![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Welke is van toepassing op U ? | |||
Ik ben geprikt, en zonder dwang zou ik ook geprikt zijn. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 41,03% |
Ik ben geprikt, maar zonder dwang zou ik dat niet geweest zijn. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 17,95% |
Ik ben niet geprikt, ondanks de dwang. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 41,03% |
Ik ben niet geprikt, maar zonder dwang zou ik mij laten vaccineren hebben. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar men heeft hem zijn meerderheid ontnomen in het parlement ondertussen he. Hij doet het nu met een minderheidsregering die van gedoogsteun moet leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf kalm Gunther. Elk z'n mening hee. Niet iedereen vindt lantarenpalen leuk, vooral als ze niet worden gebruikt voor dingen waarvoor ze oorspronkelijk zijn bestemd: de straat verlichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben en blijf kalm, Rudy, daarom dat ik de beste man/vrouw/hermafrodiet zelf de keuze geef dit forum te lezen of niet, maar als hij/zij/het het frequenteert moet 'em zelf ni zagen.
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dit zijn typische Franse toestandjes he. Stakingen. Maar 't is allang geleden dat ik het nog meegemaakt heb, zeker al 10 jaar of zo, dat ze nog eens 't land platlegden. Nu moet ik zeggen dat ik deze keer met de stakers akkoord ga. Zij willen een "loonsverhoging" gelijk aan de inflatie. Hier is immers geen indexatie. Een loonsverhoging gelijk aan inflatie is niks anders dan een loonsbehoud he. Bij Total zal dat er wel afkunnen zekers, nu de patron zijn eigen loon verdubbeld heeft. Dat gezegd, voor de rest gaat het hier anders niet slecht met de naft. Ik tank E95-10 aan 1.56 Euro hier. Als er is. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 oktober 2022 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 oktober 2022 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() Das ong. nen halven euro minder dan hier , schandalig !! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frankrijk heeft ongetwijfeld voldoende lantaarnpalen om de twee doelgroepen simultaan op te hangen hee patrick. Zo is iedereen tevreden : géén tv kwakzalvers meer en ook géén Wappies. Aan de linkerkant van de straat bungelen dan bv de TV kwakzalvers, en rechts de wappies. Arbeidsvreugde & efficiëntie gaan hand in hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun bullshit zorgde ervoor dat er zelfs bejaarden zich weigerden te laten vaccineren omdat ze de zelfbenoemde Messias zijn quatsch geloofden, met alle gevolgen van dien. 'A la lanterne !
Laatst gewijzigd door Pandareus : 13 oktober 2022 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mensen hebben collectief 1000 keer meer schade aangebracht door naar die kwakzalvers op TV te luisteren, en door mee te gaan met de waanzin van het opblazen van de maatschappij hiervoor, dan zo een Engel die uiteindelijk niemand dwong, en geen enkel waardevol slachtoffer op zijn geweten heeft. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 oktober 2022 om 15:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij in de buurt is het € 1.7 voor 95... Waar betaal je momenteel €2 voor 95? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 13 oktober 2022 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
mijn laatste tankbeurt was voor 98 en was toch behoorlijk hoger dan 1.7 ze-ne. ik schat tn 1.9 en 2.0..
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals bewezen, worden daar ook fouten gemaakt. Men had beter vanaf dat de vaccins beschikbaar waren de moed gehad om te beslissen : algemene vaccinatieplicht. Door half wel en half niet te beslissen, is de twijfel beginnen woekeren, en is het fenomeen van de Wappie-goeroes ontstaan. De Engels en de Vanden Bossches... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
98 is inderdaad wat meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het vaccin had enkel maar nut bij een kleine groep voor een korte tijd, en dat nut was helemaal niet het nut waar het vaccin voor toegelaten, en gefabriceerd was, maar was een gelukkige nevenwerking. Het vaccin heeft totaal gefaald om te doen waar het voor ontworpen en goedgekeurd was na enkele maanden. Ik denk dat de ECHTE les is dat er fundamentele vrijheden zijn die juist heel belangrijk zijn in noodsituaties, en dat men, zeker in noodsituaties, NOOIT een bende idioten (zowel de politici als dwaze onwetenschappelijke "experten") dwingelandij mag laten uitoefenen en die fundamentele rechten fnuiken. Die waren er juist om grote stommiteiten van dwangneuroze en Messias gecomplexeerden, dan wel totaal corrupten en blaaskaken, in te dijken. Het FUNDAMENTELE medische principe is "first, do not harm". Wat al die medische lullen hebben veroorzaakt, is veel en veel meer harm dan wat hun remedies konden bijdragen. DAT is de pure definitie van kwakzalverij. Algemene vaccinatie plicht met DIE vaccins tegen DEZE ziekte was pure kwakzalverij, die totaal in ging tegen het basis principe van de geneeskunde, dat men pas een MEDISCHE HANDELING STELT als de kosten-baten analyse daarvan VOLDOENDE VOORDELIG is. Het voorstellen van vaccinatie aan mensen boven de 50 die nog geen corona gehad hadden, was een medische behandeling met een LICHTE positieve kosten-baten analyse. Licht, want uiteindelijk was het risico niet groot, er was dus niet veel baat te winnen. Het vaccineren van mensen onder de 50, van mensen die reeds natuurlijke immuniteit hadden, was medisch gezien ONVERANTWOORD. Hen DWINGEN is nog een veel groter schandaal. Wat men WEL diende te overwegen is om op een zeker ogenblik in ziekenhuizen voorrang te geven aan gevaccineerden, maar dat is al. Citaat:
Men heeft trouwens ook chance gehad met die vaccins, ze hadden ergere effecten kunnen veroorzaken ook. De situatie was totaal niet van dien aard dat er zelfs maar enige maatregel DIENDE genomen te worden, gezien er helemaal geen echte bedreiging was voor de gezondheid van de grote meerderheid van de bevolking. Laat staan een dwang tot medische behandeling die geen significante positieve kosten-baten analyse had. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 13 oktober 2022 om 16:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() Das nog iets voor u ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die reflexen waren nogal voorspelbaar. Niets nieuws onder de zon. De meeste mensen zijn nog steeds kuddedieren. Meelopers.
|
![]() |
![]() |