![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
(normaal KKK lid). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Simone_Veil |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die geven geen hol om vrouwenrechten. Het zijn de rituele kindermoorden van die vaccinazi in de hoop zichzelf extra levensjaren te kopen.
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook vrouwen overleefden abortus en kregen NOOIT de aandacht van die lobbyisten die onze kleinkinderen, kinderen, ouders en grootouders willen injecteren met hun experimentele brol. De enige die hun willetje opdringen zijn die fascisten die minderheden voor hun karretje spannen, die vaak niet eens vragende partij zijn. Ze respecteren niet eens andermans democratie of mening van andermans geloof. Weer bashen op christelijke staten en het Vaticaan omdat ze tot nadenken aanzet. Andersdenkenden passen alleen als ze selectief voor de kar te spannen zijn? Is dat hier nazi Duitsland ofzo?
Stop de selectief verontwaardigde psychoses van deze derde rijkers. Veranker mensenrechten in de grondwet, niet enkel vrouwenrechten. Ze willen niet enkel abortus in de grondwet verankeren, ze willen de termijn opdrijven om organen te oogsten en eugenetica te handhaven. Zoals virussen kweken, aanpassen, vrijlaten, de zwakkeren eruit filteren, uw vrijheid te rippen, 250 euro per fout te kunnen aanrekenen en vermomd experimentele behandelingen af te dwingen en meer derde rijk allures. De geest van hun beleid is ons bekend en de vrucht is rot. Dajjal antichrist toestanden. Als Madhi nu geen vijg is, en mensenrechten voor vrouwenrechten durft plaatsen; dan ga ik op een zondag op de CD&V stemmen.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 27 juni 2022 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Je mag dat op zich slecht vinden. Iedereen mag zijn eigen mening hebben. Maar vanwaar die drang om jouw mening dan op te dringen aan ALLE vrouwen? Dat heeft toch minstens een luchtje van godsdient...
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze oerconservatieve opperrechter gaat wellicht binnenkort de kans krijgen om zijn eigen hypocrisie aan te tonen, als hij anders zou vonnissen voor Loving (inter raciaal huwelijk) dan voor de andere geviseerde rechten. https://www.msnbc.com/opinion/msnbc-...tions-n1296586 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Ge moogt uw vuilbak niet te vroeg op voorhand buitenzetten, dat wordt ook opgedrongen aan iedereen, omdat een meerderheid dat beslist heeft.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Alsof iemand die slaven houdt zou zeggen, neen ik ben niet pro-slavernij, ik ben pro-choice. Het is niet omdat ik slaven heb, dat iedereen dat moet doen hee.
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Het ongeboren kind heeft daar last van.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ongeboren kind is niet meer lid van de maatschappij met een stem, dan een konijn dat is he. Wat heeft dat ongeboren kind al gedaan voor de maatschappij ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juni 2022 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() wat mag die foetus?
![]() |
#76 |
|
![]() De mens wordt mens bij de conceptie. Een konijn blijft een konijn, al zou het kunnen lezen en schrijven.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar er is geen enkele reden om bij die definitie van mens, het doden van een mens verkeerd te vinden. Waar komt het idee vandaan dat we geen mensen zouden mogen doden maar wel konijnen ?
Dat komt van het feit dat een mens een te intelligent, gecultiveerd wezen is om zomaar te vernietigen. Maar DAT idee van mens bereik je maar na enkele levensjaren he. Dus is dat niet toepasselijk op "mens als genetisch bepaald dinges". Dat mag je best doden, daar is geen enkele reden om een onderscheid te maken met konijnen. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juni 2022 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
In het "christelijke" Westen of vlgs de Katholieke doctrine, heb je menswording bij conceptie, idd. Zo zie je maar dat zelfs een "ethische vraagstelling" vaak een kwestie van definitie is. ( Daarnet ook gelezen dat bij de Joden een zelfde "Japanse" opvatting geldt. )
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Dus, er is maar 1 grens die NIET arbitrair gekozen is, en dat is de moment van conceptie. De natuur kiest daar de grens tussen mens-zijn, en géén-mens-zijn.
![]() |