![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er kunnen islamitische bontkraaghyena’s zich onder de toeschouwers mengen. Ik heb begrip voor de burgemeester zijn voorzorg. Ik
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Dozzjen stuurt ze weer naar Brussel :
https://www.tvoost.be/nieuws/aalst-c...brussel-150013 De volgende keer liever naar Zaventem, het vliegtuig op !!
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik liet die gastjes elk appart in een cafe los waar de lokale aanwezigen eens goed hun goesting mochten doen met die klojo's wel niet kapot doen, t speelgerief achteraf terug schoon inleveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef ze een pakje aan (dat zijn ze gewend), zet ze op een praalwagen (vanwaar ze alles goed in 't oog kunnen houden) en rol ze door de straten. 't Gewone volk kan zich dan op't gemakske aan de kant van de straat volgieten met allerlei lekkers. Terwijl ze zich veilig voelen want altijd ne flik in de buurt.
![]() |