Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 februari 2023, 23:57   #61
Ferre
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Hoe ?
standaard abonnement?
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200906_97711017
Ferre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2023, 03:21   #62
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hij is al in 2008 op het matje geroepen bij de baas van Woestijnvis. Had hij toen eens goed nagedacht en geluisterd dan was het allemaal niet zo ver gekomen. Maar hij heeft zichzelf wijsgemaakt dat ‘het allemaal zo erg niet was’ en is blijven doorgaan oa met een stagiaire bij zijn eigen bedrijf.
Je hebt zo van die mensen die niet inzien dat wat ze doen er ferm over is.
Allereerst hij is ook ingehaald door de tijd. De jonge Bart en Tom waren ook geniaal toen, hoewel ik veel nog goed vind nu.

Maar dat Bart in 2008 al niet langzaam tot inkeer kwam, zijn oude kompaan Tom heeft dit niet of veel minder. Van 2008 tot bijna nu hier mee doorgaan, is ver over een grijs gebied van miscommunicatie heen (dat kan kort aan de orde zijn). Dit is wel problematisch, anderzijds hoe ver moet men iemand cancellen, want deze poging tot zelfmoord is wel een terechte waarschuwing. De casus van Bart is complexer, maar velen zijn publieke al veroordeeld nog voor de rechtszaak, wat ook kwalijk is, want iedereen is in basis onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt.
Anderzijds lijkt Bart ook wel doof te zijn geweest voor de tijdsgeest, ik kan best begrijpen dat het moeilijk is, om wat altijd kon, plots te moeten veranderen. Hij was wel erg hardleers, toch kan deze schreeuw om hulp wel terecht zijn.
Oud 15 februari 2023, 06:07   #63
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Hoe heet de baas van een van de grote mediagroepen nu weer die uit het zicht verdween na seksueel wangedrag ?

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2023, 07:43   #64
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
De Trouw van Saskia blijft het grappigste stuk, maar er was ook veel filler (voor mijn meug dan).
Dat is inderdaad legendarisch, .... en mijnheer den Alien natuurlijk.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2023, 07:43   #65
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Waarom? Mijn wereld beperkt zich niet tot een straal van 20km hoor.
ik denk dat m Carnaval bedoelt...
Oud 15 februari 2023, 07:46   #66
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Chapeau voor die vrouw van Bart de Pauw. Die verdient een standbeeld.Ze blijft haar man steunen. Ze heeft een ongeziene klasse en een bekommernis voor haar vent. Ze vergeeft hem zijn eventuele fouten en hij blijft haar man die ze moet verdedigen. Ik vind het van een ongelofelijke schoonheid en echte liefde
Dat is inderdaad waar, hij mag blij zijn dat ze hem blijft steunen de meesten waren al lang gaan lopen en hadden m nog wat dieper de put in gestoempt.
Oud 15 februari 2023, 08:02   #67
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
ik denk dat m Carnaval bedoelt...
Waarschijnlijk, maar ook die kelk laat ik al even aan mij voorbij gaan. Te agressief boeltje geworden.
Oud 15 februari 2023, 08:13   #68
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Waarschijnlijk, maar ook die kelk laat ik al even aan mij voorbij gaan. Te agressief boeltje geworden.
Ja daar zien ze mij ook niet op dat soort "feestjes" dat eens ene keer meegemaakt met een paar kameraden uit het Aalsters en dat was dan nog maar een gewone fuif, nee dank u.
Oud 15 februari 2023, 08:22   #69
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja daar zien ze mij ook niet op dat soort "feestjes" dat eens ene keer meegemaakt met een paar kameraden uit het Aalsters en dat was dan nog maar een gewone fuif, nee dank u.
Vroeger was dat veel gemoedelijker en over gans Aalst. Sedert ze bollen slikken is het plezier er af. 't Is geen 20% meer van wat het vroeger was.
Oud 15 februari 2023, 08:45   #70
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ferre Bekijk bericht
Ik heb het artikel destijds gelezen. Er zit veel tegenspraak in. De titel luidt inderdaad "vrouwen willen bemiddelen, Bart De Pauw wil proces". Als je het artikel leest wordt duidelijk dat de reden dat Bart De Pauw een proces wil enkel is om te weten te komen wat hem juist ten laste wordt gelegd. De vrouwen verklaren via hun advocaat te willen bemiddelen maar zonder Bart De Pauw de dossiers te delen.

Bemiddeling zonder inzage van waarover je bemiddeld aan alle partijen is gazettenpraat.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2023, 08:55   #71
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bemiddeling zonder inzage van waarover je bemiddeld aan alle partijen is gazettenpraat.
DIKKE 2
Onzijdig is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2023, 09:08   #72
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb het artikel destijds gelezen. Er zit veel tegenspraak in. De titel luidt inderdaad "vrouwen willen bemiddelen, Bart De Pauw wil proces". Als je het artikel leest wordt duidelijk dat de reden dat Bart De Pauw een proces wil enkel is om te weten te komen wat hem juist ten laste wordt gelegd. De vrouwen verklaren via hun advocaat te willen bemiddelen maar zonder Bart De Pauw de dossiers te delen.

Dat was mijn gedacht ook, elke normale mens wil zo een proces vermijden, want dan ligt heel uwe vuile was buiten en de engie die daar beter van wordt is de laagste levensvorm die deze planeet bevolkt, de advocaat....

Ge doet dat enkel omdat ge niet anders kunt, in dit geval dus te weten komen wie en wat. Hij heeft dingen gedaan die niet kunnen of die een nomale mens niet zou doen. Daar moeten we niet over discusieren.

Maar ik denk wel dat m die feiten serieus onderschat heeft, misschien wat in zijn eigen sketches geleefd, of niet ingezien dat wat hij deed niet normaal is.

Ik stel mijn eigen de vraag waarom ge nen dickpic naar een vrouw zou sturen bvb.... in de hoop van wat, dat ze onder de indruk is van uw sosiesken ? Maar er zijn blijkbaar gasten die hun lidje vrolijk in het rond sturen, nu ja als ge op 100 dick pics een keer prijs hebt, dan is dat een goeie score zeker ? dat ge er dan 99 mogelijk ongelukkig hebt gemaakt is bijzaak zeker ? Dat er dan misschien van die 100 , 20 kwezels zijn die nog nooit een eenogige slang of karakolleke gezien hebben, en getraumatiseerd zijn, ja dat is dan de andere kant van het spectrum.
Oud 15 februari 2023, 11:21   #73
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Die man heeft zich als een idioot gedragen naar veel vrouwen toe, gevoed door zijn gigantische succes en het feit dat hij de één na andere collega "binnen deed".
BDP is gaan denken dat elke vrouw in zijn omgeving neukbaar was of bleef.

Veroordeeld zijn voor geile sms'jes en stalking is natuurlijk geen halsmisdrijf. Daar hoef je geen zelfmoord voor te overwegen.

Marc Overmars ging gewoon weer bij een andere club aan de slag.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 februari 2023 om 11:21.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2023, 12:40   #74
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bart mag dus tevreden zijn, zowel het OM als het hof hebben hebben duidelijk gemaakt aan wat hij schuldig verklaard en veroordeeld is.

Het was eenieder zo duidelijk dat Bartje niet in beroep ging, want die zouden hem een effectieve gevangenisstraf gegeven hebben.
Oud 15 februari 2023, 12:45   #75
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Die man heeft zich als een idioot gedragen naar veel vrouwen toe, gevoed door zijn gigantische succes en het feit dat hij de één na andere collega "binnen deed".

Veroordeeld zijn voor geile sms'jes en stalking is natuurlijk geen halsmisdrijf. Daar hoef je geen zelfmoord voor te overwegen.
Hij heeft dan ook geen zelfmoord gepleegd, kijk gewoon naar het gegeven dat hij nog leeft.
Het was dus enkel een, "kijk eens naar mij, ik ben een onschuldig slachtoffer" oefening.
Duidelijk een sujet zonder enige vorm van schaamte.

Ik moet nog regelmatig lachen wanneer ik terugdenk aan de dagen voor het proces, toen hij zijn onschuld nog ging bewijzen, toen hij nog een proces wou om zijn vieze slachtoffers te straffen.
Het is anders gelopen.
Oud 15 februari 2023, 16:54   #76
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad legendarisch, .... en mijnheer den Alien natuurlijk.
Toevallig ook mijn favoriete stukken. Ik heb enkele maanden geleden de hele reeks uitgekeken (ik keek toen niet immers) en vond veel humor een beetje te flauw Vlaams, maar de Trouw van Saskia en mijnheer den Alien blijven mijn favorieten.

Ook die piratenmuziek steeds op het einde.

Sowieso een goede serie. Dat dorpse Vlaamse en dat gespeeld amauteuristische, goed gedaan.

Laatst gewijzigd door Weyland : 15 februari 2023 om 16:55.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2023, 17:45   #77
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Toevallig ook mijn favoriete stukken. Ik heb enkele maanden geleden de hele reeks uitgekeken (ik keek toen niet immers) en vond veel humor een beetje te flauw Vlaams, maar de Trouw van Saskia en mijnheer den Alien blijven mijn favorieten.

Ook die piratenmuziek steeds op het einde.

Sowieso een goede serie. Dat dorpse Vlaamse en dat gespeeld amauteuristische, goed gedaan.
Walput en D'haese vond ik ook te genieten.

Toepasselijk: https://www.youtube.com/watch?v=oP9gSFDpI
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.

Laatst gewijzigd door dalibor : 15 februari 2023 om 17:49.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2023, 19:07   #78
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Die kans kreeg Bart niet.
Z'n proces werd in de media gemaakt vooraleer het in de rechtbank kwam.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2023, 19:08   #79
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Siegfried Bracke op twitter

Het zou een interessante journalistieke oefening kunnen zijn: "wie is van de affaire #bartdepauw beter geworden?". Ik denk dat ik er een paar ken...

14/02/2023 20:37
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2023, 20:50   #80
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Die kans kreeg Bart niet.
Z'n proces werd in de media gemaakt vooraleer het in de rechtbank kwam.
De dames hun proces werd anders ook wel flink gemaakt, maar dan vooral op dit forum.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be