![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wie geeft al eens een fooi ? | |||
Altijd. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
Soms. |
![]() ![]() ![]() |
17 | 77,27% |
Nooit. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ik die fooi aftrekken van de belastingen ??
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of aan een burgemeester opdat die wat meer zijn best zou doen om van mijn straat een plaatselijk verkeersstraat te maken ? Zoals ik al altijd heb gedacht. Corruptie is een mes dat van twee kanten snijdt ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 juli 2022 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan natuurlijk alles op de spits drijven.
Een cadeautje is dan ook corruptie. Fooien voor mensen die niet teveel verdienen, zijn een gewoonte die onze ouders, grootouders, enz. toegepast hebben. Ze behoren dus eigenlijk tot onze cultuur. Zelfs al is het de laatste decennia veel beter met onze recentere cultuur op dat vlak: mensen moeten behoorlijk verloond worden en daarom werd er een wettelijk minimumloon gestemd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet heeft U noch uw ouders ooit een fooi gegeven aan een winkelbediende. Dat dit vooral in de horeca gebeurt of gebeurde heeft veel te maken met de graad van dronkenschap waarin klanten zich bevinden op het ogenblik de rekening komt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juli 2022 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fred toch. In mijn vaste stek kost een glas rode wijn 4,5 euro. Ik geef de bazin 5 euro. Daarom hoef ik niet zat te zijn.
|
![]() |
![]() |