Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 december 2004, 16:42   #61
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Zou zeggen probeer het eens, misschien zou het nog een levensles kunnen zijn.
Jij bent blijkbaar een pubertje dat niet buiten komt .
Ik hoef omtrent de onverdraagzame en arrogante islamieten geen levenslessen meer te krijgen .
Heb er jaren tussen gestaan en genoeg gezien en meegemaakt .
ps:weet de mama dat je weer op de pc zit?

Laatst gewijzigd door benji : 21 december 2004 om 16:43.
benji is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 16:50   #62
Towelie030981
Gouverneur

Towelie030981's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
een groot deel van "de Vlamingen" ,wil de criminele vreemdeling uitwijzen naar land van herkomst ,goed idee onze gevangenissen zouden overal voor de helft leeg komen te staan .
Men zou minder personeel nodig hebben ,en men zou minder gevangenissen moeten bouwen .Een winst van miljarden ,eigelijk een duur hobby ,ocmw voor de wereld willen spelen ,terwijl men amper de eigen bevolking te werk kan stellen .
Benji waaraan danken wij deze profetische woorden. Mijn voorstel is, werk u gedachtengoed eens uit. Als het niet haalbaar blijkt kunt u nog altijd realistische doelen stellen. Maar realisme vindt men tegenwoordig weinig terug aan extreem-rechtse zijde.
Towelie030981 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 16:54   #63
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Jij bent blijkbaar een pubertje dat niet buiten komt .
Ik hoef omtrent de onverdraagzame en arrogante islamieten geen levenslessen meer te krijgen .
Heb er jaren tussen gestaan en genoeg gezien en meegemaakt .
ps:weet de mama dat je weer op de pc zit?
Een pubertje dat niet buiten komt? Spijtig genoeg voor jou niet, woon al jaren in de gevaarlijke "migrantenbuurt" van Gent. Nog nooit heb ik er problemen gehad, maar het is misschien mijn manier van omgaan met de "andere'' mens die mij geholpen heeft.
Oud 21 december 2004, 16:57   #64
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een pubertje dat niet buiten komt? Spijtig genoeg voor jou niet, woon al jaren in de gevaarlijke "migrantenbuurt" van Gent. Nog nooit heb ik er problemen gehad, maar het is misschien mijn manier van omgaan met de "andere'' mens die mij geholpen heeft.
uw "manier" van omgaan ,laat me raden ,broek tot aan de enkels ?........
Oud 21 december 2004, 16:59   #65
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Ja, daarom is de werkloosheid ook veel groter bij de bleken dan bij de bruinen.
Was het maar waar.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 17:00   #66
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat laatste zinnetje zegt het inderdaad. Er zijn al een één miljoen wolven.
Ja hoor..."die Graue Wolven"....
Angst?.... het is de absolute angst voor de toekomst van onze kinderen dat onze moed genereert.
Moeilijk tot onmogelijk te snappen voor onverantwoord links, ik weet het, maar ik kom onvoorwaardelijk op voor de toekomst van mijn kinderen.
En met mij elke dag een groter gedeelte van verstandig Vlaanderen.
Angst zeg je?
Ge moogt verdomt gerust zijn!

Wij zijn niet van het slag dat zegt: de staatsschuld is vanzelf gekomen, ze zal ook wel vanzelf weer weggaan. (Mattot)
Of nog beter: Staatsschuld betekend toch niks? Een staat kan immers niet failliet gaan (Tobback)

Met als gevolg dat het linkse potverteer weer door de rationele rechtse Vlaming zal moeten worden opgevangen, en in dit geval door een doorschuifoperatie naar onze kinderen toe.
Wat nu linkse lafaards?

Wegvluchten in lang achterhaalde linkse ideologische hippyslogans met als enige doel het ontlopen van jullie verpletterende verantwoordelijkheid tav de door links zwaar gehypotekeerde toekomstmogelijkheden?
Make peace no war met een dikke joint in ons b*kkes?
Wir haben es nicht gewusst?
Dat konden we niet voorzien?
Alles gaat toch goed?

Foei! Foei! Foei!
Dom zijn is volgens mij geen excuus!
Oud 21 december 2004, 17:01   #67
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Benji waaraan danken wij deze profetische woorden. Mijn voorstel is, werk u gedachtengoed eens uit. Als het niet haalbaar blijkt kunt u nog altijd realistische doelen stellen. Maar realisme vindt men tegenwoordig weinig terug aan extreem-rechtse zijde.
Waarom zou het terugsturen van criminele allochtonen geen haalbare operatie zijn? Mij lijkt het dat dat zoiets relatief snel via de strafwetgeving kan geregeld worden, en in samenwerking met de betrokken landen. Tenminste voor de allochtonen met een dubbele nationaliteit. Dewael is daar trouwens ook mee bezig.
Vanaf een bepaald niveau van veroordeling wordt het Belgisch Staatsburgerschap hen ontnomen en worden ze gerepatrieerd naar het land waarvan ze het staatsburgerschap behielden.
Het zou inderdaad een serieuse ontlasting betekenen voor het gevangeniswezen, die door de allochtonen overproportioneel bezet wordt.
M.i. vindt men weinig sporen van realisme terug bij de multikulzijde : jij moet maar eens uitleggen hoe de overproportionele allochtone criminaliteit een verrijking voor ons land is en voor haar belastingbetalers. Onnozel multikulgezwets noem ik dat.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 17:02   #68
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit was een vraag aan "de vlamingen " (amper 1000) ,men was het er blijkbaar over eens om hen hun straf in eigen land te laten zitten .
Zeg tegen telefacts dat ze "onrealistische" vragen stellen.
Dat ze onrealistische peilingen lieten zien wisten we al .
Trouwens waarom rept men in telefacts niet over de poll op hun site?
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]Vindt u dat Turkije mag toetreden tot de Europese Unie? [/size][/font] [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]Neen[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1] 70.42% (1207)[/size][/font] [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]Ja[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1] 25.32% (434)[/size][/font] [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]Geen mening[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1] 4.26% (73)[/size][/font]

Mag weer niet gezien worden van de "democrtatische" partijen zeker?
Oud 21 december 2004, 17:04   #69
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U heeft een Marokaan in dienst gehad. Daar leidt u uit af dat alle Marokanen waardeloos zijn tijdens de ramadan. Dat is hetzelfde als zeggen elke Vlaams Belanger is een rascist.
Natuurlijk, maar probeer de man eens uit te leggen dat hij toevallig de enige Marokkaan getroffen had waarmee men problemen tijdens de ramadan heeft.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 17:06   #70
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
uw "manier" van omgaan ,laat me raden ,broek tot aan de enkels ?........
Echt een redenaar jij. Maar als ik het mag zeggen dan twijfel ik toch aan je capaciteiten. U heeft twee keer gereageerd op mijn posts. Tweemaal heeft u de man bespeeld, niet eenmaal heeft u geprobeerd een discussie te voeren. U bijdrage tot dit forum is nihil. Ga zelfs niet meer reageren op u tenzij het iets interessant is.
Oud 21 december 2004, 17:08   #71
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oeps...ben jij bekend met de extreem-rechterzijde?
Ik heb daar vroeger velen van gekend, en ik moet zeggen dat daar nogal toffe peren tussenzaten.
Krapuul ook hoor...maar die zijn dan naar de amada en ral overgelopen...zoals Triangel en co.

Toch heb ik er niks op tegen dat het Vlaams Belang door deze jongens langs rechterzijde op een zeer gedisciplineerde wijze worden geflankeerd.
Maar toch vind ik ze soms ook wat te extreem.
Realisme?
We zullen zien hé...België barst is ook een slogan van ons én van de NVA...dus zo onrealistisch zou ik het nu ook weer niet noemen hoor.
Oud 21 december 2004, 17:10   #72
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed voor jou dat je nog nooit problemen hebt gehad. Ik ken anders een heleboel mensen in een migrantenbuurt die al heel wat problemen hebben gehad met allochtonen. En de manier van 'omgaan' heeft daar niks mee te maken. Het volstaat dat je een zaak hebt en er autochtoon uitziet om onmiddellijk geviseerd te worden als kandidaat te beroven slachtoffer. Zoals wijlen P. Fortuyn zei, een Marokkaan overvalt nooit een Marokkaan. Ze weten hun slachtoffers selectief goed te kiezen.
Oud 21 december 2004, 17:12   #73
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Goed voor jou dat je nog nooit problemen hebt gehad. Ik ken anders een heleboel mensen in een migrantenbuurt die al heel wat problemen hebben gehad met allochtonen. En de manier van 'omgaan' heeft daar niks mee te maken. Het volstaat dat je een zaak hebt en er autochtoon uitziet om onmiddellijk geviseerd te worden als kandidaat te beroven slachtoffer. Zoals wijlen P. Fortuyn zei, een Marokkaan overvalt nooit een Marokkaan. Ze weten hun slachtoffers selectief goed te kiezen.
Of zoals diezelfde Pim Fortuyn zei tegen een Belgische journalist : 'Ga in België zeiken met jullie Vlaams Blok'.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 17:16   #74
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Of zoals diezelfde Pim Fortuyn zei tegen een Belgische journalist : 'Ga in België zeiken met jullie Vlaams Blok'.
Ja,ja, maar probeer intussen Fortuyn's stelling maar te ontkrachten. Dat kan je niet Jampie !
Het enige dat je kan doe is de onnozele multikuller uithangen die begint te schelden als hij geen argumenten heeft.
Ik stel voor dat je eens een bezoekje brengt aan de Belgische gevangenissen. Je zal er je allochtone vriendjes geconcentreerd terug vinden. Meer nog, je zal met een vergrootglas moeten zoeken naar een handvol authentieke autochtone.

De manier waarop de verzuurde multikullers reageren telkens ze geconfronteerd worden met de waarheid is veel betekend op zich.
De waarheid kwetst hé Jampie.
Oud 21 december 2004, 17:21   #75
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Echt een redenaar jij. Maar als ik het mag zeggen dan twijfel ik toch aan je capaciteiten. U heeft twee keer gereageerd op mijn posts. Tweemaal heeft u de man bespeeld, niet eenmaal heeft u geprobeerd een discussie te voeren. U bijdrage tot dit forum is nihil. Ga zelfs niet meer reageren op u tenzij het iets interessant is.
Met "de broek laten zakken tot op de enkels " bedoel ik het niet letterlijk natuurlijk .
Ik bedoel daarmee dat ik uw manier van "omgaan met" ken ,het bejegenen van de vreemdelingen ,het altijd maar relativeren van de problemen (ja ,het zijn ni allemaal slechte) .
Of met andere woorden hun gedrag steeds weer minimaliseren ,en vooral geen kritiek geven op hun gebruiken en of godsdienst . Met andere woorden u zelf aanpassen aan hen ,terwijl het net andersom zou moeten zijn .
Dat is uw broek laten zakken tot op de enkels ,is niet letterlijk te nemen of persoonlijk .
Maar indien u niet op mijn postings wenst te antwoorden ,ben ik daar niet boos om hoor .
Oud 21 december 2004, 17:22   #76
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Met realisme bedoel ik het volgende. Men leeft in een multiculturele samenleving, daar moet men zich aan aanpassen. Deze aanpassing moet in ieder van ons gebeuren. Men mag niet verwachten dat één bevolkingsgroep zich volledig assimileert. Het probleem is dat er aan beiden kanten individuen zijn die zich niet aanpassen. Binnen de allochtone bevolking zijn er die "profiteren" van onze samenleving en zich verbergen achter rascisme. Binnen de autochtone bevolking vindt men onverdraagzamen die een totaal gebrek aan cultuurrelativisme hebben. Beiden leven in een onrealistische zwart-wit wereld. Er is geen plaats voor nuances, wat op dit forum ook blijkt.
Oud 21 december 2004, 17:26   #77
Skillz
Banneling

Skillz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
Dit is gewoon logica en GEEN RACISME.

Elk land kiest toch zijn eigen mensen eerst???
Open je ogen: waar geld te vinden is, verdwijnen idealen als sneeuw voor de zon!

Wedden dat een oliesjeik die enkel arabisch spreek met zijn hele harem eender welk lap grond kan opkopen om er zijn eigen moskeehuis op te bouwen.

Zolang het eigenbelang er voordeel bij haalt, is de zaak geklonken, idealen en logica zijn totaal geen belemmering.

Je hebt wel gedeeltelijk gelijk, het is geen racisme.
Het is daarentegen eigenbelang dat oorzaak is.
Om fier op te zijn...
Skillz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2004, 17:27   #78
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Met realisme bedoel ik het volgende. Men leeft in een multiculturele samenleving, daar moet men zich aan aanpassen. Deze aanpassing moet in ieder van ons gebeuren. Men mag niet verwachten dat één bevolkingsgroep zich volledig assimileert. Het probleem is dat er aan beiden kanten individuen zijn die zich niet aanpassen. Binnen de allochtone bevolking zijn er die "profiteren" van onze samenleving en zich verbergen achter rascisme. Binnen de autochtone bevolking vindt men onverdraagzamen die een totaal gebrek aan cultuurrelativisme hebben. Beiden leven in een onrealistische zwart-wit wereld. Er is geen plaats voor nuances, wat op dit forum ook blijkt.
No way. Ik hoef me niet aan te passen. Als autochtoon heb ik er nooit om gevraagd dat mijn land gekoloniseerd wordt door een achterlijke woestijnbende. Ik hoef mij niet in het minst aan te passen aan geïmporteerde gewoonten en gevoeligheden.
Wie hier een leven komt opbouwen dient zich volledig te assimileren. Lukt dat niet dan moet die persoon terug naar zijn heimat waar hij/zij 100 % kan gedijen volgens zijn cultuur, gewoonten en gebruiken.
Oud 21 december 2004, 17:29   #79
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
No way. Ik hoef me niet aan te passen. Als autochtoon heb ik er nooit om gevraagd dat mijn land gekoloniseerd wordt door een achterlijke woestijnbende. Ik hoef mij niet in het minst aan te passen aan geïmporteerde gewoonten en gevoeligheden.
Wie hier een leven komt opbouwen dient zich volledig te assimileren. Lukt dat niet dan moet die persoon terug naar zijn heimat waar hij/zij 100 % kan gedijen volgens zijn cultuur, gewoonten en gebruiken.
Voila ,en zo denk ik er ook over
Oud 21 december 2004, 17:34   #80
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Als u u zich niet wenst aan te passen dan bent u gewoon een deel van het probleem, wat eigenlijk ook uit u post blijk("achterlijke woestijnbende"). Wel interessant dat u over het vragen en kolonisatie begint. Ik heb ook nooit gevraagd op te groeien in een overdraagzame egocentrische kapitalistische wereld, maar hij is er wel. Maar gelukkig heeft de Derde Wereld wel gevraagd of ze het slagveld van de wereld mochten worden en dan vervolgens nog eens leeggeroofd mochten worden. Nog een vraag zou jij je aanpassen in een land als bijvoorbeeld Iran?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be