Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Bekijk resultaten enquête: Stoltenberg heeft gelijk voor:
100 procent 13 92,86%
90 procent, en ik zal je zeggen wat er dus aan mankeert 1 7,14%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 14 mei 2023, 16:02   #61
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik weet niet of er in Duitsland koppen gerold zijn maar inderdaad heeft de Oekrainse zijde de agenda prompt gestopt toen bekend raakte waar en wanneer President Zelensky allemaal zou komen ....

We weten dat President Zelensky dan in Rome verschenen is(Italie is een robuuste leverancier van militaire en civiele hulp gebleken het laatste jaar) en werd vervolgens bij de Paus een audientie verleend...

Hij zit nu alsnog in Duitsland en volgende etappe is,zoals verwacht, Frankrijk...

In Duitsland werd nogmaals herhaald dat de steun aan Oekraine blijft komen zolang het nodig is....
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 17:35   #62
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En ik volg hem voor 100 procent.

Wat is dan het punt van discussie? Ik weet het zelf niet goed.
Ik wou het enkel meedelen.
Interessant, motiverend geformuleerd, vrank-eerlijk en zo ... Duurt maar 2.42 dus ...

https://www.youtube.com/watch?v=YqUYpEjcEHk&t=58s
Oud 14 mei 2023, 17:44   #63
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De Duitse bewindvoerders zullen eens met gloeiend ijzer doorheen de politie mogen gaan....

Een of andere Schnitzelkopf is er in geslaagd te lekken dat eerstdaags de Oekrainse President verwacht wordt en zelfs waar hij allemaal zou komen ....Persmongolen (hoofdredacteurs zijn ook niet meer wat ze geweest zijn,niet het geringste plichts- of normbesef meer) zetten dat vervolgens in de gazetten en het w-w-w,tussen het voetbal en het tetten-nieuws door...

De Oekrainers zijn NOT amused....De UKR-delegatie was plotsklaps verschenen in Helsinki,plotsklpas in Den Haag maar naar Duitsland KAN het nu niet plotsklaps meer zijn.....dit is een veiligheidskwestie van de hoogste orde natuurlijk......het zijn bijzondere tijden....

Uiteraard,wat voor ons buitenstaanders als "verrassingsbezoek" aankomt is voorbereid in alle discretie.....en in Duitsland door het gootgat gespoeld nu...

Even zien of de Oekrainers nog naar Duitsland zullen gaan,of met een vliegensvlug omgegooide agenda......

wat een kemel.......maar de Duitsers schieten GRUNDLICHE kemels.....
Denk je dat dat een kemel is, dan wel een geplande zaak omdat ze in Duitsland Zelensky niet graag zagen komen maar niet wisten hoe het bezoek af te slaan ?

Tenslotte zijn de Duitsers toch de Russenmollen van Europa zou ik denken...

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 mei 2023 om 17:45.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2023, 21:58   #64
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Denk je dat dat een kemel is, dan wel een geplande zaak omdat ze in Duitsland Zelensky niet graag zagen komen maar niet wisten hoe het bezoek af te slaan ?

Tenslotte zijn de Duitsers toch de Russenmollen van Europa zou ik denken...
Hoewel de hele Duitse politiek boter op hun hoofd heeft door hun energiepolitiek die door hun aardgas-afhankelijkheid geheel aan Rusland hadden overgeleverd.
Wat Duitsland ook wat vleugellam maakt is de splitsing in de coalitie en nog meer de grootste coalitiepartner SPD, met een splitsing echt in die partij.
Verder is Duitsland door hun verleden ook niet zo oorlogszuchtig meer, als een Frankrijk of VK.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be