Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2004, 08:25   #61
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Een Turkse mevrouw laat een matje drogen over een muurtje dat haar tuin scheidt van die van haar Nederlandse buren.
Wat later ziet ze dat het matje op de grond is gevallen. Zij veronderstelt dat het er door de wind is afgewaaid en hangt het weer op. Weer even later ziet ze nog net hoe de buurman haar matje op de grond gooit. Als de mevrouw hier iets van zegt, antwoordt de buurman dat hij geen troep over 'zijn' schutting wil.
De Turkse vrouw zegt dat ze het matje weg zal halen als het droog is. Als zij zich bukt om het kleedje op te pakken, slaat de buurman haar met een ijzeren staaf op het hoofd.
Hij roept daarbij dat hij die 'vieze Turken' zal doodmaken. De vrouw kan een tweede klap ontwijken, maar valt dan bewusteloos op de grond. Zij wordt met een hersenschudding naar het ziekenhuis gebracht.
Nadat het Anti Discriminatie Bureau op de hoogte is gebracht, wordt via een advokaat een proces tegen de buurman aangespannen. Hij wordt door de rechter veroordeeld.

Zulke mensen (a la Vlaamsblok) zullen aan de macht komen en ook nog de wetten veranderen, waardoor zulke personen niet berecht kunnen worden.
Hulde aan Hitler
Hulde aan het fascisme
Hulde aan het Vlaams belang (0f blok kies zelf)

Gaat een vrolijke boel worden.
Een van mij vroegere buren, die bijna een halve eeuw in zijn ouderlijk huis woonde, is moeten verhuizen wegens de pesterijen van zijn nieuwste buren, een marokkaanse familie.
Voor die buurman IS het dus al een vrolijke boel geworden, maar dan dankzij het Belgisch-nationalisme.
Oud 23 december 2004, 08:49   #62
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als zij zich bukt om het kleedje op te pakken, slaat de buurman haar met een ijzeren staaf op het hoofd.
Gelieve mij geen zaken in de schoenen te schuiven waar ik part nog deel aan heb.
Als mijn allochtone buurvrouw zich bukt, dan heb ik wel andere plannetjes dan tegen haar hoofd beuken.
Oud 23 december 2004, 09:03   #63
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn titel moest uiteraard zijn
Een goed voorbeeld van wat het Vlaams Blok ons gaat en zal brengen.
Zelfs dat is een hoop nonsens.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 09:06   #64
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus zijn alle allochtonen slecht.
Ik zie het verschil niet tusen deze veralgemening en de veralgemening die jij maakt.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 09:54   #65
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Misschien heel misschien moest er in Nederland een Vlaams Blok bestaan hebben, heel misschien zou die persoon in plaats van zijn Turkse buurvrouw laf te slaan, ze misschien figuurlijk geslagen hebben bij het gaan stemmen .....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 09:55   #66
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Gelieve mij geen zaken in de schoenen te schuiven waar ik part nog deel aan heb.
Als mijn allochtone buurvrouw zich bukt, dan heb ik wel andere plannetjes dan tegen haar hoofd beuken.
Misschien gooide dien buurman gewoon den 'Tarzan' van zijn vrouw over de muur he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 09:58   #67
Calle
Parlementslid

Standaard

Tiens, is dat van die ijzeren staaf al niet eens gebeurd ?

Of wacht, een autochtoon was het slachtoffer, dat telt niet zeker
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 15:36   #68
R. Heydrich
Banneling

R. Heydrich's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anti-hypocriet
inderdaad, maar de allochtonen die er reeds wonen moeten als gelijke worden gezien en geholpen worden om te integreren. het anders (lees slechter) behandelen van immigranten is absoluut onaanvaardbaar.
Migranten moeten hélémaal niet integreren. Migranten moeten terug naar hun landen van herkomst!!!
R. Heydrich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 15:46   #69
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik schuif niemand zaken in schoenen.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 16:35   #70
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Wat een onzin dat die Turk Sinan hier uitkraamt! Wat gans dit zaakje nog te maken heeft met het Vlaanderen, het Vlaams-nationalisme, laat staan het Vlaams Belang is mij een raadsel. Blijkbaar is alles goed, als het maar tegen het VB is. Zielig! Men zou voor minder anti-Turks worden.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 16:44   #71
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Heydrich
Migranten moeten hélémaal niet integreren. Migranten moeten terug naar hun landen van herkomst!!!
definieer "migranten"
Yossarian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 17:17   #72
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
definieer "migranten"
Basisonderwijs gemist?
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 17:26   #73
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
it zaakje nog te maken heeft met het Vlaanderen, het Vlaams-nationalisme, laat staan het Vlaams Belang is mij een raadsel.
Zoals ik al zij, dit heeft niks met vlaanderen te maken, een foutje mag wel kunnen hoop ik. Ook niks met Vlaams-nationlaisme. Als je niet begrijpt wat het te maken heeft met het Vlaams Blok, moet je beter opletten.
Oud 23 december 2004, 17:27   #74
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Basisonderwijs gemist?
Toch niet hoor. Maar van mensen die bijvoorbeeld "racisme" definiëren als "vrije meningsuiting" weet ik graag wat ze precies bedoelen.8) Kwestie van zeker te zijn dat we over hetzelfde praten.
Oud 23 december 2004, 17:34   #75
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch niet hoor. Maar van mensen die bijvoorbeeld "racisme" definiëren als "vrije meningsuiting" weet ik graag wat ze precies bedoelen.8) Kwestie van zeker te zijn dat we over hetzelfde praten.
U lijdt aan een acuut vooroordeelsymptoom, precies hetgene dat u de andere verwijt.
Oud 23 december 2004, 17:37   #76
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
U lijdt aan een acuut vooroordeelsymptoom, precies hetgene dat u de andere verwijt.
Omdat ik zeker wil zijn dat we tijdens het discussiëren over hetzelfde praten? Zeer merkwaardige gedachte...
Oud 23 december 2004, 17:38   #77
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Heydrich
Definieer "migranten"
Oud 23 december 2004, 17:54   #78
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Definieer "migranten"
Weet hij wat het betekent dan?
Oud 23 december 2004, 18:06   #79
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

WTF hebben vlaams nationalisten daarmee te maken? Wat heeft het VB er mee te maken? VB is tegen ALLE criminaliteit. Lees hun programma maar eens. Dit heb je duidelijk nog niet gedaan. Mijn sympathie voor het VB staat ook niet op 100%, maar hersenloze bullshit over het VB kan ik toch niet verdragen. Lees hun program eens, bijvoorbeeld. Dat het VB een sfeer creert betwijfel ik sterk. Ze hebebn nog geen enkele invloed. De sfeer wordt gecreerd door straatcriminaliteit die de huidige regering niet wilt aanpakken.
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 18:27   #80
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Definieer "migranten"
Doe de oefening zelf eens : definieer migranten. Of is het een inhoudsloos begrip?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be