![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() IK ga geen adres geven maar ik woon aan de zuidkant van Rotterdam-Zuid dichtbij Barendrecht maar in ROtterdam. IK ga naar school in ROtterdam-West.
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij woon jij niet in Rotterdam DIt is wat jij onlangs noemt? Uit de Telegraaf van 19-1-2005: Waarschijnlijk heb jij het onlangs gelezen. Laatst gewijzigd door sinan123 : 10 april 2005 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
dat is niet lang geleden en geen wonder dat jij er geen last van heb, die onmensen vallen alleen blanke Nederlanders aan, vandaar ook dat steeds meer buitenlanders worden opgepakt wegens racisme tegen blanke Nederlanders, zoals ook onlangs in Frankrijk er eindelijk een nieuwe wet is gemaakt waarbij racisme tegen Blanke mensen ook verboden is. maar goed, ik kan jouw niet serieus nemen, doeg.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij doet alsof Rotterdam altijd in rep en roer is. Vandaag was er nog de Marathon, het was gezellig met allemaal mensen. Maar jij beschouwt moslims niet als gelijkwaardige mensen, dus jij praat niet met me. Lieve Groeten, Sinan |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Gelukkig is de Partij voor de Dieren tegen het offerfeest en vinden ze de islam maar niks!
![]()
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 20 april 2005 om 15:14. |
![]() |
![]() |
#66 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() *dubbel*
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 20 april 2005 om 15:14. |
![]() |