![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() De hamvraag is waarom er zoveel asielzoekers naar België komen die ons systeem compleet overbelasten.
De simpele linksen schreeuwen dan moord en brand en stellen dat men maar plaatsen moet bijmaken. Ligt het aan mij of zijn die nu echt zo dom? Waarom kom de Afghanen allemaal naar België en hebben andere Europese landen daar geen last van? Dit komt onder meer door het groeipakket van de NVA. Asielzoekers komen naar omdat ze zo gemakkelijk toegang krijgen tot de royale sociale voorzieningen met woning, kindergeld, uitkeringen en zelfs gratis advocaten. Dat kost de staat handvol geld. Dat is de essentie en daarop zou men moeten ingrijpen om de instroom te verminderen. Anders blijft het dweilen met de kraan open natuurlijk ... de wereld telt 8 miljard mensen voor degenen die het niet zouden weten.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Moor kan al geen koffie meer zetten maar toch vindt ze het opportuun om te gaan visa uitdelen in Turkije ... gaat ze dat bij elke natuurramp overal in de wereld gaan doen, telkens tegen iedereen zeggen laat uw hele verre familie maar overkomen ? Geflipte Moorse theeketel!
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 11 februari 2023 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gok in eerste plaats op de pvda, en in tweede plaats, maar dan meer gericht op gans het Europese westen, op Moskou.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk naar de overstroming van de Vesder. Dat zegt toch genoeg!
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom de N-VA zich verzet tegen het migratiepact van Marrakesh Gepubliceerd op dinsdag 4 december 2018 Of daar veel van in huis gekomen is dat laat ik aan de kenners over. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga eens kijken in Pepinster en omstreken?
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is het complete verdienmodel van de pvda, die dokters van de wereld en hun advocaten abteilung die wij betalen via hun prodeo's
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA slaagt er als nog niet Wikipedia recht te zetten volgens hun versie van de feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die mensen komen dus vanzelf wel naar hier. Kijk ook naar hoe men omgaat met Oekraïners in Nederland en België en hoe hun tewerkstellingsgraad is. Dit spreekt boekdelen. Los daarvan worden migranten ook gebruikt als drukkingsmiddelen door bijvoorbeeld onze grote Turkse leider, Wit Rusland of recentelijk ook Servië.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er dan trouwens zeker van dat de instroom vanzelf zou opdrogen, maar ook al is dat niet zo, het blijft dan een zondagsverzet om met de handbijl gaan te sporten he. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 februari 2023 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grenzen dicht. Al wat die grenzen toch nog gaat proberen te overschrijden winnen daarmee het ticket direct uitgezet te worden en gelijk terugsturen vanwaar zij komen aanstappen/aanvaren zijn... Wie nodigde ze uit???? Gaan wij ons alles laten afpakken wat onze ouders en grootouders en andere mensen opgebouwd hebben door de jaren heen? Moeten wij 'ons' land en de EU laten overrompelen? ![]() Laten wij eerst werk maken van eigen mensen in 'ons' lande de EU in het algemeen die ook met de nodige problemen te kampen hebben. Het klinkt selfish maar och... ![]() Politici/werkgevers die er niets aan doen dienen gestraft te worden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 februari 2023 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EU-landen worden niet verplicht asielzoekers op te nemen, ook niet in crisissen p.s. Covoorzitter Groen: ‘Als elke Belgische gemeente vijf mensen opvangt, is probleem opgelost' Dat klinkt als "Wir shaffen das" Die bootjes zijn die iet in overtreding qua het zomaar overal binnenvaren? Men schiet al ballons uir de lucht... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 februari 2023 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel alleen maar vast hé,en WAT stel ik vast?
Dat ons f*cking Federaal Parlement al TWINTIG jaar NIKS presteert om de 5-jaarlijkse crisisperioden met migranten (geen vluchtelingen hé,MIGRANTEN) te stoppen of zelfs maar de arme persoon die op dat moment Staatssecretaris is te HELPEN ..... Ik had een beetje meer verwacht van onze "volksvertegenwoordigers",die,behalve een overheidscontrolerende taak ook een WETGEVENDE taak kunnen uitvoeren..... ![]() ZIJ,niet IK zitten bij de bestuursorganen hé.,en hun partij-affiliaties INTERESSEREN MIj NIET MEER,zeveraars....moet het verwonderen dat kiezer Kelt ondertussen HEEL geirriteerd is geraakt omdat HETZELFDE probleem van de laatste decennia(het zijn gewoon maar ietwat andere figuranten iedere keer) maar niet structureel aangepakt wordt ? Stellen we gewoon maar samen even vast dat die mensen niet bepaald naar Hongarije,toch ook lid van de EU,vluchten hé? Ik zeg maar iets...*hint* Laatst gewijzigd door kelt : 19 februari 2023 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |