![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als we aan alleman alles moeten gaan vragen dan zijn we lang bezig. Wat begrijp je niet in het concept. Democratie : we stemmen een "clown" in het parlement... om het met uw woorden te formuleren. Rusland, Cuba Noord Korea hebben ook clowns ....maar niet verkozen.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In Zwitserland werd er zelfs een referendum georganiseerd zodat de bevolking kon bepalen wat de verloning van "almachtige Zwitserse" Bank bazen de CEO moest zijn en zou bepalen. Waardoor er nadien geen bagger meer gespuwd werd op verloning. Dus steeds weer zeveren over lonen enz..... is alleen mogelijk door de particratie mistoestand hier >>> dat met voorbedachte rade zo behouden blijft om het gesjoemel. Terwijl positieve verwezenlijkingen verborgen gehouden worden of zelfs afgeknakt door anders denkenden en hun stoottroepen dit zelfs met stakingen enz in de verf zetten door mensen die wat te verliezen hebben >> privé << of >> zakelijk<< onder repressie te plaatsen. Terwijl extreem links leugenachtig “gecamoufleerd Groen” en en alle linksen overigens >>> omdat er geen soft links bestaat, ze streven steeds naar almacht over de bevolking <<< zich behelpen en scharen achter door te verwijzen naar de leugens de Russische trollen. Leugens die al decennia lang over de wereld uitgespuwd word. Zelfstanden, bedrijven = de rijke Zelfstandige boeren zijn milieu vervuilers enz. infrastructuur uitbreiding is altijd slecht voor de omwonenden..... Iedere politieke tegen kandidaat is verdacht..... 7 stappen strategie. - Zoek naar conflicten in een samenleving - Verzin een enorme leugen - Breng wat waarheid in die leugen (beste propaganda werkt zo) - Verberg je inbreng - Gebruik / zoek een “nuttige idioot” - Ontken, ontken steeds alles - Dit “spel” speelt op de lange termijn, heb geduld. De beweringen die onze leefwereld wil aan het wankelen brengen, over ons uit rollen om massa angst te creëren om zo aan de macht te komen !!!! https://www.youtube.com/watch?v=S-4iwYkAivA&t=619s
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 oktober 2022 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja als men hier maar 1 keer moet gaan kiezen en we dat gemakzuchtig dit zo laten en de politieke spelers hun spel laat spelen en er gesupportert word voor of tegen en partij of een politieke speler zoals voor een voelbalploeg met alle bagger er bij >>> kan je niet anders verwachten dat de politiek voor eigen belang of dat van de partij en de particratie werkt en niet ten goede van de burger)
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 oktober 2022 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar hebben we in België idd minder ervaring mee. Wel met hoe je opstandelingen die 'hongerstakingen' als drukmiddel uitproberen moet aanpakken. ==> negeer ze straal. Als iemand zin heeft om te verhongeren, laat die dan zijn pleziertje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De goede oude tijd toen de gendarmerie te paard chargeerden met getrokken sabel is helaas verleden tijd. Nu heeft het crapuul de macht genomen en ik heb het niet over de "immigranten" maar de linksen, de groenen en de sossen die even grote stinkende scheten laten in de zetels van nutteloze parlementen of whatever hoe ze het ook noemen.
|
![]() |
![]() |