![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor die laatsten zijn de sommen alleen groter.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 14 december 2022 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kuisvrouw? Die van ons doet nog alles zelf. Nope, geen gevulde valies in mijn kot.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja...we kunnen er wel wat mee spotten,waarom niet....
Maar dit is een onvoorstelbaar zware zaak. ....laat het ons maar in de groep gooien: Dat is niet van NU,dit staat niet alleen,dat zal niet beperk zijn tot de rooien....dat bestaat gewoon niet.... Laatst gewijzigd door kelt : 14 december 2022 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Wat mij betreft vind ik de Sihame Al Kaouakibi-zaak veel zwaarder wegen dan deze zaak. Die Sihame heeft belastinggeld gestolen, terwijl die Eva geld heeft gekregen van Qatar om promotie praatjes te doen over het WK.
Maar Belgische justitie op haar best, die Sihame heeft nog geen enkele nacht in den bak gezeten, terwijl die Eva er al lang in zit. Zou huidskleur hier een rol spelen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het onderwerp van het draadje geeft ons echter het angstige vermoeden dat onze Europese Parlementsleden,ondanks hun riante vergoeding,toch beinvloedbaar zijn door buitenlandse machten.....gewoon wat flappen voor hun neus waaien en ze vallen reeds en vergeten EUROPESE belangen..... We leren hoe zelfs vzw's opgericht worden om die "flappen" te kunnen verwerken.....De voorkant van die vzw vertelt iets "poco",en in de achterkant wordt geld witgewassen of wat? De Maffia pur-sang... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ferdinand meeus
??@fmeeus1?? Hoeveel verdienen (corrupte) EU Parlementsleden ? 1) Loon = 9400 € 2) Onkosten forfait = 4800 € 3) Dagvergoeding = 338 € (om aanwezig te zijn) Per maand is dat = 20960 € Betaald van onze belastingen. Plus nog extra voordelen (pensioen, enz..) vrtnws.be/p.dLQM4XED4 14/12/2022 17:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ???????? Monica ????????
??@gringuitalatina?? De corruptie in het Europees Parlement graaft dieper, de Belgische politie heeft bewijs gevonden dat een aantal #EU politici luxe vakanties hebben gehad in de VAE, Saoedi-Arabië, Qatar, Marokko en meer, oplopend tot minstens 100.000 Euro per vakantie. 14/12/2022 00:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alleeee, 1,5 miljoen is toch het gewoonste binnen de EU Linkse/groen club
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 15 december 2022 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kelt : 16 december 2022 om 06:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen de rijkwacht ( verbonden met defensie) bleek goed werk gelevert te hebben met gedrocht Marc Dutroux werden ze verwijderd. Vervangen door Politie structuur (onder politiek bestuur van Burgemeester en vakbonden). terwijl de bevolking hervorming van justitie eiste tijdens de Witte mars ... Justitie hervorming.... wat nog steeds niet is gebeurd, wel veel politieke inplantingen dat wel!!!! Toen groep Diane teveel scoorde werden ze nadien verwijderd.... Werden sommige kopstukken van de staatsveiligheid die resultaat boekten ...door de molen gedraaid om te verwijderen of weg te promoveren!!!. Nieuw ambtenaren-partij kiesvee ingeplugd en aangesteld............ Oeps....................het sjoemel merk België hé, Ik bedoel de mensen doen steeds wel hun werk, maar t'systeem is rot...
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 16 december 2022 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NGO's die betrokken zijn bij de corruptiezaak:
- hebben zich niet in het Europees lobbyregister ingeschreven - blijken Belgisch te zijn ![]() bron
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() "Eva is spilling the beans - big time. She was bribed by Qatar UNDER ORDERS. And the orders came from EU Parliament President Roberta Metsola.
And guess who's the Epstein behind Roberta in this racket? None other than the EU capo: that rotten tomato "we're the garden against the jungle" Borrell." (Escobar) Laatst gewijzigd door Bach : 17 december 2022 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het zou ook nogal moeilijk worden om zonder te struikelen over de soepjurk zelf een balletje voetbal te trappen....ze gaan liever lopen met de pluimen van een ander en dan mag dat ook een kuffar zijn. Citaat:
15% aardgas zullen we dan wel anders compenseren of terug bij de russen of elders gaan kopen en niet bij de criminele kamelenn**kers in soepjurken uit qatar. ![]()
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 19 december 2022 om 15:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen die zich afvraagt hoe het komt dat de linkse corrupte bende de islamietjes steeds in bescherming neemt, vindt in dit topic al een deeltje van het antwoord. Hoe zou verafstoot en andere linkse EU politiekers aan hun fortuin zijn geraakt? Toch zeker niet door te werken.
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zozo...het lijkt er op dat ergens een tere zenuw geraakt is op het Arabisch Schiereiland..
Maar er is nu in ieder geval een tere zenuw geraakt bij Kelt....Moet ik straks al die samenzweringstheorien die ikzelf als onzin beschouwde,dat zovele van onze politici in de zak van buitenlandse machten zitten...geloven.......? We WETEN al van toppolitici uit een voormalig keizerrijk net ten Oosten van ons die in de zak van de Russen zaten via hun "mandaten" in Russische energiebedrijven..Er zit gdvrdmme zelfs een voormalig Bundeskanzler bij....en die LEEFT nog (steeds).... maar ik wijk af........er staan elders dus ook "flappentappers".... Laatst gewijzigd door kelt : 19 december 2022 om 18:42. |
![]() |
![]() |