![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het gaat uiteindelijk over de bepaling van de strafmaat. Een vast bedrag als straf leidt tot grote ongelijkheid van de mate van strafimpact op de betrokkene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volledig mee eens ... daarenboven, wat met doppers die zwartwerken, bedrijfsleiders, éénmanszaken, ... die zichzelf creatief een bescheiden loon laten uitbetalen, maar wel 2 Porsches op de oprit hebben staan ...
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik moet dat ook betalen .....eerste keer toen ik de groepsverzekering uitbetaald kreeg en op het zelfde bedrag elke maand afhouding op mijn pensioen .....2 keer betalen voor hetzelfde dieven -> ik stem nooit meer voor de traditionele partijen ...ik stem voor een Vlaamse partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ne jonge dief gaan we zwaarder straffen dan een oudere dief. De jongere heeft namelijk, statistisch gezien, nog meer jaren voor de boeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar dagen in de bak is voor iedereen even pijnlijk, arm of rijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat worden dan allemaal robotten, onomkoopbaar. lol.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "slachtoffer" cultuur (het woke denken) gaat hier weer heel erg ver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Voor mensen die meer luxe gewoon zijn, is dat een veel ergere straf dan voor iemand die toch maar miserie heeft elke dag. Miserabelen dienen dus veel langere straffen te krijgen, omdat een dag in de bak hen stukken minder zeer doet dan rijke luxeluizen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het erom gaat te voorkomen dat rijken de verkeersregels aan hun laars lappen omdat de boetes toch maar peanuts zijn voor hen, is het misschien eenvoudiger om de boetes te verhogen bij elke recidive. Binnen x tijd een 2de overtreding, boete x2. Binnen x tijd na de tweede nog één : Boete x 3 (of x4) enz...
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat zo?
Robotten met AI! Laatst gewijzigd door reservespeler : 2 februari 2023 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wens Mr de minister overigens veel succes om aan de loongegevens te komen van de buitenlanders die hier hier geflitst worden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 2 februari 2023 om 15:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daarstraks op Villa Politica de discussie over het rijbewijs met punten deels gevolgd.
De hevigste spreker was wel een Vlaamse Sos. Die wilde absoluut dat rijbewijs met punten eindelijk eens toegepast zien (toegepast, want het staat al 30 jaar in ... de wet). Hij moest niet weten van een boete die variabel was naar het inkomen. Vlaamse tsjeven en liberalen volgden zo ongeveer die sos. De nva benadrukte dat ze grote tegenstander zijn van de variabele straf, met het voorbeeld "moet ik dan ook mijn koffie op een terras meer betalen dan mijn buurman, als die per ongeluk iets minder verdient dan ikzelf?" De MR is een tegenstander van het rijbewijs met punten. De PS is voorstander van variabele boetes, zij lanceerden deze week het ballonnetje. De groen minister wil beiden: rijbewijs met punten en eigenlijk ook wel variabele boetes. Afijn, ... Vivaldi is verdeeld over de kwestie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Net zoals in de UK. ![]() Dat papierke houdt hen niet tegen om toch achter het stuur te kruipen, zelfs nog met een zatte kop. En hoeveel slachtoffers krijgen na een ongeval geen schade vergoed omdat de verzekering zich terugtrekt doordat de bestuurder met een ingetrokken rijbewijs toch reed en brokken maakte maar een kei is waar niks te stropen valt? Rijbewijs met punten heeft wederom niks te maken met verkeersveiligheid maar met poen door boetes en om mensen uit de auto te kunnen jagen.
![]() |