![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is nu een vrouw eigenlijk? Bestaat het nog wel? Waarom was zo simpel tot nu toe?
Zeg niet vrouw maar "eipersoon". Een man is dan een "zaadpersoon". Maar dat is nog niet woke genoeg blijkbaar. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Wat is nu een vrouw eigenlijk? Bestaat het nog wel? Waarom was zo simpel tot nu toe?
Zeg niet vrouw maar "eipersoon". Een man is dan een "zaadpersoon". Maar dat is nog niet woke genoeg blijkbaar. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Wat een circus allemaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ge vraagt u af waar ze die clowns vandaan blijven halen.
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 3 mei 2023 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
Deprimerend, allemaal...
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Vrouwen met prostaatkanker?
Nog nooit gebeurd in de geschiedenis van de mensheid tot nu dan. Zogezegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja.. wat maakt iemand tot een vrouw?
Wanneer je jezelf daar toe rekent, behoor je daartoe. Je ziet vrouw zijn als een belangrijk stuk van je identiteit en denkt dit terug te vinden in je gedrag, denken en handelen. Betekent dit dan dat je gelijk bent aan wie vanaf geboorte op basis van geslachtskenmerken tot de gender van vrouw gerekend wordt? mogelijk niet. Omdat je beschikt over andere eigenschappen zoals grotere spierkracht. Of omdat je een penis hebt. Dan rekenen anderen je mogelijk niet volledig tot het vrouw zijn. En ook dat is hun goed recht. Dus wanneer je jezelf identificieert als vrouw kan de omgeving op basis van een aantal criteria toch er iets anders over denken. Prima toch? Zolang jij maar zelf je identiteit mag bepalen en vrij mag beleven is er voldoende sociale ruimte voor je identiteit als vrouw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
We proberen ze gewoon verder te overtuigen dat Sinterklaas en Zwarte Piet echt bestaan (en dan heb ik het nog niet over God)... ![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 18 mei 2023 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In onze diverse samenleving zijn er ook nog mensen die aan de natuurlijke orde vasthouden en hun kinderen meegeven dat homoseksualiteit een zonde is bv.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En er heerst godsdienstvrijheid naast het lgbqt agenda.
Net zoals de ene zijn godsdienst niet mag opdringen, moet lgbqt opflikkeren waar dat ongewenst is.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft dan zeer averechts uitgedraaid.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is toch dat ze ermee in de kijker willen lopen, nee ? Nu is het altijd zo dat als je met iets dat totaal prive zou moeten blijven, per se in de kijker wil lopen, je geconfronteerd kan worden met mensen die niet speciaal bewondering hebben voor uw dinges he. Stel dat ik verdraagzaamheid wil bekomen voor mensen die graag een komkommer in hun kont steken. Dat is toch belachelijk om daar verdraagzaamheid voor te vragen ? Normaal gezien moet geen kat dat weten als ik bij mij thuis een komkommer in mijn kont steek he. Ik heb geen nood dat men op TV mensen toont die komkommers in hun gat steken, en ik heb geen nood dat men in kleuterklassen gaat uitleggen dat het perfect normaal is dat er mensen zijn die komkommers in hun kont rammen he. Het enige dat ik te wensen heb, is dat ik thuis in alle rust een komkommer erin kan schuiven he. En als ik dat voor mezelf hou, dan heb ik daar geen 'verdraagzaamheid' voor nodig want dat IS PRIVE. Natuurlijk, ik wil niet dat er een heksenjacht komt, en dat iedereen die een komkommer koopt in de supermarkt, door een soort van kuisheidsmilitie gevolgd wordt, dat ze bij mij binnenvallen om trachten uit te vissen of ik niet soms iets doe met een komkommer en zo voort. Men moet mijn privacy respecteren. Maar ik moet anderen niet lastig vallen met mijn rare gewoonte he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |