![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja en totaal niet nuttig, he, dat is echt enkel iets dat je zou gebruiken bij het proper maken van huizen, maar daarvoor is de loop dan weer te lang.
Als ge een deur moet openblazen of een losgeslagen stier die op u komt afgelopen wil omleggen. Voertuigen stoppen gaat ook nog als je er brennekes in steekt, maar dat is het ongeveer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan de vurigheid waarmee sommigen hier of op sociale media het VB ophemelen zijn er nog zo'n heel pak.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 'goot' bevindt zich op enkele stappen, is zo ih midden vd straat en leidt rechtstreeks naar afvoer (zitten meerdere roosters met grote gleuven in dus daar had die semi-liquide kak ideaal in kunnen verdwijnen!!) Het was echt geen kakske hoor. Ik heb minstens het equivalent van 3 grote tetrabricks mogen wegscheppen. + Er was een boel door het erop gedeponeerde zand opgeslorpt -anders had ik letterlijk in de platte kak moeten duiken. Wacht... here another picture, from a different angel hier kan je de hoop stront al wat beter zien 't was echt geen "kakje" hoor. ![]() (wops sorry still the old pic) hier zie je beter: ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 2 augustus 2022 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je vrienden hebben je vast veel lachende kakskes geappt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Behalve een hoop zand lijkt het toch mee te vallen..?
Dat het vervelend is, akkoord, maar hiervoor de politie willen bellen...? Hm.. Gewoon een grote schup pakken en hoppekee weg ermee.. Ik begrijp de situatie ook niet goed, die hoop zand ligt tegen een deur eh.. de voordeur neem ik aan..? Staat die dan open? Kan iedereen de inkomhal binnen..? Ik dacht eerst dat het een 'open portiek' was... of is het dat ook en ligt de voordeur dan wat verder en niet gelijk met de gevel..? En in geval van dat laatste: ja, met of zonder lichtsensor, dat is een ideaal hoekske om vuiligheid te lozen.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Ik dacht aanvankelijk ook 'dat is maar een paar drollen vlug vlug in een zakje droppen en weg ermee!') => Niet dus. Ik heb met het opkuisen mogen ondervinden dat er een ware brij van platte stront + zand vermengd met die stront "te rapen viel". De stank was niet te harden I think I don't have to tell you that. En ik was de enige die het mocht opkuisen. Al de rest stuurde zijn/haar kat/was met vakantie. Eens te meer werd ik met de neus op de feiten geduwd -ditmaal bijna letterlijk 'erop', dat het uiteindelijk ieder voor zich is. En ik hier de meid ben ![]() ![]() But I can tell you; Als het nog 1× voorvalt ONTPLOF IK!!!!!!!!!!! Laatst gewijzigd door bembem : 2 augustus 2022 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ontploft Bemmetje, wie mag dat kleine hoopje smurrie van de muren krabben?
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stiekem betrapt met foto (zonder flits) , z'n stront in een envelop , en bij hem in de bus gedropt , met de foto erbij !! ![]() Dat heeft die dan nog eens geprobeerd , we hebben het netjes opgekuist , en in een zakske aan zijn voordeur gehangen !! ![]() Hij kon er niet mee lachen !! ![]() ![]() De kakbuur (een echte drolofiel) is ondertussen weg , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand moet toch de gangen en trappen kuisen? En als jij dat doet, staat er toch een vergoeding tegenover.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, er zijn afspraken gemaakt dat ieder (per verdiep 1 app telkens) voor zijn deur kuist, maar benedenhal, gang & trap doet niemand -> dus ik kuis ze anders wordt er gewoon niks gedaan (tot voor kort deed die vh 2de ze soms ook maar die is nu weg & de nieuwe bewoners doen het niet in zijn plaats).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms is een onverwachte actie ondernemen DE oplossing !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 augustus 2022 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha nee hé dat is een portiek........
|
![]() |
![]() |