![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U zegt het zelf, opgraven kadaver...oertijd dus. En dat u op de verkeerde momenten VRT kijkt, daar kan ik niet aan doen.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 8 oktober 2022 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was allemaal na Hitler. Je weet wel, de man waar bij links alle dagen de mond van overloopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Het is een domme uitspraak.
Waarom niet genuanceerder antwoorden zoals...als de omstandigheden het toelaten vraag ik mijn chauffeur al eens om iets sneller te rijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard, het is de aard van het beestje.
Jambon, laat zich nog al snel "vangen" met dergelijke vragen. Hoge bomen vangen nu éénmaal ook veel wind..en hij is niet van de kleinste. ![]() Dat de VRT een slachtoffer van ongeval uit 2015 gaat zoeken om het te verfoeilijken, zegt ook veel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 oktober 2022 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontkenningsgedrag lijkt wel de modus operandi te zijn van extreem-rechts. De enige politieke strekking die niet trots is op haar erfgoed, haar historiek, en haar eigen idealen ontkent. ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 oktober 2022 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 oktober 2022 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar lees jij dat men mij "belet" zou hebben ? PS : Ik heb gewerkt, mijn bijdrage is geleverd en ik word ook betaald. Wat begrijp jij niet aan de "opgelegde" minimale dienstverlening ! PS : Alles goed daar met die "kaloten," in Ronse. Goed nieuws , blijkbaar gaan de tjeven er op achteruit in de "peilingen".
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 8 oktober 2022 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al blijken ze daar om één of andere reden zelf zo weinig mogelijk ruchtbaarheid te willen aan geven. Het lijkt wel een soort schroom voor de eigen geschiedenis ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga je een eerlijk antwoord geven, en zo in mijn eigen voet schieten. Ja, het huidige schepencollege met tsjeven & N-VA'ers doet het eigenlijk goed. We zitten nu op een kantelmoment : burgemeester Luc Dupont (cd&v) wou eigenlijk niet meer opkomen (leeftijdsgerelateerd) maar heeft dat toch gedaan op vraag van zijn partij omdat die wisten dat er anders een 'oorlog' zou starten. Wel met de afsrpraak dat hij na de helft van de legislatuur zijn sjerp zou doorgeven. En daar start het probleem : degene die bij de tsjeven het meeste stemmen haalt na Luc Dupont is Ignace Michaux, en die krijgt nu de sjerp. Het is een nulliteit zonder vorming, zonder inhoud, maar fenomenaal sterk in aanschurken bij mensen met macht. Hij was de secretaris van Pieter De Crem, kreeg omwille van zijn hondstrouwe dienstvaardigheid de nodige credentials en wist zich zo tot een sterkhouder in zijn partij te wurmen. We zitten dus nu voor de tweede helft van de legislatuur met een burgemeester die maar voor één ding goed is : handjes schudden. Ignacke Michaux is het prototype van de handjesschudder, scoort supergoed bij +60 jarige vrouwen en maakt nooit ruzie met niemand. (logisch, aangezien hij nooit een mening uit...) Op elke kiekenkaarting, 'eting', dartswedstrijd, manillen competitie of lossing van de duiven is hij aanwezig om zijn kerncompetentie te illustreren : handjes schudden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geachte Thatherfan. Stop de drama aub ! Dus bij de les blijven ![]() Je kan hier ook een PM sturen........
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 8 oktober 2022 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou echt niet weten hoe ik je initiële vraag meer in detail zou kunnen beantwoorden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Was de " initiële" vraag aan u gesteld dan ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 9 oktober 2022 om 06:33. |
![]() |
![]() |