![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is afkomstig uit het oude en nieuwe testament. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Extreme kaloten zijn niet anders.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze trekken de halve dag selfies tegenwoordig en de andere halve dag liggen ze die te bewerken met filters om bevestiging bij anderen te zoeken. Dat staat in schril contrast met mijn wens dat ze een hoofddoek draagt en mijn bier en eten op een presenteerblad brengt al vragende of ik nog iets nodig heb of ze nog iets kan doen. Als ik haar beveel "werp u" kijkt ze me vreemd aan. Het zal nooit meer worden zoals het moet zijn. Jezabel-wijven zijn een kritiek punt voorbij. Eens vrijgezel ga ik me alleen nog maar bezig houden met maagden die ik zelf kan uitselecteren en fine tunen op maat naar mijn voorkeuren. Scheuten van onder tot boven beladen met foxtails. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 5 Gebanden en 1 die sinds enige jaren hier niet meer ingelogd heeft !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vent komt thuis in een gekkenhuis. Geeft korte preek aan de kinderen. Gooit een balletje voor een halfuur. Krant lezen en verder met andere beslommeringen. De vrouw doet haar ding wel, kan toch niet weg want geen geld. We laten het wel eroderen. Gewennen. Ja, dat "model" velen wilden het anders. Mobieler. Niet zo rigide. Dus laat de vrouw het maar regelen. Flexibeler .... Goeie wijn kan je tot 10 maal verdunnen en dan is het nog kwaliteitswijn, als jij het zegt...
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen. Kan je niet verder helpen dan, denk ik zo. U wilt toch niet insinueren dat de Walen samenklonteren om die te "rechtse" Vlaming eens op zijn plaats te zetten. Insinuaties blijven insinuaties...
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |