![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd,moest ik minister van Miserie (onderwijs) zijn,dan was nu misschien inderdaad ook de tijdsperiode dat ik het opgaf.....
Beleidsnota van Kelt de moegetergde:"Geef die apen nog wat bananen en mij dan maar een fles.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 16 januari 2023 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet trouwens niet of hij zat is. Hij rijgt gewoon holle frases aan elkaar en op een moment flipt hij omdat hij die holle draad van nietszeggende woorden kwijt is. Laatst gewijzigd door Gipsy : 16 januari 2023 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan je garanderen dat er in de privé bazen zijn die enkel willen dat je je werk doet. De rest is bijzaak. En als het uit de hand loopt vlieg je desnoods aan de deur. Laatst gewijzigd door Rudy : 16 januari 2023 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kiezer die zijn stem uitbrengt, dat is de privé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kiest geen ministers, wel volksvertegenwoordigers. Dus de privé, dat is de partijvoorzitter die de minister selecteert. Hij is dan ook de enige die kan beslissen om de minister te ontslaan. (cfr Kitir, die door king Connah aan de kant is geschoven) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb zo een vermoeden dat Ben Weyts geen minister zal zijn in een volgende regering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Tsss, tegen drugs zijn en dan die wat gaan normaliseren op de werkvloer.
Foei!
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een prima ingesteldheid, ge moet maar zien dat ge er tegenkunt, of op tijd stopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weyts was zat. Mensen die dat proberen ontkennen zijn onnozelaars. De vraag is nu hoe je daarmee omgaat. Bij de PS weten we bijvoorbeeld dat hen dat geen bal interesseert. Ze laten zo iemand de pensioen verprutsen. Bij NVA weten we nu dat het niet zal passeren. Weyts mag een kruis maken over zijn ambities om minister president te worden na 1 misstap
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ge moet uw klassiekers kennen, he. Die zijn goud waard.
![]()
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Meer en meer rijst bij mij het vermoeden dat één van de mededingers, ik noem geen namen, naar de minister-presidentszetel, die de N-VA verwacht binnen te slepen na de volgende verkiezingen, een of andere geestveranderende substantie in de chocomel van Ben heeft geroerd.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rap nu: de war on alcohol !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De partijvoorzitter is geen ambtenaar. Dus is dat privé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met al die glazen bollen voorspellingen, wacht maar rustig de verkiezingsuitslagen af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, een maand later, wordt daar "spel" over gemaakt. Het was een bitsig debat maar of hij dronken was, dat betwijfel ik. Een paar jaar geleden was er een Waalse minister v. Pensioenen die DUIDELIJK dronken stond te lallen in het parlement. Het was wel grappig. Nu weet ik het: het was Daerden. Hij had in zijn streek véél voorkeurstemmen. Het was een joviale man. Laatst gewijzigd door Boduo : 17 januari 2023 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |