![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Complottheorieën steken de kop op...
Een vet artikel in Dag Allemaal komt eraan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Laat ons hopen dat de DNA test uitsluitsel brengt. Maar dat meisje op de foto ziet er helemaal niet goed uit.
Zwaar aan antidepressiva, fentanyl of iets anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze heeft duidelijk psychologische problemen. Daarom Word ze weggezet lals gestoord en weigert m’en verder onderzoek. Is er nu niemand die haar kant van het verhaal leest alvorens hier commentaar te geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is natuurlijk lief van haar dat ze dat overweegt want als het maar eens waar was zou dat het mooiste zijn wat de ouders kan overkomen... maar ijdele hoop helaas. Ik zie het niet gebeuren. Ze heeft waarschijnlijk wanen. Trouwens, je herinnert je toch nog flarden van toen je vier was? Ik herinner me althans nog enkele zaken.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zij meent te herinneren in een warm land te verblijven en seksueel misbruikt geweest te zijn. Wie zou het zeggen, he? Uiteraard gemakkelijk te zeggen en jezelf wijs te maken zelfs, maar je weet nooit. Die DNA-test komt er hoogstwaarschijnlijk wel. De vraag is hoe lang het op zich zal laten wachten. Laatst gewijzigd door Weyland : 21 februari 2023 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Niet echt. Maar het maakt deel uit van een hele hoop ongerijmdheden.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze gelooft zelf dat haar leeftijd niet zeker is. Dat is perfect mogelijk he? Geen geboortecertificaat en geen oude foto's van haar geboorte. Niet zo doorslaggevend uiteindelijk.
Dat haar herinneringen niet zo helder zijn is ook logisch, zie je vaker bij trauma's. Laatst gewijzigd door Weyland : 22 februari 2023 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Als er gen geboortebewijs is kan men de echte leeftijd van die Duitse/Poolse niet weten. Ik herinner mij van die leeftijd zoals (goed als) niks. Daarbij heb ik de overtuiging dat vee van mijn herinneringen (?) uit mijn jonge jaren gebaseerd zijn op verhalen die anderen mij later verteld hebben. Zoals anderen al aangeven is het niet ongewoon dat mensen met trauma's uit het verleden hun herinneringen verdrongen hebben. Voor mij blijft er een redelijke kans dat deze vrouw werkelijk Maddie is. Ik heb wel enige ervaring met irissen van mensenogen. De kans dat twee mensen eenzelfde speciale afwijking in de ogen hebben acht ik héél klein. Maar je kan die toevallige gelijkenis niet helemaal uitsluiten. Het blijft dus wachten op de resultaten van de DNA-test. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht het zijn dan zijn er toch redelijk wat vragen die men moet stellen aan de 'verwarde' juffrouw?
Kan u zich nog herinneren waar u gezeten heeft? Kan u zich nog herinneren wie u weggenomen heeft? Poolse vrouw zegt Madeleine McCann te zijn, politie gelooft haar niet Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 februari 2023 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |