![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: TikTok verbieden. Een goed idee ? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 86,67% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Geen idee. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is waarschijnlijk omdat zij heel goed weten hoe goed dat werkt, dat ze (terecht) schrik hebben van wat er kan gebeuren als de Chinezen diezelfde mogelijkheden hebben bij ons. Maar men kan dat natuurlijk niet luidop zeggen, want dat zou: 1) alle sociale netwerken als problematisch laten zien (wat ze inderdaad zijn) 2) in strijd zijn met het idee dat we bij ons vrije meningsuiting hebben (ttz, we zouden moeten toegeven dat het volk zo manipuleerbaar is als wat dan ook) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Maar de echte reden is niet opbiechtbaar: het is de gigantische mogelijkheden tot indoctrinatie die sociale netwerken hebben. ALLE sociale netwerken, niet enkel tiktok. Dus bedenken ze een smoes van veiligheid van de applicatie, die zever is.
Laatst gewijzigd door patrickve : 17 maart 2023 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze op het platform uitleggen waarvoor ze staan en wat ze willen bereiken in de politiek, dan begrijp ik dat. Maar met uw zatte kl*ten staan dansen in een nachtclub om te tonen dat je "cool" bent, tjah, daar denk ik het mijne van. Zeker als je daarna elke keer een schrijnend gebrek aan dossierkennis etaleert in praatprogrammas.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mij ook moeilijk voorstellen dat een prominente politicus met z'n zatte kloten op TikTok verschijnt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dit een rare piste voor een liberaal libertariër. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen spioneert. Dus waarom de Chinezen meer viseren dan de rest van de wereld?
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben de persoon niet die tiktok verbiedt. Ik zeg U wat ik denk dat het ECHTE motief is om Tiktok te verbieden. Dat is niet "de veiligheid van het appje", maar wel de invloed die tiktok kan uitoefenen, en het feit dat men daar geen controle over heeft, wat wel het geval is van Twitter en zo (zie de twitter files en hoe die gewoon de verkiezingen in de USA gestuurd hebben).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleen "wij" hebben het recht om te spioneren, te bombarderen, in invaseren, te indoctrineren, te vaxxineren (kon het niet laten ![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kon me dat ook moeilijk voorstellen tot mijn dochter onlangs een met Conner Rousseau op de proppen kwam.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die het kunnen weten, zeggen dat Tiktok op een geniepige wijze onze samenleving langzaam ondermijnt.
Ik geloof dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maakt deel uit van sociale media. Het concept is populair, en praktisch op de koop toe. En wie het concept heeft ontwikkeld is geen idioot, en wordt er niet armer door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa eist middels de DSA van Tiktok (en X) meer censuur. Tiktok gaat daarvoor meer personeel aanwerven dat Arabisch of Hebreeuws spreekt. Het verwijderde reeds een half miljoen video's en 8000 live streams naar aanleiding van het Hamas-terrorisme. Bron.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het maakt domme mensen nog dommer als ze al zijn en diegene die weten hoe ze hun voordeel eruit kunnen halen nog gehaaider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou beter aan (alle) politieke het verbod opleggen om propaganda te verspreiden via elektronische media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zoals het altijd is geweest en ook zal blijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom facebook en alle google en meta apps niet. Ik bedoel maar als je al niet alles zelf bij default uitschakelt hebben die apps gewoon je toestemming tot zowat alles op je mobiel. En 95% van de mensen zal de moeite niet doen om al die permissies uit te schakelen. En zelfs al heb je ze uitgeschakeld denk ik niet dat er veel mensen zijn die geloven dat je echt privacy hebt op je mobile.
![]() |