![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is in de geschiedenis telkenmale opnieuw gebleken. Soms denk ik dat de rotoverheden dat expres zo doen, om hun eieren voor een volgende oorlog te leggen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was een kleine in de jaren zeventig. Ik groeide op in een open samenleving. Quasi geen enkel huis met een hekken voor. De wegen waren zo recht mogelijk aangelegde stroken beton of asfalt. Er stond gewoon niks op. Enkel een witte verflijn soms in het midden. De enige eis die aan een verkaveling soms werd gesteld was: "geen betonplaten". Al de rest, totaal vrij. Toen ik begon te werken, begin jaren negentig, zag ik het beginnen teloorgaan. Je moet nu eens kijken naar dat alles, en waarvoor je nu allemaal een vergunning moet vragen, vergeleken met toen. Eigenlijk zie ik een totale oorlog, wereldoorlog best zitten, maar dan 1 die finaal komaf maakt met het concept "overheid". Niemand nog legale privileges. Iedereen legaal afstrafbaar. Een wereldbevolkingsopstand, tegen alle overheden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mee-eters zijn vies, en dienen verwijderd te worden. Ze getuigen van luiigheid en slechte etensgewoonten.
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben uw voorstel niet ongenegen, maar ik vrees wél dat het ruim onvoldoende zal zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou dit één van de redenen kunnen zijn dat er zovelen zijn die doldraaien de laatste tijden?
Zo valt het coronavirus onze hersenen aan: “Het kan dodelijker zijn dan infectie van de longen” Wat een 'schuldenaar' toch dat C-Virus. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien dat er te veel idioten zijn die een paar totalitaire maniakken achterna lopen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 17 juni 2022 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In extremis zou men zich de vraag kunnen stellen: "Waar zijn die mensen met 'haar' op hun tanden?"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juni 2022 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ook nog, ja.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zeggen wat de meeste mensen willen horen, waarop de meeste mensen die idioten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om misleiding. Bedonderd worden. Blaaskes wijsgemaakt te worden. Die je "fout" doet reageren. Fout voor de belangen van de bedonderde, juist voor deze van de bedonderaar. Die vele militaire moedigen onder het Nazi regime, misten geen haar op hun tanden. Ze misten het grotere beeld. Ze dachten dat ze zichzelf en hun thuisfront en kennissen verdedigden tegen een buitenlandse agressor. Ze dachten dat hun regime hun belangen deelde. De realiteit was het precieze tegendeel. Dezelfde reden had de Muur. Die was gebouwd door het regime om EIGEN mensen BINNEN te houden, niet om buitenlandse buiten te houden, dat laatste was zelfs overbodig, want wie gaat vrijwillig van vrijheid naar gevangenschap?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft daarmee bij beide niks in de pap te brokkelen, niks te eisen, aan de onderhandelingstafel zijnde de marionet die de bewegingen maakt die hem via touwtjes worden gedirigeerd. Het VS regime dan, imperialisme inslikken, dat magnaat miljardair Trump tot president werd verkozen, en Biden maar met zijn hakjes over de sloot een tweede keer kon verijdelen, zegt iets over het VS volk (merk op: daarjust regime, nu volk). Het zou me niks verwonderen dat er de komende jaren daar in de VS een soort van burgerconflict tot oorlog ontstaat, getriggerd door bepaalde gebeurtenissen, die zelf weinig betekenis hebben, maar als een drukknopje volstaan om een grote machine stil te leggen. Vind je niet dat de centrale planning sinds de laatste "Grote Crisis" een steeds sterker wordend fanatisme vertoont? Hun wereldwijde quantitative easing scam, hun beperkingen en sabotages (onrechtstreeks verbod) van cash geld gebruik, hun openlijke waarschuwingen van beperkt gegarandeerd bedrag op ordinair, ja ordinair, sparen bij een bank, met lonen daar nochtans al bij gedwongen, hun direct openlijk (geen meer tijdrovender gesukkel via renteverschillen) kwijtschelden van staatsschulden (Griekse regime), die operatie Twist die korte en lange termijn schulden verwisselt, dat is allemaal toch steeds extremer? Wat is de huidige situatie, nu, anno midden 2022. De centrale planning heeft een decennium lang uitlenen (huizen) tegengehouden door banken een nieuwgeldelijke beloning te geven als ze het spaargeld van hun klanten NIET uitlenen, maar laten staan als overschot reserves bij de banken van de centrale planning. Gelijk met hun corona klooierij in 2020, hebben ze dat terug omgedraaid naar uitlenen pushen, door banken een boete te doen betalen op het geld dat ze als overschot reserves hebben. Quantitative Easing werd wereldwijd mediatiek voorgesteld als massa's nieuw geld in omloop pushen. Wat ze feitelijk deden, was het precieze omgekeerde: dat voorkomen. En, ze hebben dat bijgemaakt (maar dus onuitgeleend gebleven) geld, als excuus voorzien voor lage spaarrentes, quasi 0 niemendal niks. Een hele hoop spaarders dacht daarmee veel koopkracht te gaan verliezen, en kocht vanalles met hun spaargeld, als belegging, waaronder aandelen. Die aandelenkoersen werden dus al 10 jaar steeds hoger gedreven door spaarders die, feitelijk, winst beoogden, want inflatie was er nauwelijks. Die dus steeds meer spaargeld nodig hadden voor zelfde producten. Daarbij stevig 'geholpen' door een centrale planning die ze op alle markten frontrunde, en zo al bij voorbaat een stuk verlies inflicteerde. https://finviz.com/futures_charts.ashx?t=ES&p=m1 Kijk naar 2020, daar kapte de centrale planning met hun economische sabotages een quasi onafgebroken 10 jaar durende stijgende koersentrend, bot af. Maar het virus werd vlug ontdekt als niet wereldbedreigend zoals eerst geproclameerd door de centrale planning. En dus kochten de spaarders sukkels zich snel weer in, en natuurlijk terug nog sneller opnieuw gefrontrund door de centrale planners, die bij de eerste verkopers waren. Dat dreef de aandelenkoersen (alweer) tot nog hogere niveaus. NOG duurder. NOG meer spaargeld nodig om ze te kopen. 2022 dan, het nieuwe wereldwijde event, na 5 jaar wapens leveren door vooral VS, aan OEK regime, RU regime valt Oekraine binnen. De in 2020 terug geforceerde inflatie, via sancties van de regimes, verder gezet. Uitkeringen en lonen rap rap bijgepast. Spaargeld rente natuurlijk niet. Dat gaat de centrale planning pas doen als inflatie zodanig is dat spaarders vanalles beginnen te kopen, steeds ongeachter prijs, ter voorkomen van alles verliezen. Zet eens 5 stappen achteruit en bekijk de laatste 20 jaar. In 2001 vernielden tegenstanders van het imperialisme van het VS regime, een deel infrastructuur van de VS, door er met passagiersvliegtuigen in te vliegen. Merk op mijn omschrijving van het WTC, pentagon, en dat grasveld ergens. Ik deed dat uit sarcasme. De aangerichte schade, was op VS, en wereldschaal, bijzonder klein. Flut. Niettemin, kondigden de Westerse regimes hun War On Terror af. De kosten van die oorlog, waren WEL van macro economische betekenis. Hoeveel klooierijen moesten niet-terroristen - gewone burgers, voor hun Veiligheid, niet ondergaan? Wereldwijde prijzen, werden sterk opgedreven, de centrale planning maakte volop euro's en dollars enz bij. Bvb de hoeveelheid dollars werd verdubbeld. Geld gaat niet in grachten maar vooral in immo. Huizenprijzen in VS en EU verdubbelden in minder dan 10 jaar. Tot de centrale planning in 2007 besloot dat trop teveel was, en spaarders terug de kans moesten krijgen om hun spaargeld te verbronselen op momenten van paniek. De 2008 kredietcrisis, met als eerst geslachte koe, de vetste, de huizenmarkt in de VS. Echter, de vrindjes banken waren toen ook al goed bezig onderling spaargeld aan 't rondverdelen en die crisis verspreidde zich net als het virus van 10 jaar later. Dexia, Arcopar, enz. Oude koeien. Niks nieuws. Daarna 2010-2020, 10 jaar spaarders drijven naar aandelen via een botte nul zero interest rate politiek, die de valse connotatie wekte dat spaargeld zwaar verloor in koopkracht, wat niet waar was, want prijzen stagneerden, amper inflatie, net ook zo bedoeld door de centrale planners (zie boven). Ook bewezen door de intussen fanatiek geworden war on cash, immo mag niet meer met cash worden gekocht, cash stortingen de facto geweigerd zelfs met bewijs van afhalingen eerder, dus terugstortingen, limiet bij bedrijven betaald door particulieren nog verder verlaagd (10000 > 3000), limiet van 25000 overschrijven per dag, en meer van dat bestrijden van sparen en handelen zonder afhankelijkheden van derden, hier dan nog met diepe zakken, en onbeschaamd krediet verstrekkende aan jan en alleman, en vooral aan niksnut centrale planner, overheid, aan een gunstintresttariefje, laatst zelfs negatief, de waarschuwing OPGELET GELD LENEN LEVERT MEER GELD! ![]() In 2020 vernielde een virus de lichamen van een deel van de ouderen en zwakkeren in rusthuis en andere rustige achterkamers. De metselaars metselden verder. De bakkers bakten verder. De obers serveerden verder. De machines draaiden verder. Er waren zelfs baten: er kwamen kamers vrij in rusthuizen, er werden erfenissen opgestreken, begrafenisondernemers kregen meer klanten en moesten minder ceremonie leveren voor dezelfde prijs, enz. Niettemin, kondigden de centrale planners een Wereldwijde War On Virus af. Ze legden de wereldwijde economie een tijdsbestek van maanden stil. Daarna in vlagen en buien, en gefragmenteerd zoals bvb enkele uren weg van werk om braaf een sjot te gaan halen in het lokale VaccinatieCentrum van de Nazi's, of hura mijn bomma positief getest ik krijg 7 dagen betaalde vakantsie derbij. En zie, dat lukte, het virus schrok zich dood en de immuunsystemen amuseerden zich rot. Het virus verschrompelde tot een lel vel en de immuunssystemen konden op vakantsie gaan. Dus de centrale planners kwamen eind 2021 effe met een problem te zitten om hun geplande plan uitgevoerd te krijgen. Het is immers lastig om een lockdown uit te leggen met een foto van Minnie Mouse. Echter, in 2022, kwam collega Putin to the rescue. Na 5 jaar Javelin antitankrakettenleveringen door VS regime aan OEK regime, stuurde Putin, jawel, tanks, naar het kasteeldomein van het OEK regime. PATAT! De Westerse regimes pakten hun Grote Hamers en sloegen op hun SANCTIES knop. Handelsembargos, boycots, financiele en andere sabotage, incluis ontploffende fabrieken en generaals enz, onder zwermen en zwermen en zwermen drones. Waarmee we op deze zondag zijn gearriveerd, een stralende zomervakantie wenkt, en een interludium in RU OEK is gewenst door de centrale planners, want die willen OOK op vakantsie kunnen gaan he? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
in top politiek zitten allemaal psychopaten, hedonisten, gekken, narcisten, autisten, en die maken dus ook zieke psycho wetten overal ter wereld is dit zo denk ik Hopelijk gaan de Aliens snel landen op aarde, om ons te redden........... OF zal Jezus terug komen in een Indiase Vimana??? Jezus leefde in India zegt Holger Kersten. Dit boek moet ik nog onderzoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarna 2010-2020, 10 jaar spaarders drijven naar aandelen via een botte nul zero interest rate politiek, die de valse connotatie wekte dat spaargeld zwaar verloor in koopkracht, wat niet waar was, want prijzen stagneerden, amper inflatie, net ook zo bedoeld door de centrale planners (zie boven). ============ MIJN Reactie: het is pure kapitaal vernietiging wat jij hier beschrijft?? Giraal kapitaal van spaarders werd massaal vernietigd op aandelen beurzen, dissipatie van Biljoenen USD op aandelen beurzen? Dit is dus een MANCO van het Westerse, vrije, open markt economie en Kapitalisme denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het beste scenario zou zijn dat de euro en de dollar in sneltreinvaart daarheen gaan waar ze thuishoren: de prullenmand in, waarna het Westen de oorlog niet meer kan betalen. Zonder toedoen van het Westen zou er in Oekraïne nu geen oorlog zijn, en veel minder Russische inmenging.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |