![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom gebruik ik Libre Office, zeker zo goed dan MS Office en gratis. Voor die twee documentjes die ik eens schrijf ga ik geen groot geld betalen. Een studentenversie misschien? LibreOffice werkt ook prima in Linux.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik gewoon de standaard Apple Apps hiervoor.
Tijdje Libre getest maar was in mijn geval geen meerwaarde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 maart 2023 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind Libre best goed voor wat ik het maar nodig heb. (beter ook voor ouderen & slechtzienden...) Ik heb nog een iPad liggen maar die is eens op de grond gevallen, 'glas' stuk. Om dat zelf te vervangen, dat is een heel werkje, niet simpel dacht ik. p.s. In de CarreF gebruikt men nog Win7
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 maart 2023 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou voor een AMD gaan, ze zijn nog altijd marktleider en ik wil dat mijn aandelen terug stijgen.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diegene die, ik maakte allemaal op basis van AMD/MSI/Corsair Reddit AMD text
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch weer even opletten...
BlackLotus bootkit bypasses UEFI Secure Boot on patched Windows 11 Op alle vlakken hangt onze veiligheid aan een zijden draadje of veranderde dat zijden draadje in het "het zwaard van Damocles?"
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of met een Mac voor de dingen die je liever veilig houdt en een Win pc voor gaming.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 maart 2023 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Het beste is uwen laptop laten werken op citroen of azijn zuur. toch voor hetgeen hij gebruikt gaat worden, dwarsliggen oftewel scheef in de zak.
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 3 maart 2023 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Phishing-aanvallen op Mac-gebruikers verdubbelen jaar na jaar Mac Safety Is de beste optie zo weinig mogelijk gegevens of foto's te laten rondslingeren op de PC? Schrijf je deze best direct weg naar een externe USB schijf??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 maart 2023 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rap voorbeeldje: https://dzone.com/articles/exploitin...ing-kali-linux Laatst gewijzigd door patrickve : 4 maart 2023 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge wilt voor de veiligheid, Chromeos
of ne linux flavour. vanmorgen ook nog een vis attempt, nu via sms is trouwens meer en meer via sms deden zich voor als dudes van BPOST ja alleen in t frans en een .com adres om op te klikken... gehost in duitsland, jammer dat die mongool zijn adres er niet bij stond of ik had m een pakske opgestuurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mail ook niet overal geven of laten rondslingeren is misschien ook wel geen slechte optie? Er zijn mensen die alles nogal vrij gemakkelijk weggeven daar waar men er in bepaalde gevallen op vraagt, winkels, shops, adreskaartjes waar die opstaat... Men heeft daar zoals u schreef zelf, voor het grootste deel, de controle over.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 maart 2023 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad is bij phishing de technologie totaal van geen belang. Ge kunt de meest gesofistikeerde voordeur hebben, als ne schooier U uw huissleutels en de code vraagt, en gij geeft dat, dan helpt het niet he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén of andere Linux distributie is geen slechte optie maar er zijn er al zoveel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het wel stom dat je de ransomware beveiliging zelf moet aanzetten. Zou dat niet beter automatisch aanstaan? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 maart 2023 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus dan zijn ouwe machines juist meer kwetsbaar.
![]() |