Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2023, 12:48   #61
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
De keuze voor een mutualiteit is eerder toevallig. Uiteindelijk doen ze allemaal hetzelfde. Dienstverlening, verplicht of niet.
Neen, het filmpje verandert daar niets aan. Hoogstens een vorm van bewustwording, progressief.
Er wordt zelfs een draad over opgestart op dit hoogstaand forum !!
Met allerlei geleerde smeuïge woorden zoals de orgasme-kloof of huidhonger ... om de katholieken te kunnen jennen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2023, 12:41   #62
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik denk dat het subtieler en onbewust werkt, VEEL LATER. Als je de naam onthield, en nadien 'vergeten' bent, en je later eens een andere mutualiteit wil kiezen, dan kan het zijn dat onbewust, die naam "U aan iets doet denken maar ge weet niet meer juist wat", wat op zich een voordeel is ten opzichte van iets dat ge totaal niet kent, of iets dat ge zodanig goed kent dat het niet meer speciaal aantrekkelijk is.
Beiden zijn volgens mij correct.
Reclame werkt enerzijds subtiel door een zaadje te planten in de hoop later de vruchten te kunnen plukken, dus ik ga akkoord met wat je schrijft, maar anderzijds heeft reclame ook een directe impact.

't Beste is natuurlijk om al in de kindertijd aanwezig te zijn en die jonge geesten te overspoelen met de goede boodschap.. coca-cola en mcdo zijn daar erg ijverig mee.. want als kinderen zich amuseren met hun producten, zullen die kinderen jaren later hun eigen kinderen hetzelfde gunnen.. maw. klantenbinding nog voor de klant geboren is.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2023, 12:47   #63
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer het niemand mag boeien wat anderen over je mening denken wat doe je hier dan?

Ik heb die reclame gezien, en er is niets mis mee, zelfs goed gevonden.
Wat is er mis met masturbatie? Goed voor je humeur hoor, aan te bevelen!
Juist Alice. En wat we zelf doen doen we beter.

Laatst gewijzigd door Rudy : 24 februari 2023 om 12:48.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2023, 12:56   #64
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Twee kronkelende, blote benen op een bed.
"Ja, u ziet wat u denkt te zien
Iemand die zichzelf verwent."
En lust wordt dan zelfliefde genoemd.
Ja, ik zag het ook al.
Best wel origineel vond ik.
De rondfladderende vlinders (of vogeltjes, ik ben het kwijt) op het moment supreme nog niet opgemerkt? Best goed gevonden lijkt mij.
In ieder geval veel beter dan "Onze shorten zijn vuil, onze shorten zijn vuil!!!..."

Citaat:
Deze insinuerende masturbatie duikt op als reclame voor een.....ziekenfonds!
Dat lijkt eerder reclame voor een hoerenkot: "laat je eens lekker verwennen."
Als't voor een hoerenkot was geweest zouden er waarschijnlijk 4 voeten in beeld geweest zijn.

Citaat:
Dit is eveneens beschamend, wansmakelijk, ordinair en compleet ongepast als reclame dat ook kinderen te zien krijgen.
Oei, u bent niet onder de indruk precies.
Kan u mij vertellen wat er zo beschamend, wansmakelijk... enz is aan de beelden die we te zien krijgen?
Waarom u het ongepast vind dat kinderen deze 2 licht bewegende voeten te zien krijgen?
Volgens mij zijn ze ofwel te jong en hebben ze geen flauw idee waar het over gaat ofwel zijn ze oud genoeg om het wel te snappen maar zitten ze zelf ook al regelmatig met hun fluit dan wel met hun belletje te spelen en is er ook weer geen probleem.

Citaat:
Vroeger kregen we reclame te zien om waspoeder te kunnen verkopen
U bent dus een voorstander van "Onze shorten zijn vuil, daarom doen wij gewoon, de temperatuur omhoog!"
Als ik eerlijk moet zijn vind ik die "shorten zijn vuil" reclame veel meer mentaal afstompend voor kinderen dan de twee voeten hoor.

Citaat:
, nu plegen ze openbare zedenschennis door exhibitionisme om een verzekering tegen ziekte te kunnen aansmeren.
Niet overdrijven eh Oma... Zedenschennis en exhibitionisme door 2 blote voeten?
Hoe ver zijn wij op die manier nog verwijderd van de alom gehate hoofddoek? Als wij zelf al van mening zijn dat we nog geen voeten mogen laten zien, hebben de moslims het dan ook niet bij het rechte eind dat een vrouwengezicht even aanstootgevend is?

Citaat:
Openbare zedenschennis is een seksueel misdrijf en strafbaar, ook als het insinuerend is en zeker als het gebruikt wordt als publieke reclame voor commerciële doeleinden.
U blijft wel doordraven over openbare zedenschennis maar ik geloof nooit (en ik hoop het even hard) dat er ooit een rechter gaat zijn die hier openbare zedenschennis in ziet.
Twee blote voeten op tv en 't kot is te klein.
Maar van de zomer wel op't strand gaan liggen waar men over't algemeen niet veel meer aanheeft dan een Speedo of een bikinibroek...

Citaat:
Deze reclame makers horen dan ook in de bak, een lantaarnpaal mag ook.
Voor mijn part verdienen ze een prijs.
Oud 24 februari 2023, 13:04   #65
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ja, ik zag het ook al.
Best wel origineel vond ik.
De rondfladderende vlinders (of vogeltjes, ik ben het kwijt) op het moment supreme nog niet opgemerkt? Best goed gevonden lijkt mij.
Net zoals het vervormen van de achtergrond.. het golvende hekwerk.. alsof de dame in kwestie even lichtjes aan 't trippen was.. 't Moet een krachtig orgasme geweest zijn, want zo hell ben ik nog niet van de wereld geweest.. misschien moet ik eens wat harder snokken, maar wellicht is 't mannelijk orgasme gewoon te kort voor zulke realiteitsvervormingen..

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 24 februari 2023 om 13:09.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2023, 13:10   #66
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

die posters zitten meestal vrij recht in hune kader, ik snap niet wat er schunnig aan is.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be