![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In het eerste geval kan de link naar 't andere forum gewoon meegedeeld worden hier. Maar in dat laatste geval is patrick zijn voorstel toch zeer interessant lijkt me. Ik zou er zelf op intekenen, maar enkel om nadien te kunnen meelezen. Actief meedoen boeit me te weinig en ik heb de tijd niet om dat deftig te doen.. maar hier zitten wel een aantal mensen (patrickve, morte-vivante, vanderzapig, de gemuilkorfde, ...) die ik al jaren graag lees en liefst blijf volgen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zwerf hier al een tijdje rond. Het valt mij wel op dat er de laatste tijd nogal zwart/wit wordt gediscussieerd. Nuance is meer en meer ver te zoeken. En de waarheid in pacht hebben wordt ook steeds belangrijker. Ik hou van gezonde discussies met nuance en zonder scheldwoorden en zonder steken onder water. Toegegeven, als de techneuten met elkaar discussiëren meng ik er mij niet tussen. Neen, ik post voorlopig niet op andere fora. De meeste verdedigen een bepaalde strekking, en ik neem aan dat de moderatie dat dan ook doet, logisch. Dit forum hier vind ik tot op heden het beste, ook al vind ik dat er iets mag gedaan worden aan elementaire beleefdheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Een van mijn lijfspreuken komt van Luc De Vos van Gorki. Sterren komen Sterren gaan Alleen Elvis blijft bestaan. Dit forum is zo een ster. Zinkt het schip? Ik schrijf nog met leute tot het laatste en nog voor het onder de golven verdwijnt, spring ik in de reddingsloep en roei naar de toekomst.
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Had ge maar genoeg wortelschijven moeten investeren.
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wij zijn de mannen met GIF-avatars!
![]()
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige punt dat ik aanhaalde was dat als je op een goeie morgen vaststelt dat het forum niet meer bestaat, dat deze "gemeenschap" dan foetsie is, terwijl er misschien een aantal mensen zijn die gewoon graag hadden blijven discussieren, maar plots beseffen dat ze geen contactmiddelen meer hebben om zelfs maar te zien of er iets anders kan opgestart te worden. Het idee van die anonieme mail was enkel maar om een "reddingsboei" te hebben langs dewelke er een bericht kan gestuurd worden als iemand van ons het initiatief neemt om iets anders beginnen op te starten. Het voordeel van die mail is dat het zo goed als geen moeite kost, en inderdaad zonder veel poespas de anonimiteit als die gewenst is, bewaart. Ook dat het gedecentraliseerd is, ttz, er is gene "chef" die dan maar gaat beslissen wat er gebeurt: het is gewoon een reddingsboei om contact te hebben als het enige contactpunt, dit forum, foetsie zou zijn op een goeie morgen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een forum kan iedereen meelezen, en eventueel reageren rekening houdend met een forumreglement. Er is een moderatie. Elk doet wat hij of zij wilt maar ik ben geen voorstander van een e-mailsysteem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel volgende week sta je op en je wil naar dit forum surfen zoals elke morgen. Blijkt dat de website niet meer bestaat. Je denkt "oei, het forum ligt op zijn gat". Maar een maand later is het nog altijd niet terug. Hoe zou je dan weten of er ergens anders iets is opgestart ? Niemand weet wie je bent, de enige contactmiddelen waren via een website (dit forum) dat niet meer bestaat. Op dat ogenblik een mail krijgen van iemand van ons die het initiatief neemt om iets op te starten, of zelf iets opstarten en anderen daarover kunnen mailen, is toch een goeie zaak dan ? Normaal gezien zouden er genoeg onder ons de e-mail adressen van anderen onder ons moeten genoteerd hebben, en elkaar een testmailtje gestuurd, zodat het gros van de deelnemers die een e-mail adres hebben aangemaakt, op directe of indirecte manier bereikt kunnen worden he. Na het posten van het email adres, en het wat versturen van test-mailtjes, is het idee gewoon dat dat email adres "op rust" gaat tot het forum hier eventueel verdwijnt. Misschien moet je om de 6 maanden of zo nog eens die mailbox checken om die niet laten te verdwijnen, maar meer is er niet aan he. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 januari 2023 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als politics er de stekker uittrekt dan zoek ik wel een andere stek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op credible is de admin ook al jaren spoorloos, maar dat forum blijft gewoon draaien.
Wellicht is die al dat gezaag en de 1001 klachten moe van mensen die den boel te serieus nemen.
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() consensusvoorstel: als vervangforum gaan we naar Forum Beyond Gaming.
[/thread]
Laatst gewijzigd door koe de poing : 8 januari 2023 om 03:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom doe ik dat ? Omdat NU AL een ander forum oprichten oftewel gaat mislukken oftewel niet correct is ten aanzien van dit forum. Maar om toch een contactmogelijkheid over te houden moest dit forum "floep" gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een andere mogelijkheid is reeds een forumadres voorzien voor het geval dat ...
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Facebook of andere kanalen daarvoor gebruiken is niet interessant want niet iedereen gebruikt die kanalen. Het enige wat je eventueel moet doen bij het mail-idee, is een mail-adres aanmaken als je niet je huidige adres wil gebruiken. En het handige daarbij is dan ook dat niemand uw alias kan overnemen, want gelinkt aan uw mail-adres.. enfin.. mij leek 't zo klaar als pompwater. En een andere stek zoeken? Hoeveel andere fora ken je waar je zo vrij kan schrijven als hier..? Wanneer je deze gemeenschap (politics.be) kan kopiëren naar een andere locatie, verandert er niets eh.. uiteraard moet pontifex ook mee verhuizen.. er zijn niet veel mensen die even 'neutraal' kunnen modereren. Dit allemaal in geval dit forum 'plots' volledig zou verdwijnen.. In een ander geval slaagt een techneut er misschien in om de link 'forum.politics.be' te laten doorschakelen naar de nieuwe locatie.. of zie je wanneer je dit forum wil bezoeken een pagina met daarop het nieuwe adres.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 8 januari 2023 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat als de stekker wordt uitgetrokken, dit ook wordt aangekondigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter. Wie gaat dat nieuwe forum op poten zetten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |