![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: Stoltenberg heeft gelijk voor: | |||
100 procent |
![]() ![]() ![]() |
13 | 92,86% |
90 procent, en ik zal je zeggen wat er dus aan mankeert |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,14% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of er in Duitsland koppen gerold zijn maar inderdaad heeft de Oekrainse zijde de agenda prompt gestopt toen bekend raakte waar en wanneer President Zelensky allemaal zou komen ....
We weten dat President Zelensky dan in Rome verschenen is(Italie is een robuuste leverancier van militaire en civiele hulp gebleken het laatste jaar) en werd vervolgens bij de Paus een audientie verleend... Hij zit nu alsnog in Duitsland en volgende etappe is,zoals verwacht, Frankrijk... In Duitsland werd nogmaals herhaald dat de steun aan Oekraine blijft komen zolang het nodig is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenslotte zijn de Duitsers toch de Russenmollen van Europa zou ik denken... Laatst gewijzigd door patrickve : 14 mei 2023 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat Duitsland ook wat vleugellam maakt is de splitsing in de coalitie en nog meer de grootste coalitiepartner SPD, met een splitsing echt in die partij. Verder is Duitsland door hun verleden ook niet zo oorlogszuchtig meer, als een Frankrijk of VK. |
|
![]() |
![]() |