![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Poetin's geboortejaar 1952 was een goed jaar. Ik kan het weten want ik ben in hetzelfde jaar geboren maar dan wel in januari, amper 9 maanden eerder. (Verdomme, ik had president van een land kunnen zijn... shit!)
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dat vergelijkt met de Chinezen, dan is het wel iets anders. Dat is trouwens de reden waarom de Chinezen veel gevaarlijker zijn dan de Russen zoals we nu zien, maar het is gewoon spijtig dat Poetin gewoon de maffieuze tsaar is gaan uithangen, in plaats van die enorme geldbron te gebruiken om van Rusland een modern welvarend land te maken. In dat laatste geval zouden ze misschien kunnen opgehouden hebben om onze vijanden te zijn - hoewel dat toch te bekijken valt. In plaats van de gigantische opportuniteit aan te grijpen om Rusland uit te bouwen tot een modern "westers" land, waar hij alle middelen voor had dank zij die grondstoffen, heeft hij dat gewoon als volleerde maffioos gebruikt om zijn onderbazen stinkend rijk en corrupt te maken. Wel nog een chance dat hij het niet goed heeft aangewend ook niet om een sterk leger te bouwen, wat wij eigenlijk dachten. Maar wat een verkwanselde opportuniteiten. Nu kan het natuurlijk ook zijn dat er met Russen in de grond niks aan te vangen is, en dat DAT gewoon hun manier van leven is, hun cultuur. Dat het in de grond cultureel gewoon brutale maffiozen zijn, die nooit iets deftigs opbouwen. En dan moeten we er met de grove borstel door, zodat die oenen van buren in 't vervolg onschadelijk zijn, tenminste het stuk dat er nog van zou overblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijd nu voor een slok miswijn & een hostie.
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou u wellicht méér plezier kunnen doen door veel vier-, vijf- of méér-lettergrepige gewichtig overkomende maar verder volstrekt nietszeggende woorden met Griekse en/of Latijnse elementen erin te gebruiken, maar ik ga me beperken tot dit: https://www.counterpunch.org Dat is de bron waar ik doorgaans mee begin, maar nooit zonder rekening te houden met de 'ideologie' die eraan ten grondslag ligt. Als 'tegengewicht' heb ik mijn digitaal abonnement op "Knack" & C°, en die kunnen op eenzelfde achterdocht & wantrouwen rekenen als "Counterpunch". Nog een prettige dag verder, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige plan is UKR terug grenzen herstellen.. En de rest is russiche frustratietheorie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Wat ik Poetin toewens?
Een zeer pijnlijke, langzame dood.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wens hem een mooie paddenstoelwolk boven Kiëf
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat hij in het hele oorlogsverhaal in het prille begin nog een beetje gelijk gehad hebben met dat hij er niet blij met was dat Zelensky bij de NAVO wilde gaan en de Russen voor een groot deel de opbouw van de Oekraïne gedsaan hebben.
Begrijpt u mij niet verkeerd, ik ben geen fan van Poetin. Pijnlijk detail is dat hij en zijn medewerkers zich daarna ontpopt hebben gewetenloze moordenaars en dat was er zwaar over. ![]() Veel mensen die ik sprak zijn van mening dat Rusland volledig plat mag in de zin van dat zij het leed wat zij andseren aangedaan hebben (nog steeds) ook eens mogen ondervinden. Diegenen die de brug platgooiden... goed plan, nu zijn olie- en gascentrales nog en een drone op Tsjernobyl? Wat er met de 'puppet on a sting" moet gebeuren daar zal wel iedereen zijn/haar mening over hebben. ![]() Dag Rusland? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2022 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen twijfelen ze nog over het tactisch doelwit. De speeltuin, de kraamkliniek of het dagzorgverblijf ?
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Een hele stad willen uitroeien, heulen met dictators,...
Zum kotzen.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je denkt dat de Russen met zich gaan laten sollen, think again. https://www.hln.be/buitenland/live-v...ngen~a3bdd301/
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 10 oktober 2022 om 07:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als gewone werkmens heb je ongetwijfeld meer voor de mensheid gedaan als je ooit als president had kunnen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus hoe meer gebouwen ze kapotschieten hoe meer ze moeten betalen... UKR krijgt 30 jaar gratis gas ![]() Watdenkje ![]()
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 10 oktober 2022 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet RU niet betalen, het zijn de gebouwen, bruggen, die ze opblazen omdat ze dat een gemakkelijker doelwit vinden dan militaire doelen raken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |