![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementslid
|
![]() standaard abonnement?
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200906_97711017 |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat Bart in 2008 al niet langzaam tot inkeer kwam, zijn oude kompaan Tom heeft dit niet of veel minder. Van 2008 tot bijna nu hier mee doorgaan, is ver over een grijs gebied van miscommunicatie heen (dat kan kort aan de orde zijn). Dit is wel problematisch, anderzijds hoe ver moet men iemand cancellen, want deze poging tot zelfmoord is wel een terechte waarschuwing. De casus van Bart is complexer, maar velen zijn publieke al veroordeeld nog voor de rechtszaak, wat ook kwalijk is, want iedereen is in basis onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt. Anderzijds lijkt Bart ook wel doof te zijn geweest voor de tijdsgeest, ik kan best begrijpen dat het moeilijk is, om wat altijd kon, plots te moeten veranderen. Hij was wel erg hardleers, toch kan deze schreeuw om hulp wel terecht zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe heet de baas van een van de grote mediagroepen nu weer die uit het zicht verdween na seksueel wangedrag ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk, maar ook die kelk laat ik al even aan mij voorbij gaan. Te agressief boeltje geworden.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja daar zien ze mij ook niet op dat soort "feestjes" dat eens ene keer meegemaakt met een paar kameraden uit het Aalsters en dat was dan nog maar een gewone fuif, nee dank u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger was dat veel gemoedelijker en over gans Aalst. Sedert ze bollen slikken is het plezier er af. 't Is geen 20% meer van wat het vroeger was.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bemiddeling zonder inzage van waarover je bemiddeld aan alle partijen is gazettenpraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge doet dat enkel omdat ge niet anders kunt, in dit geval dus te weten komen wie en wat. Hij heeft dingen gedaan die niet kunnen of die een nomale mens niet zou doen. Daar moeten we niet over discusieren. Maar ik denk wel dat m die feiten serieus onderschat heeft, misschien wat in zijn eigen sketches geleefd, of niet ingezien dat wat hij deed niet normaal is. Ik stel mijn eigen de vraag waarom ge nen dickpic naar een vrouw zou sturen bvb.... in de hoop van wat, dat ze onder de indruk is van uw sosiesken ? Maar er zijn blijkbaar gasten die hun lidje vrolijk in het rond sturen, nu ja als ge op 100 dick pics een keer prijs hebt, dan is dat een goeie score zeker ? dat ge er dan 99 mogelijk ongelukkig hebt gemaakt is bijzaak zeker ? Dat er dan misschien van die 100 , 20 kwezels zijn die nog nooit een eenogige slang of karakolleke gezien hebben, en getraumatiseerd zijn, ja dat is dan de andere kant van het spectrum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die man heeft zich als een idioot gedragen naar veel vrouwen toe, gevoed door zijn gigantische succes en het feit dat hij de één na andere collega "binnen deed".
BDP is gaan denken dat elke vrouw in zijn omgeving neukbaar was of bleef. Veroordeeld zijn voor geile sms'jes en stalking is natuurlijk geen halsmisdrijf. Daar hoef je geen zelfmoord voor te overwegen. Marc Overmars ging gewoon weer bij een andere club aan de slag. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 februari 2023 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was eenieder zo duidelijk dat Bartje niet in beroep ging, want die zouden hem een effectieve gevangenisstraf gegeven hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was dus enkel een, "kijk eens naar mij, ik ben een onschuldig slachtoffer" oefening. Duidelijk een sujet zonder enige vorm van schaamte. Ik moet nog regelmatig lachen wanneer ik terugdenk aan de dagen voor het proces, toen hij zijn onschuld nog ging bewijzen, toen hij nog een proces wou om zijn vieze slachtoffers te straffen. Het is anders gelopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook die piratenmuziek steeds op het einde. ![]() Sowieso een goede serie. Dat dorpse Vlaamse en dat gespeeld amauteuristische, goed gedaan. Laatst gewijzigd door Weyland : 15 februari 2023 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toepasselijk: https://www.youtube.com/watch?v=oP9gS ![]()
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 15 februari 2023 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Z'n proces werd in de media gemaakt vooraleer het in de rechtbank kwam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Siegfried Bracke op twitter
Het zou een interessante journalistieke oefening kunnen zijn: "wie is van de affaire #bartdepauw beter geworden?". Ik denk dat ik er een paar ken... 14/02/2023 20:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |