![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In mijn vriendenkring van een jaar of 10/15 geleden werd cocaïne gebruikt. (Eer ik doorhad waarom die allemaal zo vaak naar toilet gingen ![]() Coke is een soort van pepmiddel en zeker niet iets waarvan je een roes gaat uitslapen. 't Is eerder te vergelijken met xtc denk ik, je kan er uren op doorgaan.
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() ok, heroine dan. Voor iemand als ik die zelfs nooit gerookt heeft is dat allemaal hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is met behulp van de siskaart misbruik te voorkomen maar ik betwijfel of het netwerk daarop voorzien is. Als ik maar genoeg voorschiften voor een bepaald geneesmiddel kan voorleggen kan ik perfect in verschillende apotheken een dodelijke dosis bemachtigen zonder dat het systeem alarm slaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mits dat een centrale databank is, ook nu al uiteraard, kan je daar niet mee frauderen. Daar wordt bijgehouden hoeveel er met die siskaart wordt gekocht, ongeacht waar en ongeacht voorgeschreven al dan niet. Technisch totaal geen probleem en nu al mogelijk. Waarschijnlijk wordt dat al gedaan voor bepaalde medicijnen. Onlangs daarover nog gepraat met mijn huisarts, ze zijn zo'n zelfde databank nu aan 't aanleggen voor de huisartsbezoeken en onderzoeken. Om ook daar overconsumptie tegen te gaan en aan banden te leggen.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |