en ral overgelopen...zoals Triangel en co. Toch heb ik er niks op tegen dat het Vlaams Belang door deze jongens langs rechterzijde op een zeer gedisciplineerde wijze worden geflankeerd. Maar toch vind ik ze soms ook wat te extreem. Realisme? We zullen zien hé...België barst is ook een slogan van ons én van de NVA...dus zo onrealistisch zou ik het nu ook weer niet noemen hoor.
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige dat je kan doe is de onnozele multikuller uithangen die begint te schelden als hij geen argumenten heeft. Ik stel voor dat je eens een bezoekje brengt aan de Belgische gevangenissen. Je zal er je allochtone vriendjes geconcentreerd terug vinden. Meer nog, je zal met een vergrootglas moeten zoeken naar een handvol authentieke autochtone. De manier waarop de verzuurde multikullers reageren telkens ze geconfronteerd worden met de waarheid is veel betekend op zich. De waarheid kwetst hé Jampie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik bedoel daarmee dat ik uw manier van "omgaan met" ken ,het bejegenen van de vreemdelingen ,het altijd maar relativeren van de problemen (ja ,het zijn ni allemaal slechte) . Of met andere woorden hun gedrag steeds weer minimaliseren ,en vooral geen kritiek geven op hun gebruiken en of godsdienst . Met andere woorden u zelf aanpassen aan hen ,terwijl het net andersom zou moeten zijn . Dat is uw broek laten zakken tot op de enkels ,is niet letterlijk te nemen of persoonlijk . Maar indien u niet op mijn postings wenst te antwoorden ,ben ik daar niet boos om hoor .
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Met realisme bedoel ik het volgende. Men leeft in een multiculturele samenleving, daar moet men zich aan aanpassen. Deze aanpassing moet in ieder van ons gebeuren. Men mag niet verwachten dat één bevolkingsgroep zich volledig assimileert. Het probleem is dat er aan beiden kanten individuen zijn die zich niet aanpassen. Binnen de allochtone bevolking zijn er die "profiteren" van onze samenleving en zich verbergen achter rascisme. Binnen de autochtone bevolking vindt men onverdraagzamen die een totaal gebrek aan cultuurrelativisme hebben. Beiden leven in een onrealistische zwart-wit wereld. Er is geen plaats voor nuances, wat op dit forum ook blijkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wedden dat een oliesjeik die enkel arabisch spreek met zijn hele harem eender welk lap grond kan opkopen om er zijn eigen moskeehuis op te bouwen. Zolang het eigenbelang er voordeel bij haalt, is de zaak geklonken, idealen en logica zijn totaal geen belemmering. Je hebt wel gedeeltelijk gelijk, het is geen racisme. Het is daarentegen eigenbelang dat oorzaak is. Om fier op te zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie hier een leven komt opbouwen dient zich volledig te assimileren. Lukt dat niet dan moet die persoon terug naar zijn heimat waar hij/zij 100 % kan gedijen volgens zijn cultuur, gewoonten en gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 | |