![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met allerlei geleerde smeuïge woorden zoals de orgasme-kloof of huidhonger ... om de katholieken te kunnen jennen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Reclame werkt enerzijds subtiel door een zaadje te planten in de hoop later de vruchten te kunnen plukken, dus ik ga akkoord met wat je schrijft, maar anderzijds heeft reclame ook een directe impact. 't Beste is natuurlijk om al in de kindertijd aanwezig te zijn en die jonge geesten te overspoelen met de goede boodschap.. coca-cola en mcdo zijn daar erg ijverig mee.. want als kinderen zich amuseren met hun producten, zullen die kinderen jaren later hun eigen kinderen hetzelfde gunnen.. maw. klantenbinding nog voor de klant geboren is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist Alice. En wat we zelf doen doen we beter.
Laatst gewijzigd door Rudy : 24 februari 2023 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best wel origineel vond ik. De rondfladderende vlinders (of vogeltjes, ik ben het kwijt) op het moment supreme nog niet opgemerkt? Best goed gevonden lijkt mij. In ieder geval veel beter dan "Onze shorten zijn vuil, onze shorten zijn vuil!!!..." Citaat:
Citaat:
Kan u mij vertellen wat er zo beschamend, wansmakelijk... enz is aan de beelden die we te zien krijgen? Waarom u het ongepast vind dat kinderen deze 2 licht bewegende voeten te zien krijgen? Volgens mij zijn ze ofwel te jong en hebben ze geen flauw idee waar het over gaat ofwel zijn ze oud genoeg om het wel te snappen maar zitten ze zelf ook al regelmatig met hun fluit dan wel met hun belletje te spelen en is er ook weer geen probleem. Citaat:
Als ik eerlijk moet zijn vind ik die "shorten zijn vuil" reclame veel meer mentaal afstompend voor kinderen dan de twee voeten hoor. Citaat:
Hoe ver zijn wij op die manier nog verwijderd van de alom gehate hoofddoek? Als wij zelf al van mening zijn dat we nog geen voeten mogen laten zien, hebben de moslims het dan ook niet bij het rechte eind dat een vrouwengezicht even aanstootgevend is? Citaat:
Twee blote voeten op tv en 't kot is te klein. Maar van de zomer wel op't strand gaan liggen waar men over't algemeen niet veel meer aanheeft dan een Speedo of een bikinibroek... ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 24 februari 2023 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die posters zitten meestal vrij recht in hune kader, ik snap niet wat er schunnig aan is.
|
![]() |
![]() |