![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=maddox;10021850]Correct, maar dan nog moet u door de bureaucratische hoepeltjes springen om een referentieadres te krijgen.
Morgen tegen uw huisbaas zeggen "salut", en dan naar het OCMW stappen "ik woon nu in een yurt ergens in een bos, ik wil een referentieadres." Vergeet het maar. Ook het OCMW moet zich wapenen tegen uw mogelijke financiële achtervolgers, zelfs al zweert u op een stapel bijbels en korans dat U schuldenvrij bent. En om een erkend referentie adres bij een "particulier" te pakken te krijgen, da's helemaal hopeloos. In de meeste gevallen gaat het dan over familieleden, en wordt het gewoon een "inwoner", geen referentieadres.[/QUOT Een gewone burger kan in principe geen referentieadres geven. Wel een domicilie adres. Het gebeurt dat mensen met een leefloon een ander domicilie adres hebben dan het verblijfsadres. Het is dan geweten bij het OCMW, en het OCMW treed dan ook beschermend op tegen schuldeisers, zodat de domicilieverstrekker geen nadeel kan ondervinden. Dit gebeurt soms bij mensen die in een psychiatrische instelling verblijven (tijdelijk voor lange duur). |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zal het volgend jaar zijn? Het equivalent van een huishuur aan energie betalen om tv te kijken vol programma’s die op geen zak meer trekken? Om me met lauw water te wassen terwijl ik ziek bibber van de kou? Dat is deze locatie echt niet waard.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 26 augustus 2022 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog zal het volk gaan stemmen volgende keer om hun medemensen nog dieper in de put te duwen...
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen domicilie, maar een referentieadres waar ik effectief niet woon.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles verkopen en bij bepaalde diensten die zich bezighouden met daklozen & invaliditeit gaan aankloppen of het aan een vreemdeling vragen hoe dat werkt.
u kan zich aanmelden als ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een persoon met een reizend beroep kan zo'n referentieadres krijgen. Meestal zijn dat dan familieleden of heel goeie vrienden die dan daarvoor zorgen. MAAR, er zitten een paar addertjes onder het gras. Als een of andere overheidsinstantie denkt dat het een kwestie van domiciliefraude is, dan kan dat een hoop gezever opleveren. Om nog niet te spreken van incassobureaus en deurwaarders die zich niets aantrekken van het concept "referentieadres". Het zal in alle geval niet werken voor uw idee van in verreweggistan voor maanden aan 1 stuk door schoon weer te spelen met uw uitkering, en ondertussen een referentieadres te kunnen gebruiken om die uitkering te blijven ontvangen. Zoals Reservespeler goed opmerkte, een referentieadres , dat goedgekeurd moet worden door de gemeente waar het is, is een constructie waarbij de bewoners/eigenaars van dat adres niet borg staan voor de "gerefereerde". De voorwaarden zijn duidelijk. De belangrijkste... De gerefereerde mag er NIET verblijven. Op bezoek gaan, ja. Maar niet overnachten, noch mogen er persoonlijke spullen zijn die kunnen wijzen op langdurigere verblijven.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 26 augustus 2022 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat gebeurt er dan als ge u gewoon uitschrijft maar geen nieuw adres opgeeft?
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan wordt ge ambtelijk uitgeschreven, en hebt geen adres meer, en dus ook geen uitkering.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat de vraag was, worden zijn uitkeringen stopgezet of niet.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed voor de successierechten als je de geest geeft!
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is idd beter gedomicilieerd te blijven en gewoon alles toe te draaien om in 2023 terug te trekken.
Gewoon iemand mijn rekening laten betalen en alles afzetten terwijl ik in buitenland mijn eten koop. Dank u regering, dank mij te leiden! Geniet van uw gas en wordt overvloedig rijk in uw energiebeleid. De wereld is mijn voortuin en God is mijn dealer. Jehovah-jireh.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bank zal dat nooit aanvaarden. Binnen de kortste keren blokkeren ze die rekening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is goedkoper door te trekken en onderweg snelle happen te eten dan aan de norm van deze tijdsgeest te blijven plakken. Ik vind mijne draai niet meer. Even de wereld in en tegen de winter van 2024 terugkomen.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ondertussen loopt je huur door in België. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedkoper dan een winter verwarmen.