Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 8 januari 2005, 13:21   #61
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
hahaha, die oogkleppen toch steeds weer. Strookt het niet met de eigen opvattingen dan zijn het plots allemaal begicisten en royalisten, en als het helemaal botst zijn het Di Rupo's.

Respect is er vaak zoek en dat is nog steeds de hoofdmotivatie waarom ik geen stem geef aan VB, en steeds een wig zal proberen te drijven tussen een gematigd (niet foutloos) N-VA en een belemmerend en bekrompen VB... En daar ben jij, grote boze wolf mee de oorzaak van, en ik voel me elke dag gesterkt!
Da's een stok zoeken om een hond mee te slaan, je kan overal wel individuen vinden die je tegen de haren in strijken. Om die dan als 'typisch bloks' te kenmerken vind ik maar klein. Zeg gewoon dat je niet aan het blok bent, punt.
Nu jezelf als een halve heilige voor te stellen die zich dan wil afkeren van de slechterikken is schijnheilig.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be