![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets is toeval... Geschiedenis is gedoemd zichzelf te herhalen wanneer plebs fascisten als hun redders beginnen zien.
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Parijs heeft de Franse Kerncentrales als uiterste strategisch zeer belangrijk "geannexeerd" aan de Franse staat !!!! Als het regent in Parijs druppelt het in Brussel... in deze verdampen de druppels heel duidelijk... blijven wij afhankelijk van de Fransen!!! >>> Onze regering annexeert NIET de "uiterste strategisch zéér belangrijk kerncentrales" in ons land!!! Totaal geen actie Om ons land energie onafhankelijk te maken van machtswellustelingen Integendeel onze "volksvertegenwoordigers" streven er heel duidelijk naar dat de grote meerderheid van de burgers in armoede zal komen te staan door onbetaalbare energie rekeningen!!! En nu ook al er boven op >> door de afbouw van de voedsel productie!!! Sri Lanka toestanden komen er aan!!!! Honger, kou en financiële armoede in een failliete staat met zeer veel staatsschulden er boven op. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet echt, maar ik denk dat je gelijk hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verder NOOIT zelf nadenken of kijken waar het wel mogelijk is om op democratische wijze een goed politiek systeem te hebben dat ook zeer goed en winstgevend economische als een klokje draait. Open de ogen AUB >>>> Het bestaat >>>> Zie Zwitserland!!! met zelf beslissende kantons, minimale federale om de protocol met buitenland en vooral het referendum kiezen waarbij de bevolking kiest hoe te leven en niet lieden van of de politieke bendes!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn te ver gegaan, het kritieke punt van geen terugkeer is al lang gepasseerd. Europe has fallen.
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ideaal is dat wanneer je helemaal alleen bent, maar ja, je moet zo nu en dan eens een kind maken, dus moet je een paar keer in je jonge leven toch een andere mens van het andere geslacht tegenkomen zonder die af te maken. Als je dus alleen bent, en al zwervende zo 1 of 2 keer per jaar een andere tegenkomt, zitten we waarschijnlijk goed. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juli 2022 om 05:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- Geweld is wel een probleem want als je de hele tijd met conflictbeheersing bezig moet zijn, bouw je geen hoogstaande cultuur op (denk ook aan hedendaagse schoolklassen). Daarnaast zijn er de illusies van verlangen, jaloezie, toeschrijving van 'schuld'... die met het geweld verbonden zijn en eveneens integrale rationaliteit blokkeren. - Haast niemand wil begrijpelijkerwijze helemaal alleen zijn en zulke wens getuigt al van de laag-culturele ervaring van de medemens als hindernis ipv aangrijpingspunt voor gedeelde vreugde en cultuur. - Volledige 'geweldloosheid' is idd onmogelijk maar de R moet onder de 1 gebracht worden (door opvoeding en waar het echt nodig is bestraffing of isolatie).
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 11 juli 2022 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wat het eerste betreft: even los van het louter virtuele van de vraag (stabiliteit zonder cultuur is bij de mens niet mogelijk): zou jij écht liever holbewoner of dichter bij huis 'kutmarokkaan' zijn dan bourgeois in Grenoble en forum-viroloog (niet dat dat al het optimum is, maar het gaat om de vergelijking)? ![]()
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zal toegeven dat ik in mijn leven 1 grote vreugde heb gekend die ik dan niet zou hebben: een soort van "de wetenschap tot mij nemen". Ik heb het leren van hoe de natuur werkt als mijn zaligste ervaring. Maar ik ben nadien op een punt gekomen dat ik vond dat ik er "genoeg van wist". Sindsdien is het een beetje doelloos dobberen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juli 2022 om 08:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mss zelfs op medisch vlak. ( Ikke zelf zen daar, euh, te "oud" voor , zenne! ![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 11 juli 2022 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een zeker ogenblik is het 'beeld' goed genoeg, en weet je tevens dat "verder gaan" op dat pad te moeilijk wordt, teveel inspanning gaat vragen, en niet veel gaat opbrengen. Ik zou graag de "theorie van alles" LEZEN, en BEGRIJPEN voor zoverre dat niet teveel moeite vraagt ; maar om daar speculatieve dingen van anderen, die 9 kansen op de 10 fout zijn, gaan te bekijken, nee dank U. Nog erger: om daar zelf aan te doen zou dat teveel inspanning vergen en 99 kansen op 100 totaal futiel zijn want zonder enig resultaat. Kortom, ik voel mij "verzadigd". Inderdaad, langs de biologie kant is er nog vanalles dat ik bijleer, omdat ik daar veel minder in gegraven heb dan fysica en wiskunde. Wiskunde "an sich" vind ik eigenlijk niet heel boeiend, als dat geen toepassing heeft in de natuurkunde of zo. En zoals gij, ben ik nu wat "te oud" en heb teveel andere dingen te doen om de inspanning nog kunnen te leveren om "verder" te gaan, met de verminderende hoop op "return on investment". Kortom, ik ben op een niveau gekomen dat mijn "ceiling" is waarschijnlijk en dat volstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij hebben die niet verkozen !
Degene die de IS bewapende en daarmee de ene genocide na de andere pleegde om toe regime changes te komen, hoeven de kwestie aldaar nu dus ook niet voor te kauwen. Die bevoegdheden overstijgen de vorige nazi met kop, nek en schouder.
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1/ De oplossing kan nooit meer politiek bereikt worden. >>> alleee, en dan doen we maar niets, zoals staken = ook niets doen tot zelfs de boel stil leggen, kapot maken... >>> terwijl ik de oplossing aan gaf, Zie wat ze op democratische wijze in Zwitserland wel realiseren! 2/ Ze hebben ons continent met meer mensen volgeladen.... >>> niet ons continent is overladen maar gans de wereldbol kreunt door het veel te veel aan mensen. Maar geloven streven wereldwijd naar nog meer mensen ![]() zoals in de dieren wereld het geval is: als er teveel konijnen zijn krijgen ze de konijnen ziekte om het teveel te herstellen. En wat doet de mensheid.... alles proberen in leven houden waar de natuur probeert zuivering in te brengen. Als er te veel ratten zijn bijten die elkaar de kop af.......veel te veel mensen dus de agressiviteit stijgt overal ter wereld ten top met opstanden, oorlogen als gevolg. Raar maar waar >> ook gesteund door geloven ![]() Vreselijk ja, maar wel doeltreffend om het teveel aan mensen aan te pakken, de wereldbol te ontlasten. ![]() 3/ We zijn te ver gegaan, het kritieke punt van geen terugkeer is al lang gepasseerd. Europe has fallen. >>>> en dus we zitten er opnieuw bij en kijken er naar!! Allee nu weer gans die corrupte boel met Uber, waar omdat het uitkwam er enkele koppen gaan rollen en dan gaat het waarschijnlijk weer verder met lobby groepen die Europa bespelen en waar de EU VIPS zich mee verrijken. Dus ook daar zou men massaal moeten tegen ingaan en oplossingen eisen en geen loze woorden zoals nu steeds het geval is . Bv het gegoochel met ons geld in dit land, in de EU, kapot maken van ons spaargeld, terwijl zij die aangesteld werden in ons land en de EU om ons financieel te helpen buiten wat tateren voor pers en TV niets doen, de boel verder laten verzieken. Moet ik weer naar Zwitserland verwijzen waar de Zwitsers bepalen via referendum keuze in wat ze de EU volgen en in wat niet. Dit zouden wij ook moeten kunnen bepalen via referendum keuze. Kiezen wat wij willen in onze dorpen, steden, provincies, land en in EU via referendum de pc en internet is snel genoeg .... dit zou pas democratie doeltreffend zijn, dat tot oplossingen zou leiden zonder maffia praktijken. Maar zolang de burger politieke partijen vereenzelvigt als voedbalploegen, volksvertegenwoordigers verheerlijken of verketteren zoals voedbalspelers. Na ervaren in de pers en op TV wat er over voorgekauwd werd/word over politiek of voetbal terwijl zowel de volksvertegenwoordigers als de voedbalspelers en hun totale entourage de zakken vullen....... >>> de bevolking met zen allen niets anders doen dan nadien de slaapmuts met paarde kleppen op zetten, zal er ook nooit iets veranderen. Kunnen kritiekasters verder hun hobby uitoefenen tot de eeuwigheid op de zelfde wijze, hun politieke / voedbalploeg ophemelend of uitscheldend voor verkiezing of voetbalmatch al of niet >>> met of na weer een zoveelste nieuwe corrupte ontdekking . Geef hen theater, sport en spelen.............. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 12 juli 2022 om 05:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ons continent was niet overladen tot de collaboratie met Duitsland in 2015, kunnen we de echte oorlogsvluchtelingen voldoende helpen of kampen we al met tekorten? 3. Idd de greatest show on earth. De climax moet nog komen. Tick tack; of moet ik tic tac zeggen; doordenker. Ik moet als blanke westerse Vlaming geen enkele vorm van democratie meer hebben. 1 generatie betweters en gans de wereld is ene puinhoop en onder de tirannie van die fascisten hun verdienmodellen.
![]() |
![]() |
#79 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 12 juli 2022 om 19:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Feit is met mijn + 65 jaar heb ik tijdens mijn leven nog nooit MIS toestanden gezien of gehoord in Zwitserland. Wonderbaarlijk toch, en waarom???? Omdat de mensen van uit hun kanton via referendumkiezen gekoppeld aan meerderheid resultaat uitslag zelf kozen, bepalen hoe ze willen of zeker niet willen leven. Waar de vip politiekers dus niet dictatoriaal zelf beslissen al of niet met sjoemel justitie met politiek zittende rechters of repressieve drukking middelen. Terwijl onze politiekers, EU politiekers, pers en TV op vinkenslag liggen om Zwitserland te betrappen op mistoestand. Wat zelfs nu ook al niet meer kan >> was de verwijzing naar het Zwitserse Bankgeheim omdat dat opgeheven is via ... inderdaad de keuze van de Zwitserse burger zelf bereikt met referendum kiezen. Dus zelfs over dit cruciale onderwerp voor Zwitserland kon / Mocht de bevolking zelf de eind beslissing bepalen!!! Zwitserland niet kunnen verketteren, er niet in slagen omdat er in Zwitserland >>> de wetten, normen en waarden bepaald werden door de bevolking zelf, waar de rechtbank zich 100% neuraal buigt over rechtszaken zonder sjoemel zich uitsluitend baserend op.... inderdaad de Zwitserse wetten, normen en waarden bepaald werden door de bevolking zelf. Zonder eigen bevlieging van de zittende rechter!!! Zo duidelijk als simpel verklaarbaar. Mistoestanden geschapen en gecreëerd door machtswellustige politici links, rechts enz. al of niet de eigen zaken vullend en machtsgijle Geloven die angst zaaien tot zelfs na de dood om de mensen te ketenen, gijzeling dat door hun aanhang uitgevoerd worden, mistoestanden overal ter wereld aan de orde van de dag dat steeds weer in het gezicht van de burger exploderen en hen financieel kraakt. Daarom verwijs ik nefast naar Zwitserland, dat bewijst dat het wel degelijk kan.... de burger laten bepalen hoe ze willen leven. Met als resultaat Goede economische resultaten en democratisch perfect functionerend! Dat wil ik ook!!!!! ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 12 juli 2022 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |