![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zorg dan wel dat je een gordijn enof rolluik op een kier laat anders kunnen inbrekers van beneden niet zien of er licht aan is en moeten ze alsnog een ladder gebruiken om even te checken.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer draait een buitendeur naar buiten?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zijn er veel. Kijk maar naar alle openbare gebouwen, daar is dat zelfs verplicht.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand telefoneerde mij en zei dat er weer veel valse telefoontjes de ronde doen.
Geen idee van of hij er wat aan gehad heeft maar ik gaf hem volgende door: Lijst met verdachte telefoonnummers: Zo weet je of je wel of niet op kunt nemen... De Netweters Nummers die u nooit zou moeten bellen: prefix prijzen... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |